TATRA 815 4x4 HAS 1994 / VIMOS / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1994 / VIMOS / 1:32
Jak zakulatit palivové nádrže , aby se nepolámal tisk . Kdyby byly vytisklé po vláknech papíru,práce by byla o 150% pohodlnější ...ps nemaj tam být v realu čtyři, misto dvou?
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1994 / VIMOS / 1:32
Jarku
s papírem pracovat jemně a navlhčit a potom se nádrže dají natvarovat.
Nádrže jsou 4,ale pro zjednodušení jsou udělané tak jak jsou.
s papírem pracovat jemně a navlhčit a potom se nádrže dají natvarovat.
Nádrže jsou 4,ale pro zjednodušení jsou udělané tak jak jsou.
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1994 / VIMOS / 1:32
Zdravím všechny.
Opět přináším další postup ve stavbě. Bohužel se to neobešlo bez chyby při kompletaci kabiny, kdy jsem si boční horní a dolní části kabiny podlepil oboustrannou páskou a neuvědomil jsem si, že vnitřní spodní část nemá být přilepená k vnější části, ale má být přilepena na vyznačeném místě na podlaze. Svou chybu jsem si uvědomil v okamžiku, kdy jsem přilepil čelo a přístrojovou desku, viz. foto
Takže jsem objednal nový výtisk. Rozhodl jsem se, že při stavbě kabiny využiju chlopně. Začal jsem přilepením vnějšího zadního čela kabiny a vnější části podlahy kabiny s motorovým tunelem.
Zvlášť jsem si připravil vnitřní část podlahy kabiny. Tady jsem přemýšlel, že bych místo ohybů díl rozřezal a jednotlivé části lepil zvlášť, ale nakonec jsem zvolil klasiku.
Následovaly jsem si připravil vnější a vnitřní boční části kabiny se skly a přední čelo. U vnějších bočních částí jsem ponechal chlopně.
Následně jsem obě vnější části boků přilepil k zadnímu část kabiny a k podlaze.
Následovala vnitřní část podlahy kabiny a vnitřní část zadní části kabiny.
Následně jsem přilepil vnitřní části boků kabiny. Následovala přístrojová deska, kterou jsem přilepil k oběma bokům a potom jsem k ní přilepil přední čelo. Na přístrojovou desku jsem přilepil přístroje.
A ještě sedačky a sluneční clona.
Tak, a teď mě čeká výroba rámů. Zatím vše, mějte se hezky.
Opět přináším další postup ve stavbě. Bohužel se to neobešlo bez chyby při kompletaci kabiny, kdy jsem si boční horní a dolní části kabiny podlepil oboustrannou páskou a neuvědomil jsem si, že vnitřní spodní část nemá být přilepená k vnější části, ale má být přilepena na vyznačeném místě na podlaze. Svou chybu jsem si uvědomil v okamžiku, kdy jsem přilepil čelo a přístrojovou desku, viz. foto
Takže jsem objednal nový výtisk. Rozhodl jsem se, že při stavbě kabiny využiju chlopně. Začal jsem přilepením vnějšího zadního čela kabiny a vnější části podlahy kabiny s motorovým tunelem.
Zvlášť jsem si připravil vnitřní část podlahy kabiny. Tady jsem přemýšlel, že bych místo ohybů díl rozřezal a jednotlivé části lepil zvlášť, ale nakonec jsem zvolil klasiku.
Následovaly jsem si připravil vnější a vnitřní boční části kabiny se skly a přední čelo. U vnějších bočních částí jsem ponechal chlopně.
Následně jsem obě vnější části boků přilepil k zadnímu část kabiny a k podlaze.
Následovala vnitřní část podlahy kabiny a vnitřní část zadní části kabiny.
Následně jsem přilepil vnitřní části boků kabiny. Následovala přístrojová deska, kterou jsem přilepil k oběma bokům a potom jsem k ní přilepil přední čelo. Na přístrojovou desku jsem přilepil přístroje.
A ještě sedačky a sluneční clona.
Tak, a teď mě čeká výroba rámů. Zatím vše, mějte se hezky.
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1994 / VIMOS / 1:32
Koukám že taky uzavíráš stropem . Jinak SUPER návod , právě jdu dělat kabinu tak se bude hodit .
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1994 / VIMOS / 1:32
Zajímavé kolik cest vede ke slepení kabiny dobrá práce kolego. I o tom je HASmanie
Díky všem co jste se do ní připojili
Díky všem co jste se do ní připojili
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1994 / VIMOS / 1:32
Jde ti to moc dobře. Sleduju.
Hasky jsou taky v planu
Hasky jsou taky v planu
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1994 / VIMOS / 1:32
Tak neváhej a lep HASmanie je pro každého
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1994 / VIMOS / 1:32
Zdravím, přináším další fotky ze stavby.
Dokončil jsem všechny rámy. Na vnější ochranný rám kabiny jsem využil produkt k jinému modelu Tatry z nabídky eshopu Spidamodels, tímto děkuji Romanu Hruškovi, že s těmito produkty na trh přišel. Rám jsem si upravil v oblasti světel. Prostě jsem jednu část odstranil a jeden krátký díl doplnil. Na ostatní rámy jsem použil plastové profily o průměru 1,6 mm a na zábradlíčko na nástavbu o průměru 1 mm. K lepení plastových dílů používám lepidlo Tamiya, které se nanáší štětečkem umístěným ve víčku a na doladění spojů používám tmel Tamiya.
Nachystáno na nástřik
Hotovo
Zatím vše.
Dokončil jsem všechny rámy. Na vnější ochranný rám kabiny jsem využil produkt k jinému modelu Tatry z nabídky eshopu Spidamodels, tímto děkuji Romanu Hruškovi, že s těmito produkty na trh přišel. Rám jsem si upravil v oblasti světel. Prostě jsem jednu část odstranil a jeden krátký díl doplnil. Na ostatní rámy jsem použil plastové profily o průměru 1,6 mm a na zábradlíčko na nástavbu o průměru 1 mm. K lepení plastových dílů používám lepidlo Tamiya, které se nanáší štětečkem umístěným ve víčku a na doladění spojů používám tmel Tamiya.
Nachystáno na nástřik
Hotovo
Zatím vše.
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1994 / VIMOS / 1:32
Rámy vypadají dobře. Akorát mám strach o ten přední rám od Spidi. Mám ho taky a samozřejmě jsem to s ním chtěl taky řešit. No, moc se mi to nezamlouvá. Rám je trochu jiný rozměrově. Původně jsem myslel, že bych ho trochu zmenšil na výšku. Každopádně držím pěsti a ať se dílo daří. Máš to totiž moc pěkný
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1994 / VIMOS / 1:32
Díky za upozornění, teď jsem to proměřil a je větší. Tak ho musím vyrobit nový.
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1994 / VIMOS / 1:32
Mrzí mě jestli jsem ti to nějak zkomplikoval, ale byla by škoda si zkazit takhle dobře rozjetý model.
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1994 / VIMOS / 1:32
Mates, vůbec tě to nemusí mrzet, základ rámu už mám hotový. Spíše jsem měl dříve napsat, že mám rám od Spídi a mohl jsem si jej nechat na správný model.
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1994 / VIMOS / 1:32
Moc pěkně zpracované, zkrátka HAS-áci jedou