Ahoj ahoj,
Najvyšší čas začať niečo ďalšie. Tentokrát som s výberom váhal trochu dlhšie a najprv som mal v hlave projekt hneď viacerých modelov naráz ako napríklad naposledy s Agro Tatrou. Nakoniec to zatiaľ žiadny multiprojekt nebude.
Chcel som niečo farebnejšieho a tiež aby to nebol iba obyčajný nákladiak a tak voľba padla na tento autodomiešavač. Predlohou je legendárna Tatra 148, ktoré nebolo v časoch minulých a občas ešte aj teraz problém stretnúť na našich cestách.
A jednu peknú leštenku môžete vidieť aj v múzeu nákladných automobilov Tatra v Kopřivnici (aj keď pravdepodobne nemá rovnakú nástavbu)
Model je samozrejme od Ripper Works, klasická konštrukcia Tatry 148 T2.
Takže pri podvozku, motore, kabíne a kolesách to bude pre mňa niečo čo dobre poznám a dúfam, že to nepokazím a chlieb sa bude lámať pri bubne. Dúfam, že stavba sa podarí podľa mojich predstáv a že to neposer nenastanú žiadne nečakané komplikácie. :big smile: Pôjdem bez úprav ako obvykle, jediné doplnky budú laserové dezény, možno matky na kolesách keď nebudem príliš lenivý a vytiahnuté smerovky z fólie.
Začal som motorom. Stavba zatiaľ bez problémov.
Ďalej podvozok. Nosníky náprav, nápravy samotné, rozvodovka a diely centrálnej rúry. No a teraz bude treba všetok tento bordel spojiť do jedného podvozku.
Tatra 148 AM-368 / Ripper Works / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
- martin1807
- Příspěvky: 427
- Registrován: sob 21.1.2012 23:08
- Bydliště: Medzilaborce- SK
- martin1807
- Příspěvky: 427
- Registrován: sob 21.1.2012 23:08
- Bydliště: Medzilaborce- SK
- martin1807
- Příspěvky: 427
- Registrován: sob 21.1.2012 23:08
- Bydliště: Medzilaborce- SK
Re: Tatra 148 AM-368 / Ripper Works / 1:32
Ahoj,
nárazník a tlmiče boli ďalšie na programe. Následne som motor vlepil na podvozok a pridal kardan. Podvozok je týmto hotový. Ani som si neuvedomil, ako je jednoduchý napríklad v porovnaní s V3Skou, kde je podstatne zložitejší. . Teraz sa budem rozhodovať či pokračovať kabínou, alebo nástavbou. Ešte uvidím.
nárazník a tlmiče boli ďalšie na programe. Následne som motor vlepil na podvozok a pridal kardan. Podvozok je týmto hotový. Ani som si neuvedomil, ako je jednoduchý napríklad v porovnaní s V3Skou, kde je podstatne zložitejší. . Teraz sa budem rozhodovať či pokračovať kabínou, alebo nástavbou. Ešte uvidím.
Re: Tatra 148 AM-368 / Ripper Works / 1:32
Opět koncert v Tvém podání.
Ty podvozky už asi skládáš zpaměti, co?
Ty podvozky už asi skládáš zpaměti, co?