Peugeot 405 T16 GR Pikes Peak´88 / RSC / 1:24
Napsal: pát 19.2.2021 19:35
Pustil jsem do stavby okřídlené bestie ze závodu "do nebes" Pikes Peak 1988. Předlohou je vůz Peugeot 405 T16 vyvinutý speciálně pro tento závod do vrchu, za volantem tehdy seděl fenomenální Ari Vatanen.
Autorem je Michal Růžička a model vyšel pod hlavičkou vydavatelství Ondřeje Hejla- v rámci série RSC.
Vydání bohužel obsahuje tiskovou chybu, kde na některých dílech chybějí vytištěné obrysové linky. Jelikož se jedná o bílé díly je to docela problém, nicméně existuje oprava.
K modelu lze zakoupit pálené dezénky- zde musím upozornit, že dezény obsahují také chybu- všechny dezény mají stejnou šířku, přičemž přední kola ve vystřihovánce jsou užší. Bohužel šíře výpalků odpovídá právě předním kolům, takže zadní dezény je zapotřebí vyříznout širší. Ve výsledku to není nijak patrné, ale dobré o tom vědět.
Model neobsahuje psaný návod, takže vodítkem jsou návodové kresby a samozřejmě precizně zpracovaná beta i přesto jsem někdy tápal, jak který díl přilepit a ne vždy jsem ho hned na poprvé umístil správně. Inu chybami se člověk učí
Zpracovaný podvozek:
Trošku neuváženě jsem podlepil volebními lístky interiér vozu- což způsobilo mírné kroucení a vyboulování se papíru. Podlahu kabiny jsem raději zpevnil starou platební kartou:
Základ podvozku by se dal prohlásit za dokončený:
Autorem je Michal Růžička a model vyšel pod hlavičkou vydavatelství Ondřeje Hejla- v rámci série RSC.
Vydání bohužel obsahuje tiskovou chybu, kde na některých dílech chybějí vytištěné obrysové linky. Jelikož se jedná o bílé díly je to docela problém, nicméně existuje oprava.
K modelu lze zakoupit pálené dezénky- zde musím upozornit, že dezény obsahují také chybu- všechny dezény mají stejnou šířku, přičemž přední kola ve vystřihovánce jsou užší. Bohužel šíře výpalků odpovídá právě předním kolům, takže zadní dezény je zapotřebí vyříznout širší. Ve výsledku to není nijak patrné, ale dobré o tom vědět.
Model neobsahuje psaný návod, takže vodítkem jsou návodové kresby a samozřejmě precizně zpracovaná beta i přesto jsem někdy tápal, jak který díl přilepit a ne vždy jsem ho hned na poprvé umístil správně. Inu chybami se člověk učí
Zpracovaný podvozek:
Trošku neuváženě jsem podlepil volebními lístky interiér vozu- což způsobilo mírné kroucení a vyboulování se papíru. Podlahu kabiny jsem raději zpevnil starou platební kartou:
Základ podvozku by se dal prohlásit za dokončený: