TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Jedeme dál. Práci teď soustřeďuji na jedno auto. Důvod? Rád bych to stihnul do Brna. Zatím se to tváří, že bych tam mohl dorazit společně se Štefanem. Ostatně jako vždycky. A pokud to dopadne, sveze se s námi i Vincenzo. Ať není v krabici sám.
Ke stolu. K nástavbě přilepeny boční kapsy, blatníky a zadní zástěrky
Jako další je poslední konstrukce z profilů a to ta střešní před sáním. Použil jsem profily o průměru 1mm a 1.2mm. Takto to vypadá před nástřikem. Ten chci stihnout ještě dnes... respektive musím stihnout
Nějaký fotky jsou ještě v galerii. Předem se omlouvám, že nebudu teď moc psát. O veškeré poznatky se podělím u dokončování druhé Tatrovky.
Držte mi pěsti! Snad se v Lužánkách uvidíme a se mnou přijede i Phoenix
Dikec
Ke stolu. K nástavbě přilepeny boční kapsy, blatníky a zadní zástěrky
Jako další je poslední konstrukce z profilů a to ta střešní před sáním. Použil jsem profily o průměru 1mm a 1.2mm. Takto to vypadá před nástřikem. Ten chci stihnout ještě dnes... respektive musím stihnout
Nějaký fotky jsou ještě v galerii. Předem se omlouvám, že nebudu teď moc psát. O veškeré poznatky se podělím u dokončování druhé Tatrovky.
Držte mi pěsti! Snad se v Lužánkách uvidíme a se mnou přijede i Phoenix
Dikec
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Makej makej, jinak Tě nevezmu .. .Je to tvoje jízdenka
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
A do pr...Nafe_CZ píše:Makej makej, jinak Tě nevezmu .. .Je to tvoje jízdenka
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Kdo byl v Brně mohl vidět na vlastní oči.
A ještě jedna, která vznikla hnedle za čerstva
Model jsem i s Vincenzem nechal Jirkovi a bylo vidět, že udělal radost, když vykouzlil úsměv na jeho tváři
Každopádně moc děkuju všem, se kterými jsem se v Brně potkal osobně. Díky za vaši pochvalu i podporu. Díky chlapi
A ještě jedna, která vznikla hnedle za čerstva
Model jsem i s Vincenzem nechal Jirkovi a bylo vidět, že udělal radost, když vykouzlil úsměv na jeho tváři
Každopádně moc děkuju všem, se kterými jsem se v Brně potkal osobně. Díky za vaši pochvalu i podporu. Díky chlapi
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Oba modely jsou dokonalé...vidět je naživo byl zážitek. No a ještě dráťáci by se mohli konečně vrátit z té nekonečné karibské dovolené a bude to TOP
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Však tam taky patří
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Taky jsem viděl naživo . PARÁDA !!!!!
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Zdravím všechny. Od Brna jsem toho moc neslepil ale mám tady ještě tři fotky ze stavby Casaleho tatry. Konkrétně něco málo z práce na nárazníku.
Na druhém autě jsem zatím připravil pár věcí tak až se k tomu dostanu tak určitě nafotím, jak jsem slíbil
Ke Casaleho autu mám ještě pár fotek, ale počkám s nimi až bude hotové i Šoltysovo. Bylo to focené narychlo tak to asi nebude takový. Počkejme raději na fotky od Jirky. Poprosil jsem ho, aby pár snímků udělal a věřím, že budou o dost lepší něž ty co jsem pořídil já. Ty ale nespíš budou k vidění na jeho fb.
Tak snad brzy zase tady...
Na druhém autě jsem zatím připravil pár věcí tak až se k tomu dostanu tak určitě nafotím, jak jsem slíbil
Ke Casaleho autu mám ještě pár fotek, ale počkám s nimi až bude hotové i Šoltysovo. Bylo to focené narychlo tak to asi nebude takový. Počkejme raději na fotky od Jirky. Poprosil jsem ho, aby pár snímků udělal a věřím, že budou o dost lepší něž ty co jsem pořídil já. Ty ale nespíš budou k vidění na jeho fb.
Tak snad brzy zase tady...
