Tatra 815-790R89 38 300 8x8 / autorský model / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Tatra 815-790R89 38 300 8x8 / autorský model / 1:32
Zdravim, rozhodl jsem se vymodelovat tuto krasnou tatricku...
Zacinam 3D modelem, pak se budu snazit to prevedst na polochu a pak vytisknout a nabarvit .. Zatim mam vymodelovana kola, pres noc chci udelat hruby podvozek .. Par technickych dat :TATRA 815-790R89 38 300 8x8.1R:
Motor: typ T3C-928.90, vznětový osmiválcový vidlicový motor, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný s chladičem plnicího vzduchu
Počet válců: 8
Vrtání: 120 mm
Zdvih: 140 mm
Zdvihový objem: 12700 cm3
Výkon: 300 kW/1800 ot
Maximální točivý moment: 2100 Nm/1000 ot
Spojka: TATRA MFZ 1x430, jednolamelová, třecí suchá, s talířovou přítlačnou pružinou, s hydraulickým ovládáním s pneumatickým posilovačem
Převodovka: TATRA 14TS 210L mechanická, manuální, čtrnáctistupňová převodovka TATRA, plně synchronizovaná mimo zpětného a plíživého chodu. Počet rychlostí: vpřed 14, vzad 2
Přední nápravy: nezávisle zavěšené, řízené, hnané s výkyvnými polonápravami TATRA, s redukcemi v kolech, nápravovými uzávěrkami diferenciálů a mezinápravovou uzávěrkou diferenciálu, odpružení vzduchovými vaky a hydraulickými tlumiči
Zadní nápravy: nezávisle zavěšené, hnané s výkyvnými polonápravami TATRA, s redukcemi v kolech, nápravovými uzávěrkami diferenciálů a mezinápravovou uzávěrkou diferenciálu, odpružení vzduchovými vaky a hydraulickými tlumiči, torzní stabilizátory
Řízení: levo nebo pravostranné s posilovačem
Brzdy: bubnové s automatickým seřizováním a se čtyřmi nezávislými brzdovými systémy (provozní, nouzový, parkovací a odlehčovací)
Pneumatiky: taktické pneumatiky, jednoduchá montáž na všech nápravách s centrálním dohušťovacím systémem CTIS. Disky 20 -10.00V, pneumatiky 16.00 R20
Kabina: celokovová, dvoudveřová kabina sklopná dopředu, dvě nastavitelná sedadla s bezpečnostími pásy, třetí sedadlo pevné s bezpečnostím pásem, ploché dvoudílné přední sklo, střešní průlez, sluneční clony, držáky zbraní. Kabina je vybavena přípravou na montáž dodatečného pancéřování v několika stupních ochrany dle STANAG 4569. Barva ČOS 801 001 odstín ČSN 5450 mat.
Elektrická soustava: napětí 24 V, akumulátor 2x 12V/170 Ah, alternátor 80 A/28 V
Rozměry:
Šířka: 2500 mm
Rozchod kol: 2072 mm
Světlá výška: 410 mm (dočasně ji lze zvýšit nebo snížit)
Hmotnosti:
Pohotovostní: 17300 kg
Užitečná: max. 18100 kg
Celková: max. 35400 kg
Jízdní vlastnosti:
Max. rychlost: 115 km/h
Stoupavost při 35 400kg: 60 %
Boční náklon: 45 %
Průměr zatáčení: 23 ± 1 m
Překonávaní překážek:
Šířka zákopu: 210 cm
Svislý stupeň: 60 cm
Brodění: 150 cm
Dojezd (na silnici): 750 km
Provozní teplota: -32°C ÷ 49°C
Výbava:
2 kanystry + držáky
Maják magnetický
Maják zábleskový pevný
Závislé topení a klimatizace
Filtroventilace přetlaková
Topení nezávislé 4kW
Sněhové řetězy
Ženijní nářadí
Nádrž 420 l
Technická data Multilift MSH-165-SC:
Zdvihová kapacita: 16 500Kg (36 300lbs) Za určitých operačních podmínek je možnost přetížení 10%.
