Tatra TERRNo1 T 815-230S24/341 6x6 / Mára 79 / 1:32 / Hotovo
Napsal: čtv 26.1.2012 20:43
Stavba tohoto modelu sahá do konce roku 2008, takže hodně letitý kostlivec v krabici. Celá diskuze na „starém fóru“.
http://www.papirovemodelarstvi.cz/forum ... php?t=4630" onclick="window.open(this.href);return false;
Jedná se o jednostranný sklápěč TATRA TERRNo1 T 815-230S24 33 320 6x6.2/34 pro přepravu nákladu po pozemních komunikacích a v těžkých terénních podmínkách.
MOTOR: Tatra V8 EURO IV, 325kW/1800 min-1, 2100Nm/1000-1200 min-1.
PŘEVODOVKA: Tatra, 14 stupňů vpřed, 2 stupně vzad.
KORBA: Objem 12m3.
NÁPRAVY PŘEDNÍ: Řízené, hnané výkyvné polonápravy, zapínatelný pohon, osový diferenciál. Pérování zkrutnými tyčemi a tlumiči.
NÁPRAVY ZADNÍ: Hnané výkyvné polonápravy, mezinápravový diferenciál a osové diferenciály. Pérování vzduchovými vlnovci v kombinaci s listovými pružinami.
BRZDY: Provozní s ABS a AZR, nouzová, parkovací, odlehčovací.
HMOTNOSTI: Pohotovostní 13 500kg, užitečná 19 500kg, max. celková 33 000kg.
Stavbu jsem začal motorem, podle dostupných podkladu a fotek jsem ho udělal nějak takto:
Kola a listová péra:
http://www.papirovemodelarstvi.cz/forum ... php?t=4630" onclick="window.open(this.href);return false;
Jedná se o jednostranný sklápěč TATRA TERRNo1 T 815-230S24 33 320 6x6.2/34 pro přepravu nákladu po pozemních komunikacích a v těžkých terénních podmínkách.
MOTOR: Tatra V8 EURO IV, 325kW/1800 min-1, 2100Nm/1000-1200 min-1.
PŘEVODOVKA: Tatra, 14 stupňů vpřed, 2 stupně vzad.
KORBA: Objem 12m3.
NÁPRAVY PŘEDNÍ: Řízené, hnané výkyvné polonápravy, zapínatelný pohon, osový diferenciál. Pérování zkrutnými tyčemi a tlumiči.
NÁPRAVY ZADNÍ: Hnané výkyvné polonápravy, mezinápravový diferenciál a osové diferenciály. Pérování vzduchovými vlnovci v kombinaci s listovými pružinami.
BRZDY: Provozní s ABS a AZR, nouzová, parkovací, odlehčovací.
HMOTNOSTI: Pohotovostní 13 500kg, užitečná 19 500kg, max. celková 33 000kg.
Stavbu jsem začal motorem, podle dostupných podkladu a fotek jsem ho udělal nějak takto:
Kola a listová péra: