Tatra 815 AV-15 / Ripper Works / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Tatra 815 AV-15 / Ripper Works / 1:32
Dobrý den dámy a pánové modeláři
Už nějaký pátek sleduju zdejší výtvory a tak jsem se konečně rozhodl, že zkusím odprezentovat nějaký ten model, který jsem spatlal. Určitě nedosahuju kvalit některých zdejších mistrů a tak prosím o shovívavost .
Rozhodl jsem se pro osvědčeného vydavatele Ripper-Works a jeho Tatru T815 AV-15.
Chtěl jsem začít něčím menším a tak mi padl do oka jako první, motor:
Všechno pěkně sedělo, jenom na víka ventilů jsem přidělal matice.
Zatím vše a pěkný den...
Už nějaký pátek sleduju zdejší výtvory a tak jsem se konečně rozhodl, že zkusím odprezentovat nějaký ten model, který jsem spatlal. Určitě nedosahuju kvalit některých zdejších mistrů a tak prosím o shovívavost .
Rozhodl jsem se pro osvědčeného vydavatele Ripper-Works a jeho Tatru T815 AV-15.
Chtěl jsem začít něčím menším a tak mi padl do oka jako první, motor:
Všechno pěkně sedělo, jenom na víka ventilů jsem přidělal matice.
Zatím vše a pěkný den...
Re: Tatra 815 AV-15 / Ripper Works / 1:32
Tož vitaj
prusanak - myšleno z moravských Prušánek
Je vidět, že jsi dobrý sledovatel, bo dle mého názoru není tvému prozatimnímu výtvoru co vytknout. Jen tak dále
prusanak - myšleno z moravských Prušánek
Je vidět, že jsi dobrý sledovatel, bo dle mého názoru není tvému prozatimnímu výtvoru co vytknout. Jen tak dále
Re: Tatra 815 AV-15 / Ripper Works / 1:32
Já mám připomínku - dávej si pozor na stínování na dílech !!!
Re: Tatra 815 AV-15 / Ripper Works / 1:32
Držím palce při stavbě.
Re: Tatra 815 AV-15 / Ripper Works / 1:32
Dobrý den
mahdy
jj jsem z Prušánek a jelikož jsou hrozny ve sklepě, burčák přejítý a pomalu začnou dlouhé podzimní a zimní večery, tak jsem se konečně odhodlal pro tenhle model.
Zrzek
no s tím stínováním budu mít asi problémy..
vojta78
díky termín jsem si stanovil max. do konce března...
mahdy
jj jsem z Prušánek a jelikož jsou hrozny ve sklepě, burčák přejítý a pomalu začnou dlouhé podzimní a zimní večery, tak jsem se konečně odhodlal pro tenhle model.
Zrzek
no s tím stínováním budu mít asi problémy..
vojta78
díky termín jsem si stanovil max. do konce března...
Re: Tatra 815 AV-15 / Ripper Works / 1:32
Dobrý den
Přes víkend jsem se pokusil o další progres a tentokrát šlo o kola. Postupoval jsem klasicky namotáním proužků papíru a použil jsem dezény. Bočnice jsem si vyrobil...
Kola mi připadala taková mdlá a když už byl dezén tak jsem se rozhodl, že přidělám matice a zkusím jak bude vypadat lem disku.
Nakonec to vypadá dobře a s výsledkem jsem spokojený.
Příště už bych se chtěl pustit do "radlice"
Přes víkend jsem se pokusil o další progres a tentokrát šlo o kola. Postupoval jsem klasicky namotáním proužků papíru a použil jsem dezény. Bočnice jsem si vyrobil...
Kola mi připadala taková mdlá a když už byl dezén tak jsem se rozhodl, že přidělám matice a zkusím jak bude vypadat lem disku.
Nakonec to vypadá dobře a s výsledkem jsem spokojený.
Příště už bych se chtěl pustit do "radlice"
Re: Tatra 815 AV-15 / Ripper Works / 1:32
Kola se povedla, ta obroučka to pěkně oživí, jen co je pravda.
Re: Tatra 815 AV-15 / Ripper Works / 1:32
Tak vítej mezi námi pacienty
Tak zatím moc pěkná čistá práce, kola pěkně prokoukla.
Tak zatím moc pěkná čistá práce, kola pěkně prokoukla.
Re: Tatra 815 AV-15 / Ripper Works / 1:32
Dobrý den
Díky pánové
Tak jsem se pomalu pustil do radlice. Pořád jsem řešil jak namíchat správný odstín retuše a s vodovkama ani temperama se mi moc nevedlo, nakonec jsem ve starých zásobách našel emailovou barvu od revellu č 39 a sedí dokonale.
Zatím všechno pěkně sedí a nebyl žádný zádrhel i ruce zatím kupodivu poslouchají Pořád jsem přemýšlel jestli břit k radlici přišroubovat jako ve skutečnosti, ale nakonec jsem vyměkl. Na traverzy patří náhradní části břitu, ty tam asi dám.
Zatím...
Díky pánové
Tak jsem se pomalu pustil do radlice. Pořád jsem řešil jak namíchat správný odstín retuše a s vodovkama ani temperama se mi moc nevedlo, nakonec jsem ve starých zásobách našel emailovou barvu od revellu č 39 a sedí dokonale.
Zatím všechno pěkně sedí a nebyl žádný zádrhel i ruce zatím kupodivu poslouchají Pořád jsem přemýšlel jestli břit k radlici přišroubovat jako ve skutečnosti, ale nakonec jsem vyměkl. Na traverzy patří náhradní části břitu, ty tam asi dám.
Zatím...
Re: Tatra 815 AV-15 / Ripper Works / 1:32
Dobrý den
Tak po týdnu jsem se zase posunul o kousek dál. Radlice je dokončena a snad bude na auto dobře pasovat . Všechno na sebe skvěle pasovalo a je pěkně funkční. Pístnice jsem oblepil stříbrnou páskou a hadice hydrauliky jsou ze silikonové bužírky.
A teď už začala práce na samotném podvozku auta. Jako první byl na řadě nárazník. Světla zasklím až později.
Příště už bych chtěl udělat rám a nosnou rouru
zatím...
Tak po týdnu jsem se zase posunul o kousek dál. Radlice je dokončena a snad bude na auto dobře pasovat . Všechno na sebe skvěle pasovalo a je pěkně funkční. Pístnice jsem oblepil stříbrnou páskou a hadice hydrauliky jsou ze silikonové bužírky.
A teď už začala práce na samotném podvozku auta. Jako první byl na řadě nárazník. Světla zasklím až později.
Příště už bych chtěl udělat rám a nosnou rouru
zatím...
Re: Tatra 815 AV-15 / Ripper Works / 1:32
Vypadá to moc pěkně. Paráda
Re: Tatra 815 AV-15 / Ripper Works / 1:32
Dobrý den
Markulin díky..
Je tady další postup. Rám je hotový, nejdřív jsem měl trochu strach jestli se nepokroutí, ale všechno je v pořádku a zdá se že jsou oba nosníky rovné.
Další prací byla roura. Pro zpevnění jsem do všech dílů stočil proužky papíru. Prachové manžety na diferenciálu jsem chtěl nejdřív udělat z gumových "O" kroužků, jak to prezentují zdejší mistři, ale nakonec jsem vyměkl a nechal původní z vystřihovánky. Následovali brzdové bubny. Jak jsem zjistil, při pročítání zdejších příspěvků tak je u RW normální, že je obvodový díl bubnu kratší, tak jsem to neřešil a ono to stejně nepůjde přes disk kola vidět . Dovnitř všech bubnů jsem opět vlepil proužek papíru. Na přední bubny se mají přilepit nosné čepy zatáčení na tupo. To mi nepřišlo moc pevné, a tak jsem drážku pro přilepení vyřezal, čepy nechal trochu delší a vlepil dovnitř. Nosník listových per se mi taky nezdál moc pevný. boky jsou podlepeny mm kartonem, uvnitř je opět namotaný proužek papíru na danou tloušťku a držáky vahadel řízení vlepené dovnitř stejně jako u předních bubnů.
