Packard Landaulet 1912 / ABC, Richard Vyškovský / 1:32
Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek
-
- Příspěvky: 262
- Registrován: ned 22.1.2012 19:57
- Bydliště: Velká Dobrá
- Kontaktovat uživatele:
Packard Landaulet 1912 / ABC, Richard Vyškovský / 1:32
Pěkný večer všem .
Už pár dní se věnuji dalšímu kousku z rodiny Mistrových veteránů. Tentokrát padla volba na vůz Packard Landaulet z roku 1912. A zde rovnou malinko přibrzdím, v názvu vystřihovánky je totiž uveden název ,,Laundaulet". Jak to tedy je? Inu po dotázání se na problém přítele Googla, zněla drtivá většina odpovědí Landaulet. A tak si tedy dovolím nazvat i vlákno, byť v rozporu s nápisem na podvozku. Ale dost plácání, pojďme raději k patlání ...
...náhled na vstupní materiál a první tradiční dávků dílů...
...se stejně tradiční úpravou - odvzdušněním. Díly středů opět podlepeny kartonem, vyřezány a doplněny rubovou stranou. Na výrobu vnitřní části disků pak byl použit perfektně padnoucí zbytek zábradlí z autobusu K-AEC z nashromážděného vrakoviště .
A když už jsem byl v tom odvzdušňování, rovnou jsem si střihnul i volant, s věncem z drátu a přidal i řídící páky.
To by bylo tedy alespoň něco málo na rozjezd, dle návodu se teď přesunu ke karoserii. Hezký zbytek večera a dobrou noc. Pokračování brzy .
Už pár dní se věnuji dalšímu kousku z rodiny Mistrových veteránů. Tentokrát padla volba na vůz Packard Landaulet z roku 1912. A zde rovnou malinko přibrzdím, v názvu vystřihovánky je totiž uveden název ,,Laundaulet". Jak to tedy je? Inu po dotázání se na problém přítele Googla, zněla drtivá většina odpovědí Landaulet. A tak si tedy dovolím nazvat i vlákno, byť v rozporu s nápisem na podvozku. Ale dost plácání, pojďme raději k patlání ...
...náhled na vstupní materiál a první tradiční dávků dílů...
...se stejně tradiční úpravou - odvzdušněním. Díly středů opět podlepeny kartonem, vyřezány a doplněny rubovou stranou. Na výrobu vnitřní části disků pak byl použit perfektně padnoucí zbytek zábradlí z autobusu K-AEC z nashromážděného vrakoviště .
A když už jsem byl v tom odvzdušňování, rovnou jsem si střihnul i volant, s věncem z drátu a přidal i řídící páky.
To by bylo tedy alespoň něco málo na rozjezd, dle návodu se teď přesunu ke karoserii. Hezký zbytek večera a dobrou noc. Pokračování brzy .
Re: Packard Landaulet 1912 / ABC, Richard Vyškovský / 1:32
Parádní začátek stavby, jsem zvědavý na pokračování a celkový model. Ať se dílo daří
-
- Příspěvky: 262
- Registrován: ned 22.1.2012 19:57
- Bydliště: Velká Dobrá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Packard Landaulet 1912 / ABC, Richard Vyškovský / 1:32
Pěkný nedělní večer všem...to nám to ale letí. Jelikož jsem před chvílí úspěšně domotal svůj první adventní věnec, usoudil jsem, že tím byl můj díl štěstí pro manuální činnost dnes vyčerpán a dal jsem se zase jednou do psaní. Rád bych se s Vámi tedy podělil o další postup stavby .
george: Díky, doufám že výsledek se již brzy dostaví .
Po rozjezdu jsem se dle návodu pustil do sestavy zadního sedadla a připravil základní desku...a pokračoval tvorbou kabiny...
...po zasklení a sestavení jsem sedadlo vlepil na své místo v kabině a tu připojil k desce podvozku. Vše bez potíží .
Následovalo vlepení přední stěny...
