Tatra 815 NT 235 4x4.1 AWS /vlastní + FDS + D_C/ 1:100

Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar

Odpovědět
Uživatelský avatar
kinza
Příspěvky: 77
Registrován: pát 20.1.2012 22:13
Bydliště: RK

Tatra 815 NT 235 4x4.1 AWS /vlastní + FDS + D_C/ 1:100

Příspěvek od kinza »

Tento prototyp se mi moc líbí, tak jsem se ho rozhodl vytvořit a slepit.
Při tvorbě jsem použil kabinu D_C a některé díly od FDS.

Něco o pčedloze:
Jde o návěsový tahač AWS - řiditelné obě nápravy, podvozek umožňuje klasické zatáčení jen přední nápravy, zatáčení obou náprav, a to buď obě stejným směrem tzv. krabí krok, a protiběžně pro minimální poloměr otáčení.
Vozidlo bylo postaveno a ve zkouškách, do sériové výroby se nedostalo.

Obrázek

fotky ze stavby: více fotek zde

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Aktuální stav

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
kinza
Příspěvky: 77
Registrován: pát 20.1.2012 22:13
Bydliště: RK

Re: Tatra 815 NT 235 4x4.1 AWS /vlastní + FDS + D_C/ 1:100

Příspěvek od kinza »

bernie
Příspěvky: 690
Registrován: úte 14.2.2012 11:15

Re: Tatra 815 NT 235 4x4.1 AWS /vlastní + FDS + D_C/ 1:100

Příspěvek od bernie »

Když se dívám na fotky z metru a nevnímám okousání u čelního skla, tak SUPER.

Jen tak na hec - proč, když je takto super zmáknutá kabina jsou kola jen takové ploché "puky" bez zahloubení disků a bombírování :roll:
Uživatelský avatar
kinza
Příspěvky: 77
Registrován: pát 20.1.2012 22:13
Bydliště: RK

Re: Tatra 815 NT 235 4x4.1 AWS /vlastní + FDS + D_C/ 1:100

Příspěvek od kinza »

Dík.

Bombírování pneu tam je, jen při focení zanikne :( . Středový kryt disku je profilovaný, je pravda, že jsem ho mohl ještě podlepit.
A k tomu okousání předního skla, ono okousané není, spíš bych řekl že je chlupatá retuš,ale s tím se nedá nic dělat, nebo se místy loupe barva, to jsem se snažil zaretušovat, on spodní proužek okna má méně než 0,5 mm a celkově mi dělá problémy to džet v prstech, natož to ještě nějak zahladit :(
Asi by to chtělo fotit z větší dálky, fotím na makro a na fotkách je vidět i to co okem nevidím.

100% spokojen nejsem, vždy je co zlepšovat :)
Odpovědět

Zpět na „Nákladní vozy a tahače“