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Včera jsem něco málo slepil, tak dáme report. Nejprve fotka minule zmiňovaných hotových dílů.
První z téhle kupy jsem na auto přilepil sání vzduchu. Tady jsem se trochu seknul. Profily, co vedou dozadu k rámu nástavby, jsem udělal kratší tak o 1,5mm. Sedí mi to tak, že se konstrukce opírá o ten velký airbox. No viděl bych se někde
Další prací byly rezervy. Začínám úpravou těch oranžových pásků.
Nelepím je na baterii, jak se píše v návodu, ale postup mám následující. Nejprve si zhotovím patky které se lepí k rámu. K nim přilepím kurty. Ty zkracuju o cca 2cm. Patky s kurtami přilepím na rám. Než to zaschne přichystal si ráčny ke kurtám. Tady použiji ty odřezané kousky. Jeden konec stočím a vlepím do ráčny společně s malým kouskem profilu na druhou stranu.
Pak už přijdou na řadu samotné rezervy. Nejprve přilepím konec kurty (cca 2cm) na dezén rezervy - lepím v místě spoje dezénu aby nebyl vidět (to je jasny ). Po zaschnutí jednoduše nakutálím rezervu na své místo. Nutno dodat že před tím nanesu lepidlo na místa kde se rezerva bude dotýkat rámu. Nechám pořádně zaschnout a následuje druhá rezerva.
Tady musím upozornit na fakt, že to druhé kolo tam šlo dost těžko. Nevím, asi moje chyba v lepení... ale ten samý problém jsem měl zatím u všech (dvou) předešlých Phoenixů. Aby to tam lépe vklouzlo nanesl jsem lepidlo všude kde docházelo ke tření. Šlo to tam o poznání lépe Nakonec přijde vodorovný pásek a přilepit hotové ráčny.
To je celé kouzlo. Tak zase příště.
První z téhle kupy jsem na auto přilepil sání vzduchu. Tady jsem se trochu seknul. Profily, co vedou dozadu k rámu nástavby, jsem udělal kratší tak o 1,5mm. Sedí mi to tak, že se konstrukce opírá o ten velký airbox. No viděl bych se někde
Další prací byly rezervy. Začínám úpravou těch oranžových pásků.
Nelepím je na baterii, jak se píše v návodu, ale postup mám následující. Nejprve si zhotovím patky které se lepí k rámu. K nim přilepím kurty. Ty zkracuju o cca 2cm. Patky s kurtami přilepím na rám. Než to zaschne přichystal si ráčny ke kurtám. Tady použiji ty odřezané kousky. Jeden konec stočím a vlepím do ráčny společně s malým kouskem profilu na druhou stranu.
Pak už přijdou na řadu samotné rezervy. Nejprve přilepím konec kurty (cca 2cm) na dezén rezervy - lepím v místě spoje dezénu aby nebyl vidět (to je jasny ). Po zaschnutí jednoduše nakutálím rezervu na své místo. Nutno dodat že před tím nanesu lepidlo na místa kde se rezerva bude dotýkat rámu. Nechám pořádně zaschnout a následuje druhá rezerva.
Tady musím upozornit na fakt, že to druhé kolo tam šlo dost těžko. Nevím, asi moje chyba v lepení... ale ten samý problém jsem měl zatím u všech (dvou) předešlých Phoenixů. Aby to tam lépe vklouzlo nanesl jsem lepidlo všude kde docházelo ke tření. Šlo to tam o poznání lépe Nakonec přijde vodorovný pásek a přilepit hotové ráčny.
To je celé kouzlo. Tak zase příště.
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Zpátky ke stolu. Další dílky patří ke kabině.
Pak přijde okamžik pravdy.
Po přilepení kabiny jsem narazil na problém. Budka mi nelícovala s nástavbou a blatníky taktéž vylézaly více než by se zdrávo Kde asi udělali soudruzi chybu???
Takže auto na střechu a pokusit se při rozebírání blatníků udělat co nejméně škod.
Výsledek vypadá už mnohem lépe.
Zbývají už jen deflektory ke kabině a samotný nárazník. U něj jsem narazil na další průšvih O tom zase příště.
Pak přijde okamžik pravdy.