...opět vše perfektně sedlo na svá místa.
Další prací byla výroba předních sedadel...u dílu č.22 jsem narazil na chybějící chlopničku .
Hotová sestava. Musím říct, že zde jsem se tedy trochu zapotil (málo místa, dost dílů ), každopádně vše opět pasovalo.
Po úspěšném sestavení můžeme celek opět připojit ke zbytku. Díl č.79 bylo potřeba zkrátit .
Při přípravě drobností jsem objevil nesrovnalost v číslovaní, správně má být vyznačen díl č.39 . A připravené díly pro přední část vozu...
...díl č.27 bylo třeba lehce zaříznout, viz. foto, aby vše sedlo. Prostor chladiče jsem raději ještě dodatečně podlepil kartonem...
...a zde hotová přední část. Díl s mřížkou chladiče (č.28) je oproti návodu nalepen brzy - omylem, přístrojový panel též, ale cíleně ...
...po sestavení můžeme opět připojit sestavu na základní desku ke zbytku vozu, což neklade žádné potíže.
Pokračování příště , dobrou noc...
george: Díky, doufám že výsledek se již brzy dostaví .
Po rozjezdu jsem se dle návodu pustil do sestavy zadního sedadla a připravil základní desku...a pokračoval tvorbou kabiny...
...po zasklení a sestavení jsem sedadlo vlepil na své místo v kabině a tu připojil k desce podvozku. Vše bez potíží .
Následovalo vlepení přední stěny...
...opět vše perfektně sedlo na svá místa.
Další prací byla výroba předních sedadel...u dílu č.22 jsem narazil na chybějící chlopničku .
Hotová sestava. Musím říct, že zde jsem se tedy trochu zapotil (málo místa, dost dílů ), každopádně vše opět pasovalo.
Po úspěšném sestavení můžeme celek opět připojit ke zbytku. Díl č.79 bylo potřeba zkrátit .
Při přípravě drobností jsem objevil nesrovnalost v číslovaní, správně má být vyznačen díl č.39 . A připravené díly pro přední část vozu...
...díl č.27 bylo třeba lehce zaříznout, viz. foto, aby vše sedlo. Prostor chladiče jsem raději ještě dodatečně podlepil kartonem...
...a zde hotová přední část. Díl s mřížkou chladiče (č.28) je oproti návodu nalepen brzy - omylem, přístrojový panel též, ale cíleně ...
...po sestavení můžeme opět připojit sestavu na základní desku ke zbytku vozu, což neklade žádné potíže.
Pokračování příště , dobrou noc...
Naposledy upravil(a) Jarda F. dne úte 28.12.2021 1:08, celkem upraveno 2 x.
-
- Příspěvky: 262
- Registrován: ned 22.1.2012 19:57
- Bydliště: Velká Dobrá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Packard Landaulet 1912 / ABC, Richard Vyškovský / 1:32
Po nějaké době bych Vás rád pozdravil a předvedl další postup. Nejde to tak rychle jak jsem si plánoval, ale hlavně že to nějak jde .
Částmi vyžadujícími větší pozornost, ke kterým jsem se přesunul, byly díly rámu podvozku. Bylo zde potřeba odvzdušnit prostor listových per. Bočnice rámu jsem podlepil 2x čtvrtkou, díly vyřezal a odstranil vzduch. Od obvodových dílů jsem také odřezal chlopně...
... následně jsem obvod natupo připojil k vnější bočnici a do útrob zalepil ze zbytku podlepených částí budoucí dosedací plochy pro druhou bočnici...
... díky tomu druhá polovina perfektně dosedla na své místo. Po proschnutí pod zátěží přes noc (raději), jsem mohl doplnit nově vzniknuvší, chybějící části per a nosníků, na což posloužili zbytky PP-27 . A hotové nosníky .
