Lotus 49 GP Dutch ´67 / Forum Team / 1:24
Napsal: pon 6.2.2023 19:09
Po dokončení Alpinky začínám vytahovat kostlivce ze skříně.
Jako první to odnesl Lotus 49, první seznamovací model s konstrukcí doutníků.
V krabici, už notně zaprášené jsem našel:
Dohledal jsem i pár fotek z postupu:
Napřed jsem (jako vždy ) lepil víceméně bez úprav. Vnitřek rakvičky jsem si vytiskl na hliníkovou fólii, trošku vylepšil polstrování:
Přístrojovka je doplněna o lemy a doplnil jsem pár drátů:
Zkusil jsem plastické nýtky (foto je před retuší, po ní vypadají o 100% lépe):
No a potom jsem si řekl, že se mi nelíbí vnitřek pouze nakreslený a chtělo by to udělat něco jednoduchého do vyříznutého otvoru u přední nápravy:
(tady jsem trochu přestal fotit, nebo jsem fotky někam dobře uložil, takže jen stručným popisem a dvěma foto)
- výřezy a úpravy jsem dělal až na vytvarovaných dílech, takže čistota vzala za své
- ve střevech je olejová nádrž, chladič, zavěšení, pár nádržek, nějaký káblíky, odpružení
- přelepil jsem číslo a nakonec i žlutej pruh, protože nápis byl vytištěn nevýrazně, originál ho měl tmavě zelený, možná skoro černý
- aerodynamické kryty zavěšení jsou zkonstruovány nově
Na závěr kolečka, ta jsou spolu s volantem zatím nejpovedenější částí, ještě chybí drobná retuš:
Tak to je v kostce zatím vše, momentálně se bavím novou konstrukcí DFV.
Jako první to odnesl Lotus 49, první seznamovací model s konstrukcí doutníků.
V krabici, už notně zaprášené jsem našel:
Dohledal jsem i pár fotek z postupu:
Napřed jsem (jako vždy ) lepil víceméně bez úprav. Vnitřek rakvičky jsem si vytiskl na hliníkovou fólii, trošku vylepšil polstrování:
Přístrojovka je doplněna o lemy a doplnil jsem pár drátů:
Zkusil jsem plastické nýtky (foto je před retuší, po ní vypadají o 100% lépe):
No a potom jsem si řekl, že se mi nelíbí vnitřek pouze nakreslený a chtělo by to udělat něco jednoduchého do vyříznutého otvoru u přední nápravy:
(tady jsem trochu přestal fotit, nebo jsem fotky někam dobře uložil, takže jen stručným popisem a dvěma foto)
- výřezy a úpravy jsem dělal až na vytvarovaných dílech, takže čistota vzala za své
- ve střevech je olejová nádrž, chladič, zavěšení, pár nádržek, nějaký káblíky, odpružení
- přelepil jsem číslo a nakonec i žlutej pruh, protože nápis byl vytištěn nevýrazně, originál ho měl tmavě zelený, možná skoro černý
- aerodynamické kryty zavěšení jsou zkonstruovány nově
Na závěr kolečka, ta jsou spolu s volantem zatím nejpovedenější částí, ještě chybí drobná retuš:
Tak to je v kostce zatím vše, momentálně se bavím novou konstrukcí DFV.