Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25 Hotovo
Moderátor: jozkin
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Nezlobte se na mě, ale to je fakt prasárna...v dobrém samozřejmě.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Je to fakt nádhera, krásne do detailu prepracované, už sa teším keď bude toto veľdielo hotové .
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
tak z tohodle se jdu posrat (sorry za výrazy)...koukal jsem na ten pojezd a i na tu budku a to je prostě masakr...fakt čumím...
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Me se tam nelibi ty zavesy/zaclony, nedokazu rict proc, ale pusobi proti zbytku (ktery je perfektni) nerealisticky.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
...a víš čím to je? Ty závěsy nemají váhu, aby držely jako reál.
Myslím, že natvarování a vyztužení Herkulem na přípravku - ploché nahoře a natvarované dole by bylo lepším postupem. Brzda to dá. I když teď už je zase o 14dní napřed
Myslím, že natvarování a vyztužení Herkulem na přípravku - ploché nahoře a natvarované dole by bylo lepším postupem. Brzda to dá. I když teď už je zase o 14dní napřed
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Čumím na lodičkáře, čumím sem.......blázni..... fakt blázni
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Je to nádhera ! Trošku vyšší level než ta moje BR 52 Máš mou pochvalu.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Ahoj a díky moc pánové.
MDK ... máš pravdu není to bůh ví co, ale jak psal berní, nemá to váhu a tak se to chová nepřirozeně dokonce na to působí i vlhkost ovzduší. Mě osobně to moc netrápí protože ty závěsy zůstanou schovány za dveřmi a moc z nich nebude vidět.
Já jsem zase trochu poskočil se stavbou dál, sice né o 14 dní , ale něco jsem užmoulal.
Postupně jsem pracoval na kolech, použil jsem lasery od GPM a s klidem můžu říct že to byli vyhozený peníze. Bylo s tím hrozný práce, některé dílky chyběli, jiné byli na víc a dost nepřesností plus nemají přesný tvar. Každé kolo mi zabralo přes 7 hodin času, než sem je dostal do této podoby.
MDK ... máš pravdu není to bůh ví co, ale jak psal berní, nemá to váhu a tak se to chová nepřirozeně dokonce na to působí i vlhkost ovzduší. Mě osobně to moc netrápí protože ty závěsy zůstanou schovány za dveřmi a moc z nich nebude vidět.
Já jsem zase trochu poskočil se stavbou dál, sice né o 14 dní , ale něco jsem užmoulal.
Postupně jsem pracoval na kolech, použil jsem lasery od GPM a s klidem můžu říct že to byli vyhozený peníze. Bylo s tím hrozný práce, některé dílky chyběli, jiné byli na víc a dost nepřesností plus nemají přesný tvar. Každé kolo mi zabralo přes 7 hodin času, než sem je dostal do této podoby.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Ahoj
Posledních 14 dní jsem dokončoval boudu strojvedoucího. Následovalo připojení středové části kotle která je nově opláštěná a dýmnice. Byl to trochu boj, ale nakonec to všechno sedlo. Nástřik základovkou mi prozradil jak moc jsem byl přesný při lepení a byl jsem mile potěšen, nebylo prakticky třeba cokoliv opravovat nebo upravovat.
Od vrchní části si na nějakou chvíli dám oddych a vrátím se k rámu.
Posledních 14 dní jsem dokončoval boudu strojvedoucího. Následovalo připojení středové části kotle která je nově opláštěná a dýmnice. Byl to trochu boj, ale nakonec to všechno sedlo. Nástřik základovkou mi prozradil jak moc jsem byl přesný při lepení a byl jsem mile potěšen, nebylo prakticky třeba cokoliv opravovat nebo upravovat.
Od vrchní části si na nějakou chvíli dám oddych a vrátím se k rámu.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Tak to je fakt masakr.
Ta čistota práce? Neuvěřitelné!
Ta čistota práce? Neuvěřitelné!
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Ahoj
Díky Vašku.
Začal jsem dělat zase na rámu. V přední části jsem doplnil vše až na madla a stupačky, ty doplním později abych je neutrhl.
Zásadní úprava se týkala podpěry co je pod dýmnicí. Na radu z jiných vláken jsem jí o 3mm zvýšil a bohužel se to ukázalo jako chyba. Takže mě nezbylo než jí zase o 3mm zkrátit a to nebylo nejednodušší. Nakonec se to celkem povedlo, bez následků na rámu.
Celý rám jsem nastříkal základovkou.
Díky Vašku.
Začal jsem dělat zase na rámu. V přední části jsem doplnil vše až na madla a stupačky, ty doplním později abych je neutrhl.
Zásadní úprava se týkala podpěry co je pod dýmnicí. Na radu z jiných vláken jsem jí o 3mm zvýšil a bohužel se to ukázalo jako chyba. Takže mě nezbylo než jí zase o 3mm zkrátit a to nebylo nejednodušší. Nakonec se to celkem povedlo, bez následků na rámu.
Celý rám jsem nastříkal základovkou.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Brzdič počítej prosím matky a šrouby, ja si ji jednou taky slepím, tak abych věděl kolik toho budu potřebovat stačí hrubý odhad.
A mám jednu otázku pro chytré hlavy. Nevíte jaký účel na lokomotivách BR52/Ty2/555.... mají ty "štíty" vpředu po stranách kotle? Nic mě nenapadá a myslím na to pokaždé, když je vidím. Někdo mi to už řekněte
A mám jednu otázku pro chytré hlavy. Nevíte jaký účel na lokomotivách BR52/Ty2/555.... mají ty "štíty" vpředu po stranách kotle? Nic mě nenapadá a myslím na to pokaždé, když je vidím. Někdo mi to už řekněte
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
To jsou tzv. usměrňovací plechy neboli uši. Při jízdě zajišťujou zvedání páry a kouře nad budku strojvůdce, aby se nestrhával přímo na ní