Instalační váha: 3 965 kg
Provozní teplota: -32/+52C
Ovládací systém:
Primární: elektrický joystick
Sekundární: tlačítka
Nouzový: manuální ovládání
Hydraulický systém:
Nominální tlak: 220 Bar
Maximální tlak: 300 Bar
Výkon čerpadla při maximálním tlaku: 40 kW
Průtok oleje: 120 l/min.
Teplota oleje: (max.) 80˚C
Objem olejové nádrže: 75 litrů
Rychlost nakládky:
Flatrack: 2 min
ISO kontejner: 5 min
Změna módu flatrack/ISO kontejner: 4 min
Zdroj:
http://www.contsystem.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tatra.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Koupena nova tiskarna a uz se zase jede, zacinam skladat cely podvozek, a v nedeli mi to kamarad vyfoti zrcadlovkou..
Zacinam 3D modelem, pak se budu snazit to prevedst na polochu a pak vytisknout a nabarvit .. Zatim mam vymodelovana kola, pres noc chci udelat hruby podvozek .. Par technickych dat :TATRA 815-790R89 38 300 8x8.1R:
Motor: typ T3C-928.90, vznětový osmiválcový vidlicový motor, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný s chladičem plnicího vzduchu
Počet válců: 8
Vrtání: 120 mm
Zdvih: 140 mm
Zdvihový objem: 12700 cm3
Výkon: 300 kW/1800 ot
Maximální točivý moment: 2100 Nm/1000 ot
Spojka: TATRA MFZ 1x430, jednolamelová, třecí suchá, s talířovou přítlačnou pružinou, s hydraulickým ovládáním s pneumatickým posilovačem
Převodovka: TATRA 14TS 210L mechanická, manuální, čtrnáctistupňová převodovka TATRA, plně synchronizovaná mimo zpětného a plíživého chodu. Počet rychlostí: vpřed 14, vzad 2
Přední nápravy: nezávisle zavěšené, řízené, hnané s výkyvnými polonápravami TATRA, s redukcemi v kolech, nápravovými uzávěrkami diferenciálů a mezinápravovou uzávěrkou diferenciálu, odpružení vzduchovými vaky a hydraulickými tlumiči
Zadní nápravy: nezávisle zavěšené, hnané s výkyvnými polonápravami TATRA, s redukcemi v kolech, nápravovými uzávěrkami diferenciálů a mezinápravovou uzávěrkou diferenciálu, odpružení vzduchovými vaky a hydraulickými tlumiči, torzní stabilizátory
Řízení: levo nebo pravostranné s posilovačem
Brzdy: bubnové s automatickým seřizováním a se čtyřmi nezávislými brzdovými systémy (provozní, nouzový, parkovací a odlehčovací)
Pneumatiky: taktické pneumatiky, jednoduchá montáž na všech nápravách s centrálním dohušťovacím systémem CTIS. Disky 20 -10.00V, pneumatiky 16.00 R20
Kabina: celokovová, dvoudveřová kabina sklopná dopředu, dvě nastavitelná sedadla s bezpečnostími pásy, třetí sedadlo pevné s bezpečnostím pásem, ploché dvoudílné přední sklo, střešní průlez, sluneční clony, držáky zbraní. Kabina je vybavena přípravou na montáž dodatečného pancéřování v několika stupních ochrany dle STANAG 4569. Barva ČOS 801 001 odstín ČSN 5450 mat.
Elektrická soustava: napětí 24 V, akumulátor 2x 12V/170 Ah, alternátor 80 A/28 V
Rozměry:
Šířka: 2500 mm
Rozchod kol: 2072 mm
Světlá výška: 410 mm (dočasně ji lze zvýšit nebo snížit)
Hmotnosti:
Pohotovostní: 17300 kg
Užitečná: max. 18100 kg
Celková: max. 35400 kg
Jízdní vlastnosti:
Max. rychlost: 115 km/h
Stoupavost při 35 400kg: 60 %
Boční náklon: 45 %
Průměr zatáčení: 23 ± 1 m
Překonávaní překážek:
Šířka zákopu: 210 cm
Svislý stupeň: 60 cm
Brodění: 150 cm
Dojezd (na silnici): 750 km
Provozní teplota: -32°C ÷ 49°C
Výbava:
2 kanystry + držáky
Maják magnetický
Maják zábleskový pevný
Závislé topení a klimatizace
Filtroventilace přetlaková
Topení nezávislé 4kW
Sněhové řetězy
Ženijní nářadí
Nádrž 420 l
Technická data Multilift MSH-165-SC:
Zdvihová kapacita: 16 500Kg (36 300lbs) Za určitých operačních podmínek je možnost přetížení 10%.