Ještě zbývají vzduchojemy a pár drobností, ale podvozek se pomalu rýsuje .
zatím...
Markulin díky..
Je tady další postup. Rám je hotový, nejdřív jsem měl trochu strach jestli se nepokroutí, ale všechno je v pořádku a zdá se že jsou oba nosníky rovné.
Další prací byla roura. Pro zpevnění jsem do všech dílů stočil proužky papíru. Prachové manžety na diferenciálu jsem chtěl nejdřív udělat z gumových "O" kroužků, jak to prezentují zdejší mistři, ale nakonec jsem vyměkl a nechal původní z vystřihovánky. Následovali brzdové bubny. Jak jsem zjistil, při pročítání zdejších příspěvků tak je u RW normální, že je obvodový díl bubnu kratší, tak jsem to neřešil a ono to stejně nepůjde přes disk kola vidět . Dovnitř všech bubnů jsem opět vlepil proužek papíru. Na přední bubny se mají přilepit nosné čepy zatáčení na tupo. To mi nepřišlo moc pevné, a tak jsem drážku pro přilepení vyřezal, čepy nechal trochu delší a vlepil dovnitř. Nosník listových per se mi taky nezdál moc pevný. boky jsou podlepeny mm kartonem, uvnitř je opět namotaný proužek papíru na danou tloušťku a držáky vahadel řízení vlepené dovnitř stejně jako u předních bubnů.
Ještě zbývají vzduchojemy a pár drobností, ale podvozek se pomalu rýsuje .
zatím...
Re: Tatra 815 AV-15 / Ripper Works / 1:32
Na tohle se fakt pěkně kouká. Jen tak dále
Re: Tatra 815 AV-15 / Ripper Works / 1:32
Dobrý den
Shagrath díky..
Po týdnu tady mám zase další malý postup. Dodělal jsem vzduchojemy, převodovku a začal jsem kompletovat nosnou rouru. Čela od vzduchojemů se mi nijak extra nelíbí, asi si příště vyrobím nějaké kopyto. Na rámu jsem si nejdřív přeměřil vyznačená místa pro přilepení, jestli nebudu muset délku roury nějak upravovat. K mému překvapení všechno sedí jak má a úpravy nebyly za potřebí . Úchyty "céčka" si vyrobím svoje a přidělám později.
Na řadě je rám. Do základu točnice jsem opět vložil smotaný proužek papíru, aby byla osa na pevno. Po zkompletování kostry rámu přišlo na řadu obalení dílem 2s. Z této části jsem měl největší obavu a duševně sem se na ni chystal snad dva dny . Vyřezal jsem schránky a do rámu točnice vložil osu, aby mi díl 2s nikam neuhl. Nakonec celý díl sedl naprosto dokonale a nemusel jsem se stresovat .
zatím...
Shagrath díky..
Po týdnu tady mám zase další malý postup. Dodělal jsem vzduchojemy, převodovku a začal jsem kompletovat nosnou rouru. Čela od vzduchojemů se mi nijak extra nelíbí, asi si příště vyrobím nějaké kopyto. Na rámu jsem si nejdřív přeměřil vyznačená místa pro přilepení, jestli nebudu muset délku roury nějak upravovat. K mému překvapení všechno sedí jak má a úpravy nebyly za potřebí . Úchyty "céčka" si vyrobím svoje a přidělám později.
Na řadě je rám. Do základu točnice jsem opět vložil smotaný proužek papíru, aby byla osa na pevno. Po zkompletování kostry rámu přišlo na řadu obalení dílem 2s. Z této části jsem měl největší obavu a duševně sem se na ni chystal snad dva dny . Vyřezal jsem schránky a do rámu točnice vložil osu, aby mi díl 2s nikam neuhl. Nakonec celý díl sedl naprosto dokonale a nemusel jsem se stresovat .
zatím...
Re: Tatra 815 AV-15 / Ripper Works / 1:32
Vypadá to zatím hodně dobře