Při pauzách na schnutí jsem si připravil zadní skládací střechu. Jelikož díl na mne působil příliš ploše, chtěl jsem šedou část nejprve alespoň podlepit, leč nakonec zvítězil experiment s papírovým ubrouskem, ze kterého jsem po napuštění Herkulesem na obkreslený díl vytvořil schrnutou plachtu, natřel a nalepil na místo.
Po drobných korekcích jsem díl přilepil ke karoserii a mohl se přesunout pod podlahu, k tvorbě podvozku...
Ale o tom zase příště ...
Částmi vyžadujícími větší pozornost, ke kterým jsem se přesunul, byly díly rámu podvozku. Bylo zde potřeba odvzdušnit prostor listových per. Bočnice rámu jsem podlepil 2x čtvrtkou, díly vyřezal a odstranil vzduch. Od obvodových dílů jsem také odřezal chlopně...
... následně jsem obvod natupo připojil k vnější bočnici a do útrob zalepil ze zbytku podlepených částí budoucí dosedací plochy pro druhou bočnici...
... díky tomu druhá polovina perfektně dosedla na své místo. Po proschnutí pod zátěží přes noc (raději), jsem mohl doplnit nově vzniknuvší, chybějící části per a nosníků, na což posloužili zbytky PP-27 . A hotové nosníky .
Při pauzách na schnutí jsem si připravil zadní skládací střechu. Jelikož díl na mne působil příliš ploše, chtěl jsem šedou část nejprve alespoň podlepit, leč nakonec zvítězil experiment s papírovým ubrouskem, ze kterého jsem po napuštění Herkulesem na obkreslený díl vytvořil schrnutou plachtu, natřel a nalepil na místo.
Po drobných korekcích jsem díl přilepil ke karoserii a mohl se přesunout pod podlahu, k tvorbě podvozku...
Ale o tom zase příště ...
-
- Příspěvky: 262
- Registrován: ned 22.1.2012 19:57
- Bydliště: Velká Dobrá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Packard Landaulet 1912 / ABC, Richard Vyškovský / 1:32
Tak popojedeme .
Nosníky na svém místě. Lícoval jsem je od zadu, na obvod základní desky podvozku. A zde se objevilo několik problémů. Nosníky jsou o něco užší, což bych přikládal za vinu mé úpravě a lepení na tupo - stejně jako tisk, který se mi nesešel, krásně je to vidět na perech - při použití chlopní by to možná vyšlo...
...nicméně něco chybí i na délku v prostoru spodního krytu motoru. Celková délka nosníků však sedí. O co jsou nosníky užší, bylo potřeba prodloužit příčky rámu...
...lehce vyřešeno nalepením na dvě vrstvy čtvrtky . Dále připravené díly pro spodní část podlahy. Bílé plochy pro přilepení krytu motoru k nosníkům jsem následně zatřel černou...
...a plochy na nosnících zalepil proužkem papíru odpovídající barvy. A vše po zaretušování dolepeno na svá místa.
Na řadu přišla přední náprava. V horní části mi chlopně nezakryly celou plochu vyznačenou pro jejich přilepení (blatníky to schovají ), dole bylo potřeba zkrátit přečnívající část dílů a opět zaretušovat bílé plochy, které nemají být vidět. Levý držák je mimo úplně, pravý se myslím trefil, ale ani tak plochu pro přilepení úplně nezakryl.
A máme tu blatníky. Zde práce celkem pohodová, sestavení neklade žádné potíže, jen instalace vyžaduje opatrnost . Začneme přilepením přední části ke krytu motoru...
...po zaschnutí jsem dotvaroval blatník tak, aby nášlap sedl na svá místa. Pak jsem ho spojil s doplněnými držáky a nakonec jsem přilepil i zadní část, kterou jsem po doladění tvaru spojil s posledním držákem. Zde pozor, máme na rozdíl od předchozích jeden levý a jeden pravý .
