Bugatti 13 BRESCIA / vlastní tvorba / 1:43 - HOTOVO
Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek
- Pavel Hanzlík
- Příspěvky: 74
- Registrován: úte 28.2.2012 21:06
- Bydliště: Otrokovice
Bugatti 13 BRESCIA / vlastní tvorba / 1:43 - HOTOVO
Zdravím všechny.
Po delší době přicházím se svým dalším modelem.
Jako třetí předlohu jsem si vybral toliko neokoukaný vůz Bugatti 13, který byl vyráběn v letech 1910 – 1926 v různých modifikacích.
Jednalo se o druhý model této značky (první byl typ 10), ale o první model jenž byl pod značkou Bugatti vyráběn sériově.
V roce 1921 se tyto vozy účastnily italské GP v Brescii a umístili se na prvních čtyřech místech. Díky tomu získaly vozy přívlastek „Brescia“.
V jednom s těchto vozů (pojmenovaným jako „BLACK BESS“) jezdil také anglický jezdec Raymond Mays, pozdější spoluzakladatel stájí ERA (English Racing Automobiles) a BRM (British Racing Motors).
Technická data vozu:
Dvoumístný vůz, motor vpředu a pohon zadních kol.
Řadový čtyřválec s rozvodem OHC
Objem 1453 cm³
Vrtání 68 mm
Zdvih 100 mm
Výkon 37 kW (50 koní) při 4300 ot/min
Čtyřstupňová převodovka
Rozvor 2000 mm
Rozchod 1150/1150 mm
Hmotnost 700 kg
Maximální rychlost 125 km/h.
Technická data modelu:
Model je tisknut inkoustovou Pixmou MG6150 na papír Navigator o gramáži 160g/m2.
Jedná se o jeden z vozů z roku 1921.
Délka 73mm
Šířka 33mm
Výška 25,5mm
Rozvor 46,5mm
Rozchod 27mm
A teď ještě nějaký ten screenshot pro představu jak by měl model ve finále vypadat.
Po delší době přicházím se svým dalším modelem.
Jako třetí předlohu jsem si vybral toliko neokoukaný vůz Bugatti 13, který byl vyráběn v letech 1910 – 1926 v různých modifikacích.
Jednalo se o druhý model této značky (první byl typ 10), ale o první model jenž byl pod značkou Bugatti vyráběn sériově.
V roce 1921 se tyto vozy účastnily italské GP v Brescii a umístili se na prvních čtyřech místech. Díky tomu získaly vozy přívlastek „Brescia“.
V jednom s těchto vozů (pojmenovaným jako „BLACK BESS“) jezdil také anglický jezdec Raymond Mays, pozdější spoluzakladatel stájí ERA (English Racing Automobiles) a BRM (British Racing Motors).
Technická data vozu:
Dvoumístný vůz, motor vpředu a pohon zadních kol.
Řadový čtyřválec s rozvodem OHC
Objem 1453 cm³
Vrtání 68 mm
Zdvih 100 mm
Výkon 37 kW (50 koní) při 4300 ot/min
Čtyřstupňová převodovka
Rozvor 2000 mm
Rozchod 1150/1150 mm
Hmotnost 700 kg
Maximální rychlost 125 km/h.
Technická data modelu:
Model je tisknut inkoustovou Pixmou MG6150 na papír Navigator o gramáži 160g/m2.
Jedná se o jeden z vozů z roku 1921.
Délka 73mm
Šířka 33mm
Výška 25,5mm
Rozvor 46,5mm
Rozchod 27mm
A teď ještě nějaký ten screenshot pro představu jak by měl model ve finále vypadat.
Naposledy upravil(a) Pavel Hanzlík dne sob 8.12.2012 10:31, celkem upraveno 1 x.
Re: Bugatti 13 BRESCIA / vlastní tvorba / 1:43
Pěkný vzor.
Pár drobností:
Originál měl drátová kola
Možná by se jako volitelný díl hodilo přidat přední světla (ale nevím zda je to původní výbava).
Pár drobností:
Originál měl drátová kola
Možná by se jako volitelný díl hodilo přidat přední světla (ale nevím zda je to původní výbava).