Po přilepení kabiny jsem narazil na problém. Budka mi nelícovala s nástavbou a blatníky taktéž vylézaly více než by se zdrávo Kde asi udělali soudruzi chybu???
Takže auto na střechu a pokusit se při rozebírání blatníků udělat co nejméně škod.
Výsledek vypadá už mnohem lépe.
Zbývají už jen deflektory ke kabině a samotný nárazník. U něj jsem narazil na další průšvih O tom zase příště.
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Nárazník. U tohoto dílu se podělalo - spíš jsem podělal - pár věcí. Začalo to tím, že jsem nenašel díl se světly (na obrázku díl číslo 374. Obrazek je z jiného sešitu).
Tak jsem ho nahradil jednou z návodek onoho sešitu. Jde o Phoenix 2019/20. Tenhle obrazek není zrovna s modelem ve stejném měřítku, ale pro můj účel postačí. Takže podlepit papírem ze sešitu a vybavit.
Pak už jen slepit hlavní díl a k němu přilepit spodní část nárazníku s SPZ. V místě kde se lepí spodní díl k hlavnímu (úzký proužek v horní části SPZ) jsem ubral jednu vrstvu papíru, aby tam nebyla taková nálož.
Když bylo slepeno přišla řada na retuš. Tady jsem si opět zavařil. Fixa mi sjela do písmene U v nápise NUTREND. Takže další práce navíc. Pak už zbývaly dolepit mřížky. Prostřední na oboustranku a ty dvě menší na světla. Jedna se mi povedla slušně pomuchlat. Takže další práce navíc s opravou.
Zachraňoval jsem jak se to dalo a výsledek zase není tak zlý. Nakonec přilepit hotový nárazník na své misto a je hotovo! Tady je pár prvních obrázků které jsem pořídil hned po dokončení.
Tohle auto oproti Casaleho bylo takovým otloukánkem už od začátku. A táhlo se to s ním až do konce. Na výsledku to ale není tolik znát a já jsem rád, že jsem obě auta zvládnul dotáhnout až do cíle. Jen je v tuto chvíli nemohu vyfotit společně. Tak třeba někdy a někde se to povede. Držte palce a díky za sledovanost i podporu. Auto nafotím ještě na bílém pozadí a pak to sem dodatečně vložím... i s fotkami druhého vozu.
Tak zase příště a tentokrát u Liazu - moje premiéra.
Tak jsem ho nahradil jednou z návodek onoho sešitu. Jde o Phoenix 2019/20. Tenhle obrazek není zrovna s modelem ve stejném měřítku, ale pro můj účel postačí. Takže podlepit papírem ze sešitu a vybavit.
Pak už jen slepit hlavní díl a k němu přilepit spodní část nárazníku s SPZ. V místě kde se lepí spodní díl k hlavnímu (úzký proužek v horní části SPZ) jsem ubral jednu vrstvu papíru, aby tam nebyla taková nálož.
Když bylo slepeno přišla řada na retuš. Tady jsem si opět zavařil. Fixa mi sjela do písmene U v nápise NUTREND. Takže další práce navíc. Pak už zbývaly dolepit mřížky. Prostřední na oboustranku a ty dvě menší na světla. Jedna se mi povedla slušně pomuchlat. Takže další práce navíc s opravou.
Zachraňoval jsem jak se to dalo a výsledek zase není tak zlý. Nakonec přilepit hotový nárazník na své misto a je hotovo! Tady je pár prvních obrázků které jsem pořídil hned po dokončení.
Tohle auto oproti Casaleho bylo takovým otloukánkem už od začátku. A táhlo se to s ním až do konce. Na výsledku to ale není tolik znát a já jsem rád, že jsem obě auta zvládnul dotáhnout až do cíle. Jen je v tuto chvíli nemohu vyfotit společně. Tak třeba někdy a někde se to povede. Držte palce a díky za sledovanost i podporu. Auto nafotím ještě na bílém pozadí a pak to sem dodatečně vložím... i s fotkami druhého vozu.
Tak zase příště a tentokrát u Liazu - moje premiéra.
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Dopadlo to skvěle! paráda.
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Pěkná práce. Gratuluji.