Dovolil jsem si zde trochu improvizace. Blatník má naznačen v místě držáku ostrý ohyb pokračující v rovné zakončení, vzorový model na obrázku má blatníky po přechodu od kola rovné dokonce úplně. Já jsem vše natvaroval do plynulých oblouků, myslím že to vypadá dobře a navíc vše sedlo i na své pozice . No a druhý blatník je to samé, horší jen v tom že už se nedá moc opírat o druhou stranu.
Auto je až na drobnosti kompletní, přišel čas ho obout...přední náboje jsem upravil tak, aby se osa otáčela s kolem, model počítá s osou pevnou, kolo se otáčí zajištěné zarážkou. Kompletní náboje s koly jsem pak umístil do držáků - mimochodem taky skvělá práce . Navíc jsem prohodil montovací strany a tím přesunul spojovací tyč řízení za nápravu - původně měla být před nápravou. Myslím že to opět vypadá lépe .
Zde nová spojovačka z drátu před instalací a detail jejího uložení. Taky výživná činnost .
Pohled na hotový podvozek, zadní osa se opět otáčí v trubičce z barevného papíru...a konečně poslední díly k dokončení .
Úplně poslední prací bylo zamaskování rysky ohybu blatníků, která působila hodně rušivě. Zaretušování jsem zkusil, ale ne k mé spokojenosti, takže přišlo na řadu řešení v podobě tenkého proužku papíru a jejího přelepení. Myslím že to ujde .
To by bylo ze stavby vše, já jdu tu legraci nafotit pro finále . Dokončení příště .
Nosníky na svém místě. Lícoval jsem je od zadu, na obvod základní desky podvozku. A zde se objevilo několik problémů. Nosníky jsou o něco užší, což bych přikládal za vinu mé úpravě a lepení na tupo - stejně jako tisk, který se mi nesešel, krásně je to vidět na perech - při použití chlopní by to možná vyšlo...
...nicméně něco chybí i na délku v prostoru spodního krytu motoru. Celková délka nosníků však sedí. O co jsou nosníky užší, bylo potřeba prodloužit příčky rámu...
...lehce vyřešeno nalepením na dvě vrstvy čtvrtky . Dále připravené díly pro spodní část podlahy. Bílé plochy pro přilepení krytu motoru k nosníkům jsem následně zatřel černou...
...a plochy na nosnících zalepil proužkem papíru odpovídající barvy. A vše po zaretušování dolepeno na svá místa.
Na řadu přišla přední náprava. V horní části mi chlopně nezakryly celou plochu vyznačenou pro jejich přilepení (blatníky to schovají ), dole bylo potřeba zkrátit přečnívající část dílů a opět zaretušovat bílé plochy, které nemají být vidět. Levý držák je mimo úplně, pravý se myslím trefil, ale ani tak plochu pro přilepení úplně nezakryl.
A máme tu blatníky. Zde práce celkem pohodová, sestavení neklade žádné potíže, jen instalace vyžaduje opatrnost . Začneme přilepením přední části ke krytu motoru...
...po zaschnutí jsem dotvaroval blatník tak, aby nášlap sedl na svá místa. Pak jsem ho spojil s doplněnými držáky a nakonec jsem přilepil i zadní část, kterou jsem po doladění tvaru spojil s posledním držákem. Zde pozor, máme na rozdíl od předchozích jeden levý a jeden pravý .
Dovolil jsem si zde trochu improvizace. Blatník má naznačen v místě držáku ostrý ohyb pokračující v rovné zakončení, vzorový model na obrázku má blatníky po přechodu od kola rovné dokonce úplně. Já jsem vše natvaroval do plynulých oblouků, myslím že to vypadá dobře a navíc vše sedlo i na své pozice . No a druhý blatník je to samé, horší jen v tom že už se nedá moc opírat o druhou stranu.
Auto je až na drobnosti kompletní, přišel čas ho obout...přední náboje jsem upravil tak, aby se osa otáčela s kolem, model počítá s osou pevnou, kolo se otáčí zajištěné zarážkou. Kompletní náboje s koly jsem pak umístil do držáků - mimochodem taky skvělá práce . Navíc jsem prohodil montovací strany a tím přesunul spojovací tyč řízení za nápravu - původně měla být před nápravou. Myslím že to opět vypadá lépe .