- Pavel Hanzlík
- Příspěvky: 74
- Registrován: úte 28.2.2012 21:06
- Bydliště: Otrokovice
Re: Bugatti 13 BRESCIA / vlastní tvorba / 1:43
A teď už fotky ze stavby:
jako první jsem sestavil kola
Je jich celkem pět a i když by to modelu prospělo, tyhle vážně vyplétat nebudu.
To milerád přenechám případnému, budoucímu staviteli .
pak přišel na řadu podvozek
sestavení karoserie a interiéru
sestavení pár drobností jako sedadla, chladič, nádrž a držák rezervy
a umístění podvozku a drobností k modelu (chladič s držákem rezervy zatím nepřilepen)
Bohužel další průběh stavby je momentálně přerušen rekonstrukcí bytu, ale hned jak to bude možné přinesu pokračování.
Takže cca v polovině srpna tady nashledanou .
jako první jsem sestavil kola
Je jich celkem pět a i když by to modelu prospělo, tyhle vážně vyplétat nebudu.
To milerád přenechám případnému, budoucímu staviteli .
pak přišel na řadu podvozek
sestavení karoserie a interiéru
sestavení pár drobností jako sedadla, chladič, nádrž a držák rezervy
a umístění podvozku a drobností k modelu (chladič s držákem rezervy zatím nepřilepen)
Bohužel další průběh stavby je momentálně přerušen rekonstrukcí bytu, ale hned jak to bude možné přinesu pokračování.
Takže cca v polovině srpna tady nashledanou .
- Pavel Hanzlík
- Příspěvky: 74
- Registrován: úte 28.2.2012 21:06
- Bydliště: Otrokovice
Re: Bugatti 13 BRESCIA / vlastní tvorba / 1:43
Díky Tome.
Já to věděl, že s těmi koly mě to jen tak neprojde .
Vozy byly vyráběny i se světly, blatníky či větrnými štítky a lišily se dle roku či verze.
Já jsem se rozhodl pro "holou" závodní verzi takže světla přidělávat nebudu .
Já to věděl, že s těmi koly mě to jen tak neprojde .
Vozy byly vyráběny i se světly, blatníky či větrnými štítky a lišily se dle roku či verze.
Já jsem se rozhodl pro "holou" závodní verzi takže světla přidělávat nebudu .
- štefíno
- Příspěvky: 902
- Registrován: sob 21.1.2012 10:33
- Bydliště: Zlín / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bugatti 13 BRESCIA / vlastní tvorba / 1:43
Vypadá to moc pěkně, kor když vím jaký je to prcek
Re: Bugatti 13 BRESCIA / vlastní tvorba / 1:43
Roztomiloučké
Začínám se opájet nadějí, že nás nemine vozidlo Elišky Junkové, nebo?
Začínám se opájet nadějí, že nás nemine vozidlo Elišky Junkové, nebo?
Re: Bugatti 13 BRESCIA / vlastní tvorba / 1:43
Ty jo krásný autíčko
A jak píše Bernie můžem se těšit na Elišku Junkovou ?
A jak píše Bernie můžem se těšit na Elišku Junkovou ?
Re: Bugatti 13 BRESCIA / vlastní tvorba / 1:43
Takhle v černé to vypadá supr. Když jsi mi to ukazoval ještě nevybarvené tak (jakožto naprostý lajk mezi veteránama) jsem si k tomu, nevím proč, přiřadil modrou barvu-proto jsem také tak remcal . Takže palec nahóru .
Pro Pavla: Že by se mi to přeci jen zalíbilo? Uvidíme...
Pro Pavla: Že by se mi to přeci jen zalíbilo? Uvidíme...
Re: Bugatti 13 BRESCIA / vlastní tvorba / 1:43
Predloha môjmu srdcu blízka.
Re: Bugatti 13 BRESCIA / vlastní tvorba / 1:43
Silne premýšlam nad tým ako vytuním tvoju Tatrovku. A teraz robíš na takejto perfektnej predlohe. No toto.
