Galerie - Vojta S
Galerie - Vojta S
Zdravím
Tak i já se odhodlal udělat si galerii.S lepením modelů jsem začal asi v 7 letech.Jako asi většina zdejších modelářů jsem vyrostl na modelech ABC ,kterých ikdyž všechny se do dnešních dnů nedochovaly,mám nejvíc.V roce 2007 přišel v mém modelaření největší zlom a to objevení tohoto fóra,no a potom už to znáte .
Nejstarší kousky
Massey Ferguson 8140,ABC
ATS D4 Ford,ABC special F1
Tatra 813 TNH 4x4,ABC
Hot Wheels Truck,ABC
Tatra T815 4x4 Dakar 2002,PK Graphica
Tak i já se odhodlal udělat si galerii.S lepením modelů jsem začal asi v 7 letech.Jako asi většina zdejších modelářů jsem vyrostl na modelech ABC ,kterých ikdyž všechny se do dnešních dnů nedochovaly,mám nejvíc.V roce 2007 přišel v mém modelaření největší zlom a to objevení tohoto fóra,no a potom už to znáte .
Nejstarší kousky
Massey Ferguson 8140,ABC
ATS D4 Ford,ABC special F1
Tatra 813 TNH 4x4,ABC
Hot Wheels Truck,ABC
Tatra T815 4x4 Dakar 2002,PK Graphica
Naposledy upravil(a) Vojta S dne pát 28.2.2020 22:17, celkem upraveno 3 x.
Re: Galerie - Vojta S
CAT 988H,ABC
http://www.papirovemodelarstvi.cz/forum ... php?t=5495" onclick="window.open(this.href);return false;
IS-2,Modelik
http://www.papirovemodelarstvi.cz/forum ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Zetor 15,Mega Graphic-NZM
http://www.papirovemodelarstvi.cz/forum ... php?t=6696" onclick="window.open(this.href);return false;
BA-64,Modelik
http://papirovemodelarstvi.cz/forum/vie ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.papirovemodelarstvi.cz/forum ... php?t=5495" onclick="window.open(this.href);return false;
IS-2,Modelik
http://www.papirovemodelarstvi.cz/forum ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Zetor 15,Mega Graphic-NZM
http://www.papirovemodelarstvi.cz/forum ... php?t=6696" onclick="window.open(this.href);return false;
BA-64,Modelik
http://papirovemodelarstvi.cz/forum/vie ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) Vojta S dne pát 28.2.2020 22:12, celkem upraveno 1 x.
Re: Galerie - Vojta S
Naposledy upravil(a) Vojta S dne pát 28.2.2020 22:21, celkem upraveno 1 x.
Re: Galerie - Vojta S
Lanová dráha Větruše,ERKOtyp
viewtopic.php?f=22&t=2158" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=22&t=2158" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) Vojta S dne pát 28.2.2020 22:23, celkem upraveno 1 x.
Re: Galerie - Vojta S
Tyrrell - Ford 001,Special ABC
viewtopic.php?f=55&t=1163" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=55&t=1163" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) Vojta S dne pát 28.2.2020 22:25, celkem upraveno 1 x.
Re: Galerie - Vojta S
Americká krátkosrstá kočička,Nobutaka Mukouyama,Canon free
viewtopic.php?f=24&t=4806&p=65220#p65220" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=24&t=4806&p=65220#p65220" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) Vojta S dne pát 28.2.2020 22:27, celkem upraveno 1 x.
Re: Galerie - Vojta S
Naposledy upravil(a) Vojta S dne pát 28.2.2020 22:31, celkem upraveno 2 x.
Re: Galerie - Vojta S
Zdravím mám na vás velkou prosbu ohledně BAT-M POKUD MOZNO MUJ FB KAJA BUCHBERGER
Re: Galerie - Vojta S
Nákladní TATRA z roku 1898 ,Abc
viewtopic.php?f=70&t=7344" onclick="window.open(this.href);return false;
Tatra 1898 je vůz který zahájil tradici výroby nákladních automobilů Tatra.Protože se originální vůz nedochoval,byl z iniciativy podnikového muzea a vedení závodu Tatra Kopřivnice sestaven tým nadšenců.Ti zhotovili podle staré dokumentace přesnou kopii vozu.Tato replika stojí od roku 1979,kdy byla dokončena,na čelném místě v muzeu.Rozměry vozu jsou,délka 4590 mm,šířka 1720 mm a výška 2865 mm.
viewtopic.php?f=70&t=7344" onclick="window.open(this.href);return false;
Tatra 1898 je vůz který zahájil tradici výroby nákladních automobilů Tatra.Protože se originální vůz nedochoval,byl z iniciativy podnikového muzea a vedení závodu Tatra Kopřivnice sestaven tým nadšenců.Ti zhotovili podle staré dokumentace přesnou kopii vozu.Tato replika stojí od roku 1979,kdy byla dokončena,na čelném místě v muzeu.Rozměry vozu jsou,délka 4590 mm,šířka 1720 mm a výška 2865 mm.