Zde nová spojovačka z drátu před instalací a detail jejího uložení. Taky výživná činnost .
Pohled na hotový podvozek, zadní osa se opět otáčí v trubičce z barevného papíru...a konečně poslední díly k dokončení .
Úplně poslední prací bylo zamaskování rysky ohybu blatníků, která působila hodně rušivě. Zaretušování jsem zkusil, ale ne k mé spokojenosti, takže přišlo na řadu řešení v podobě tenkého proužku papíru a jejího přelepení. Myslím že to ujde .
To by bylo ze stavby vše, já jdu tu legraci nafotit pro finále . Dokončení příště .
Naposledy upravil(a) Jarda F. dne čtv 30.12.2021 3:25, celkem upraveno 2 x.
Re: Packard Landaulet 1912 / ABC, Richard Vyškovský / 1:32
To je koncertík !
Re: Packard Landaulet 1912 / ABC, Richard Vyškovský / 1:32
Slepené to máš skvěle, sleduju každé pokračování.
Akorát teda když se podívám na fotky předlohy, tak byť to určitě nebyla sériovka jako dnes, tak rovné zadní blatníky a tyč řízení vepředu u Packardu Landaulet 1912 celkem souhlasí. Hraješ nějak na předlohu?
Akorát teda když se podívám na fotky předlohy, tak byť to určitě nebyla sériovka jako dnes, tak rovné zadní blatníky a tyč řízení vepředu u Packardu Landaulet 1912 celkem souhlasí. Hraješ nějak na předlohu?
-
- Příspěvky: 262
- Registrován: ned 22.1.2012 19:57
- Bydliště: Velká Dobrá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Packard Landaulet 1912 / ABC, Richard Vyškovský / 1:32
Nafe_CZ: No, myslím, že na takhle utahanej koncert by si jít nechtěl .
yvan: Předem tedy za pochvalu díky . Inu, u Vyškovánek jde spíš o nostalgii a romantiku než přesnou shodu s předlohou. Ale zase nelze přehlížet prvky, na první pohled patrné a celkem výrazné. Přiznám se, že studiu předlohy jsem se nevěnoval . Samozřejmě až do tvého upozornění. Chvíli mi to vrtalo hlavou - no chvíli - až jsem se přesunul od fotek ke stolu, následně k modelu, následně k úvahám a následně k uváhám s nástroji a hle...
...ač spokojen s oblinami jsem je zažehlil...a jelikož to šlo docela dobře, přesunul jsem se k demontáži přední nápravy. Zde jsem narazil na mé důkladné zalepení čepů vteřinovým lepidlem, následovně poctivě zalité Herkulesem, aby vše pod vrstvou barvy vypadalo kultivovaně. Za podpory pár deci vysokooktanového paliva - v osvědčeném mixovacím poměru s Colou - se mi podařilo uvolnit první čep...
...následnovně demontovat obě ,,těhlice,, se spojovačkou, kteréžto jsem otočil a namontoval jak původně Mistr zamýšlel, než jsem se do toho neuváženě vložil Já. Po zpětné montáži jsem vše, jak se patří, opětovně seřídil a zajistil...
Po doschnutí lepidla na čepech doladím retuš a pořídím nové, aktuální finální foto . Přeji dobrou noc a zítra...vlastně dnes , se těším na shledanou u závěrečného reportu.
yvan: Předem tedy za pochvalu díky . Inu, u Vyškovánek jde spíš o nostalgii a romantiku než přesnou shodu s předlohou. Ale zase nelze přehlížet prvky, na první pohled patrné a celkem výrazné. Přiznám se, že studiu předlohy jsem se nevěnoval . Samozřejmě až do tvého upozornění. Chvíli mi to vrtalo hlavou - no chvíli - až jsem se přesunul od fotek ke stolu, následně k modelu, následně k úvahám a následně k uváhám s nástroji a hle...