Instalační váha: 3 965 kg
Provozní teplota: -32/+52C
Ovládací systém:
Primární: elektrický joystick
Sekundární: tlačítka
Nouzový: manuální ovládání
Hydraulický systém:
Nominální tlak: 220 Bar
Maximální tlak: 300 Bar
Výkon čerpadla při maximálním tlaku: 40 kW
Průtok oleje: 120 l/min.
Teplota oleje: (max.) 80˚C
Objem olejové nádrže: 75 litrů
Rychlost nakládky:
Flatrack: 2 min
ISO kontejner: 5 min
Změna módu flatrack/ISO kontejner: 4 min
Zdroj:
http://www.contsystem.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tatra.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Koupena nova tiskarna a uz se zase jede, zacinam skladat cely podvozek, a v nedeli mi to kamarad vyfoti zrcadlovkou..
Re: Tatra 815-790R89 38 300 8x8 / autorský model / 1:32
Aby ste nerekli ze jsem se na to vykak Tak tady je mensi, pokrok, moje lepeni neni zadny zazrak ale zatim vse sedi jak ma...
Na obrazku jsou zpracovany zadni a predni napravy s tlumici a mechy.. jeste teda nejsou hotove ale mel jsem tu fotak tak jsem nafotil co bylo ..
A tady uz papirova verze:
odebrány duplicitní fotky
Na obrazku jsou zpracovany zadni a predni napravy s tlumici a mechy.. jeste teda nejsou hotove ale mel jsem tu fotak tak jsem nafotil co bylo ..
A tady uz papirova verze:
odebrány duplicitní fotky
Re: Tatra 815-790R89 38 300 8x8 / autorský model / 1:32
Moc se těším na výsledek, ale příště sem prosím nedávej 3 v podstatě stejné fotky. Díky
Re: Tatra 815-790R89 38 300 8x8 / autorský model / 1:32
Takze od posiledniho prispevku ubehlo jiz par dni od te doby uz mam hotovy vsechny napravy. Kola jsou jiz take hotova. Posledni dva dny jsem travil u PC, pri rozkladani ramu.. Dnes zdarne prace dokonceny a vse vytlaceno na papir.. Vecer prihodim nejake fotky...
Re: Tatra 815-790R89 38 300 8x8 / autorský model / 1:32
Jakási polámaná jsou i kola..
Re: Tatra 815-790R89 38 300 8x8 / autorský model / 1:32
no vzhledem k tomu že to je bílá beta, tak to asi nemá smysl řešit ne.
Re: Tatra 815-790R89 38 300 8x8 / autorský model / 1:32
Ano i kola jsou polamana, ale jak rekl Spida, porad je to jen bila beta..
-
- Příspěvky: 305
- Registrován: úte 31.1.2012 10:10
- Bydliště: Náchod
Re: Tatra 815-790R89 38 300 8x8 / autorský model / 1:32
zatím pěkná práce, mě se to líbí
Re: Tatra 815-790R89 38 300 8x8 / autorský model / 1:32
Pěkná prácička. Jsem zvědav na finální verzi. Jen tak dál držím palce
Re: Tatra 815-790R89 38 300 8x8 / autorský model / 1:32
model už teď vypadá velice zajímavě...moc moc se těším na finální verzi...a hlavně až bude v barvě...
Re: Tatra 815-790R89 38 300 8x8 / autorský model / 1:32
Vzhled u bety není až tak důležitý, vypadá to zatím pěkně zpracované. Teším se na výsledek.
-
- Příspěvky: 305
- Registrován: úte 31.1.2012 10:10
- Bydliště: Náchod
Re: Tatra 815-790R89 38 300 8x8 / autorský model / 1:32
hlavně namazat na šroubu závit krása