Re: Bugatti 13 BRESCIA / vlastní tvorba / 1:43
Ty brďo. Krásná práce. Už tvoje Tatřice se mi moc líbila. Jen si nejsem jistej jestli to nepatří do sport a F1 když je to závodní verze.
- Zdeněk-TEO
- Moderátor
- Příspěvky: 1295
- Registrován: pon 12.12.2011 10:16
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: Bugatti 13 BRESCIA / vlastní tvorba / 1:43
Romane...vždyť je to úplně jedno ve které sekci tato recenze bude. Vypadá to na opět krásnou práci a jestli bude v klasické MDT nebo sportovní, na tom přeci nesejde.
- Pavel Hanzlík
- Příspěvky: 74
- Registrován: úte 28.2.2012 21:06
- Bydliště: Otrokovice
Re: Bugatti 13 BRESCIA / vlastní tvorba / 1:43
Ahoj kluci,
jsem rád, že se bugatka líbí.
Bohužel rekonstrukce stále pokračuje, tak alespoň nějaké reakce k vašim příspěvkům.
rozhodoval jsem se do které sekce vložit tento model a nakonec zvítězila MDT civilní z prostého důvodů :
v oné době se závodní vozy nelišily tak od těch civilních.
Kdyby to byl problém, prosím moderátory o přemístění.
Jak píše Štefíno, je to oproti Tatře opravdu prcek. Ale až bude postaven na kola tak trochu vyroste .
Bugatti - já věděl, že se ti srdce při pohledu na tenhle model rozbuší .
Eliška Junková? - no abych pravdu řek' byl jsem okouknout a nafotit Bugatku 35,
ale jako první s Eliščiných vozů přijde na řadu "třicetdvojka tank" ve žluté "civilní" barvě.
Bohužel nemohu nyní říct kdy to bude. Momentálně se v PC tvoří další s českých klasik a pak bych chtěl přidat nějaký náklaďák a taky autobus .
pro Toma : modrá byla u závodních bugatek v podstatě klasikou, tak nejspíš proto. Já se rozhodl představit tyto vozy spíše v neokoukaných barvách.
Než dokončím svoji stavbu a provedu následné úpravy, bude to ještě chvíli trvat. Takže na rozmyšlenou budeš mít spoustu času . A když nee, tak alespoň obálka . Co ty na to?
Ještě jednou všem moc dík a snad už brzy?!
jsem rád, že se bugatka líbí.
Bohužel rekonstrukce stále pokračuje, tak alespoň nějaké reakce k vašim příspěvkům.
rozhodoval jsem se do které sekce vložit tento model a nakonec zvítězila MDT civilní z prostého důvodů :
v oné době se závodní vozy nelišily tak od těch civilních.
Kdyby to byl problém, prosím moderátory o přemístění.
Jak píše Štefíno, je to oproti Tatře opravdu prcek. Ale až bude postaven na kola tak trochu vyroste .
Bugatti - já věděl, že se ti srdce při pohledu na tenhle model rozbuší .
Eliška Junková? - no abych pravdu řek' byl jsem okouknout a nafotit Bugatku 35,
ale jako první s Eliščiných vozů přijde na řadu "třicetdvojka tank" ve žluté "civilní" barvě.
Bohužel nemohu nyní říct kdy to bude. Momentálně se v PC tvoří další s českých klasik a pak bych chtěl přidat nějaký náklaďák a taky autobus .
pro Toma : modrá byla u závodních bugatek v podstatě klasikou, tak nejspíš proto. Já se rozhodl představit tyto vozy spíše v neokoukaných barvách.
Než dokončím svoji stavbu a provedu následné úpravy, bude to ještě chvíli trvat. Takže na rozmyšlenou budeš mít spoustu času . A když nee, tak alespoň obálka . Co ty na to?
Ještě jednou všem moc dík a snad už brzy?!
Re: Bugatti 13 BRESCIA / vlastní tvorba / 1:43
Jsou to malý klenoty, vážně.
Re: Bugatti 13 BRESCIA / vlastní tvorba / 1:43
Tá farba je podľa mňa vybratá veľmi dobre. Za slávu Bugatti nebojovali len továrenský jazdci, ale aj mnohý amatéri. A tý nemali vždy modré autá.