...ač spokojen s oblinami jsem je zažehlil...a jelikož to šlo docela dobře, přesunul jsem se k demontáži přední nápravy. Zde jsem narazil na mé důkladné zalepení čepů vteřinovým lepidlem, následovně poctivě zalité Herkulesem, aby vše pod vrstvou barvy vypadalo kultivovaně. Za podpory pár deci vysokooktanového paliva - v osvědčeném mixovacím poměru s Colou - se mi podařilo uvolnit první čep...
...následnovně demontovat obě ,,těhlice,, se spojovačkou, kteréžto jsem otočil a namontoval jak původně Mistr zamýšlel, než jsem se do toho neuváženě vložil Já. Po zpětné montáži jsem vše, jak se patří, opětovně seřídil a zajistil...
Po doschnutí lepidla na čepech doladím retuš a pořídím nové, aktuální finální foto . Přeji dobrou noc a zítra...vlastně dnes , se těším na shledanou u závěrečného reportu.
-
- Příspěvky: 262
- Registrován: ned 22.1.2012 19:57
- Bydliště: Velká Dobrá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Packard Landaulet 1912 / ABC, Richard Vyškovský / 1:32
Přeji pěkný, předposlední večer v tomto roce, Všem .
Původně jsem měl v plánu Packarda dokončit tak o měsíc dříve a stihnout letos ještě jeden kousek...no nakonec jsem rád, že jsem dodělal tohle . Úprav nebylo mnoho, i když u podvozku jsem chvíli přemýšlel, co a jak. Odlišná konstrukce od předchozích modelů dala trochu práce navíc, nicméně opět i přes mé výmysly model všechno snesl a nakonec myslím stavba dopadla úspěšně a do rodiny Mistrových veteránů přibyl další pěkný kousek, který svoji žlutou barvou dosavadní sestavu pěkně prosvítí...Co se stavby samotné týče, veškeré nedostatky jsem popsal výše, něco málo se našlo na modelu samotném (ale nic co by se nedalo celkem snadno vyřešit), zbytek jsem si doobstaral sám svým počínáním . Teď už se konečně pojďme podívat, jak to celé - včetně večerní rozborky a sborky - dopadlo ...
Nakonec ještě celá sestava pohromadě .
To by bylo tedy úplně vše, na shledanou příště, u nějakého dalšího modelu
Původně jsem měl v plánu Packarda dokončit tak o měsíc dříve a stihnout letos ještě jeden kousek...no nakonec jsem rád, že jsem dodělal tohle . Úprav nebylo mnoho, i když u podvozku jsem chvíli přemýšlel, co a jak. Odlišná konstrukce od předchozích modelů dala trochu práce navíc, nicméně opět i přes mé výmysly model všechno snesl a nakonec myslím stavba dopadla úspěšně a do rodiny Mistrových veteránů přibyl další pěkný kousek, který svoji žlutou barvou dosavadní sestavu pěkně prosvítí...Co se stavby samotné týče, veškeré nedostatky jsem popsal výše, něco málo se našlo na modelu samotném (ale nic co by se nedalo celkem snadno vyřešit), zbytek jsem si doobstaral sám svým počínáním . Teď už se konečně pojďme podívat, jak to celé - včetně večerní rozborky a sborky - dopadlo ...
Nakonec ještě celá sestava pohromadě .
To by bylo tedy úplně vše, na shledanou příště, u nějakého dalšího modelu
Re: Packard Landaulet 1912 / ABC, Richard Vyškovský / 1:32
Tak s těmi úpravami s mě překvapil, čekal jsem spíš fotku originálu, na které to bude podle tebe
Každopádně je to paráda, reporty i modely. Relax tím procházet.
Každopádně je to paráda, reporty i modely. Relax tím procházet.
Re: Packard Landaulet 1912 / ABC, Richard Vyškovský / 1:32
Takové na první pohled jednoduché modely a jak parádně to vypadá . Krásná sbírka .