Naposledy upravil(a) Vojta S dne ned 12.12.2021 7:32, celkem upraveno 1 x.
Re: Galerie - Vojta S
Star 20 , Modelik
viewtopic.php?f=62&t=7542
Polský náklaďáček Star 20 se stal základem pro mnoho nástaveb, jednou z nich byl i sklápěč W 14 který byl sériově vyráběn od roku 1953 a na automobily montován v závodě ve Starachovicích.Ve Staru 20 byl použit 6 válcový benzinový motor S 42 o objemu 4,2 litru a výkonu 85 koňských sil. Varianta sklápěče vážila 3800 kg a maximální váha nákladu činila 3500 kg. Star mohl jet maximální rychlostí 72 km/h při spotřebě 28 l na 100km.
viewtopic.php?f=62&t=7542
Polský náklaďáček Star 20 se stal základem pro mnoho nástaveb, jednou z nich byl i sklápěč W 14 který byl sériově vyráběn od roku 1953 a na automobily montován v závodě ve Starachovicích.Ve Staru 20 byl použit 6 válcový benzinový motor S 42 o objemu 4,2 litru a výkonu 85 koňských sil. Varianta sklápěče vážila 3800 kg a maximální váha nákladu činila 3500 kg. Star mohl jet maximální rychlostí 72 km/h při spotřebě 28 l na 100km.
Naposledy upravil(a) Vojta S dne ned 12.12.2021 7:34, celkem upraveno 2 x.
Re: Galerie - Vojta S
Vityaz DT - 30 , Ruští inženýři , FREE
viewtopic.php?f=17&t=7859" onclick="window.open(this.href);return false;
Ruské (sovětské) pásové terénní vozidlo Vityaz se začalo vyvíjet v roce 1977.Přičemž hlavním úkolem bylo přepravovat balistické střely do odlehlých míst Sibiře odkud by byly těžko zjistitelné. Z původního určení ale nakonec sešlo a několikrát byla existence vozidla ohrožena, ale Vityaz byl zachráněn ropným a plynárenským průmyslem Ruska, na severu se taková vozidla používají k dodávce zboží a jako podvozek pro zvláštní vybavení,tj. jeřáby, bagry, plošiny, hasičské vozy.
V roce 1981 bylo vozidlo vydáno do sériové výroby. S drobnými vylepšeními model pokračuje ve výrobě ve společnosti Vityaz Engineering Company dodnes.
viewtopic.php?f=17&t=7859" onclick="window.open(this.href);return false;
Ruské (sovětské) pásové terénní vozidlo Vityaz se začalo vyvíjet v roce 1977.Přičemž hlavním úkolem bylo přepravovat balistické střely do odlehlých míst Sibiře odkud by byly těžko zjistitelné. Z původního určení ale nakonec sešlo a několikrát byla existence vozidla ohrožena, ale Vityaz byl zachráněn ropným a plynárenským průmyslem Ruska, na severu se taková vozidla používají k dodávce zboží a jako podvozek pro zvláštní vybavení,tj. jeřáby, bagry, plošiny, hasičské vozy.
V roce 1981 bylo vozidlo vydáno do sériové výroby. S drobnými vylepšeními model pokračuje ve výrobě ve společnosti Vityaz Engineering Company dodnes.
Re: Galerie - Vojta S
Kraz 255b,AKC-4-255b , konverze kovového modelu , Avtoistorie + Vojta S
viewtopic.php?f=24&t=8671" onclick="window.open(this.href);return false;
Cisterna AKC-4-255b sloužila k přepravě a krátkodobému skladování okysličovadla do raketového systému S - 200.
Kraz 255
Výrobce: KrAZ
Výroba: 1967–1994
Motor: 14,9L YaMZ -238 V8 diesel
Převodovka: 5-rychlostní YaMZ-236N manuál
Rozvor: 5 300 mm
Délka: 8 645 mm
Šířka: 2 750 mm
Výška: 2 940 mm (valník)
Pohotovostní hmotnost: 11 950 kg
viewtopic.php?f=24&t=8671" onclick="window.open(this.href);return false;
Cisterna AKC-4-255b sloužila k přepravě a krátkodobému skladování okysličovadla do raketového systému S - 200.
Kraz 255
Výrobce: KrAZ
Výroba: 1967–1994
Motor: 14,9L YaMZ -238 V8 diesel
Převodovka: 5-rychlostní YaMZ-236N manuál
Rozvor: 5 300 mm
Délka: 8 645 mm
Šířka: 2 750 mm
Výška: 2 940 mm (valník)
Pohotovostní hmotnost: 11 950 kg