Praga V3S PLDvK vz. 53/59 - beta
Napsal: čtv 18.4.2024 16:53
Zdravím kolegové modeláři,
dnes vyšel jubilejní 100 model vydavatele Ripperworks. Měl jsem možnost model postavit a tak přidávám pár slov k modelu.
Něco k předloze:
Výrobce: Strojárske a metalurgické závody, závod Trenčín-Kubrá (1959–1961)
Škoda, n. p., Plzeň
Návrh 1957
Období výroby 1959–1978
Vyrobeno kusů 1450
Základní charakteristika
Posádka 5
Délka 6,92 m
Šířka 2,35 m
Výška 2,95 m
Hmotnost 10 300 kg
Pancéřování a výzbroj
Pancéřování 10 mm čelo
6 mm boky
Hlavní zbraň 30mm PLdvK vz. 53
Pohon a pohyb
Motor Tatra T 912
Síla motoru 98 k (72 kW)
Max. rychlost 60 km/h (na silnici)
Dojezd 500 km
K modelu:
klasický pragovácký podvozek, až na pár drobností. Kabina a interiér je kapitola sama o sobě. Vložit interiér do kabiny byl celkem zážitek, ale jak je vidno, jde to. Následná práce je už celkem hračka. Stavbu samotného kanonu jsem si celkem užil. Uložení na korbu je možné buď na pevno a nebo jen tak. Model nabízí řad otevíracích částí. Zadní dveře, pro podávání munice, boční dveře otevírací kapota a víka čelních oken.
Stavbu jsem si užil, jako vždy.
Budoucím stavitelům přeji hodně zdaru.
dnes vyšel jubilejní 100 model vydavatele Ripperworks. Měl jsem možnost model postavit a tak přidávám pár slov k modelu.
Něco k předloze:
Výrobce: Strojárske a metalurgické závody, závod Trenčín-Kubrá (1959–1961)
Škoda, n. p., Plzeň
Návrh 1957
Období výroby 1959–1978
Vyrobeno kusů 1450
Základní charakteristika
Posádka 5
Délka 6,92 m
Šířka 2,35 m
Výška 2,95 m
Hmotnost 10 300 kg
Pancéřování a výzbroj
Pancéřování 10 mm čelo
6 mm boky
Hlavní zbraň 30mm PLdvK vz. 53
Pohon a pohyb
Motor Tatra T 912
Síla motoru 98 k (72 kW)
Max. rychlost 60 km/h (na silnici)
Dojezd 500 km
K modelu:
klasický pragovácký podvozek, až na pár drobností. Kabina a interiér je kapitola sama o sobě. Vložit interiér do kabiny byl celkem zážitek, ale jak je vidno, jde to. Následná práce je už celkem hračka. Stavbu samotného kanonu jsem si celkem užil. Uložení na korbu je možné buď na pevno a nebo jen tak. Model nabízí řad otevíracích částí. Zadní dveře, pro podávání munice, boční dveře otevírací kapota a víka čelních oken.
Stavbu jsem si užil, jako vždy.
Budoucím stavitelům přeji hodně zdaru.