Re: Packard Landaulet 1912 / ABC, Richard Vyškovský / 1:32
Tak tohle už nikdo nepřekoná
Re: Packard Landaulet 1912 / ABC, Richard Vyškovský / 1:32
Souhlasím se všemi příspěvky - parádní sbírka, kterou jen tak někdo nepřekoná a radost pohledět na celou sbírku a radost procházet reporty ze všech staveb.
Kdysi jsem chtěl tyto veterány stavět (v plánu byly i podobné úpravy), ale nedostatek času mi dovovoluje již jen "slintat" u reportů a fotek dokončených kousků s následnou společnou fotkou celé sbírky.
Je jich ještě dost k postavení, takže se moc těším do jakého dalšího kousku se pustíš. Drřím palce do další stavby.
Fakt velký palec nahoru.
Kdysi jsem chtěl tyto veterány stavět (v plánu byly i podobné úpravy), ale nedostatek času mi dovovoluje již jen "slintat" u reportů a fotek dokončených kousků s následnou společnou fotkou celé sbírky.
Je jich ještě dost k postavení, takže se moc těším do jakého dalšího kousku se pustíš. Drřím palce do další stavby.
Fakt velký palec nahoru.
-
- Příspěvky: 262
- Registrován: ned 22.1.2012 19:57
- Bydliště: Velká Dobrá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Packard Landaulet 1912 / ABC, Richard Vyškovský / 1:32
yvan : Zasadil jsi mi do hlavy příliš hlodavého brouka . Zprvu jsem si říkal, že se nějak smířím s tím, že jsou mé úpravy mimo. Srovnání blatníků se nejevilo jako problém, u nápravy už jsem se bál více, abych něco nedolámal a celkovému vzhledu tak ve finále neublížil. Nakonec vše klaplo a ,, můj Mistrův Landaulet,, o něco více ctí svůj vzor. A Tobě tak patří velký dík za nakopnutí .
kaktusak : No, jen se tím prvním pohledem nesmíš nechat ukolébat, pak můžou potrápit stejně jako ty složitější . Každopádně také děkuji, brzy snad přidám ještě nějaký další kousek .
mahdy : Díky, každopádně myslím že prostoru se ještě najde dostatek .
Miloš D : I tobě děkuji mnohokrát, jsem rád, že se líbí. Časově to tak náročné není, takže bych to nevzdával . Jen já mám šnečí tempo a velké prostoje. Je toho kolem zkrátka více než dost. Ale zase pak relaxace u lepení je o to více k nezaplacení. Další plány samozřejmě jsou, něco je i v šuplíku, na dalších ještě zapracuji a uvidíme jak to půjde...
Tak ještě jednou děkuji Všem za čtení, podporu, pochvalu, či nakopnutí vpřed...no a uvidíme se doufám už brzy, u dalšího lepení .
kaktusak : No, jen se tím prvním pohledem nesmíš nechat ukolébat, pak můžou potrápit stejně jako ty složitější . Každopádně také děkuji, brzy snad přidám ještě nějaký další kousek .
mahdy : Díky, každopádně myslím že prostoru se ještě najde dostatek .
Miloš D : I tobě děkuji mnohokrát, jsem rád, že se líbí. Časově to tak náročné není, takže bych to nevzdával . Jen já mám šnečí tempo a velké prostoje. Je toho kolem zkrátka více než dost. Ale zase pak relaxace u lepení je o to více k nezaplacení. Další plány samozřejmě jsou, něco je i v šuplíku, na dalších ještě zapracuji a uvidíme jak to půjde...
Tak ještě jednou děkuji Všem za čtení, podporu, pochvalu, či nakopnutí vpřed...no a uvidíme se doufám už brzy, u dalšího lepení .
Re: Packard Landaulet 1912 / ABC, Richard Vyškovský / 1:32
Fakt parádní práce, tvarování, retuš a nakonec perfektně slepeno.