Curtiss Tomahawk IIB / Halinski / 1:33 HOTOVO
Napsal: pát 11.3.2022 22:01
Takže dobrý den, zpět v letecké technice
Vybíral jsem dlouho a do oka mi padl tento letoun, hlavně asi díky vděčnému designu s otevřenou žraločí tlamou.
Americký letoun Curtiss P-40 (tovární označení Hawk 81) byl přímým nástupcem letounu Curtiss P-36 Hawk v britské verzi Tomahawk IIB s kapalinou chlazeným vidlicovým dvanáctiválcem Allison V-1710-33
Délka: 9,67 m
Rozpětí: 11,35 m
Výška: 3,22 m
Hmotnost: 2636 kg
Vzletová hmotnost: 3424 kg
Max. rychlost: 555 km/h
Čas výstupu do výšky 4572 m: 5 min. 42 sec.
Dostup: 9269 m
Výzbroj: 2x kulomet Colt Browning M2 ráže 12,7 mm a 4x kulomet Colt Browning MG40 ráže 7,62 mm
Posádka: 1 pilot
U této vystřihovánky je možno si vybrat ze dvou variant kamufláže - buď se žraločími zuby (112. peruť RAF, označení AK402/GA-F, pilot Neville Duke, Egytp 11/1941) nebo bez zubů (250. peruť RAF, označení AK498/LD-C, pilot Clive Caldwell, Libye 12/1941)
Tolik něco z představení letounu na předsádce sešitu. Ten je formátu B3 a obsahuje cca půl strany psaného návodu, půl strany TTD + krátké povídání o jednom z pilotů který na Tomahawku létal Clive R. Caldwellovi. Dále je tam pět stran návodových kreseb, jeden a půl stránky dílů kostry na podlepení, necelou půl stranu dráteničiny a čtyři listy s díly samotného modelu. K modelu mám přikoupen i plastový překryt kabiny. Zapátral jsem zde na fóru a našel jsem zde jednu rozpracovanou stavbu od Michala Dostála a jednu stavbu tohoto letadla od WAKu. Tak doufám, že já to dotáhnu do konce
Tolik tedy krátký úvod, ještě přikládám foto originálu ze kterého budu stavět.
Vybíral jsem dlouho a do oka mi padl tento letoun, hlavně asi díky vděčnému designu s otevřenou žraločí tlamou.
Americký letoun Curtiss P-40 (tovární označení Hawk 81) byl přímým nástupcem letounu Curtiss P-36 Hawk v britské verzi Tomahawk IIB s kapalinou chlazeným vidlicovým dvanáctiválcem Allison V-1710-33
Délka: 9,67 m
Rozpětí: 11,35 m
Výška: 3,22 m
Hmotnost: 2636 kg
Vzletová hmotnost: 3424 kg
Max. rychlost: 555 km/h
Čas výstupu do výšky 4572 m: 5 min. 42 sec.
Dostup: 9269 m
Výzbroj: 2x kulomet Colt Browning M2 ráže 12,7 mm a 4x kulomet Colt Browning MG40 ráže 7,62 mm
Posádka: 1 pilot
U této vystřihovánky je možno si vybrat ze dvou variant kamufláže - buď se žraločími zuby (112. peruť RAF, označení AK402/GA-F, pilot Neville Duke, Egytp 11/1941) nebo bez zubů (250. peruť RAF, označení AK498/LD-C, pilot Clive Caldwell, Libye 12/1941)
Tolik něco z představení letounu na předsádce sešitu. Ten je formátu B3 a obsahuje cca půl strany psaného návodu, půl strany TTD + krátké povídání o jednom z pilotů který na Tomahawku létal Clive R. Caldwellovi. Dále je tam pět stran návodových kreseb, jeden a půl stránky dílů kostry na podlepení, necelou půl stranu dráteničiny a čtyři listy s díly samotného modelu. K modelu mám přikoupen i plastový překryt kabiny. Zapátral jsem zde na fóru a našel jsem zde jednu rozpracovanou stavbu od Michala Dostála a jednu stavbu tohoto letadla od WAKu. Tak doufám, že já to dotáhnu do konce
Tolik tedy krátký úvod, ještě přikládám foto originálu ze kterého budu stavět.