Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
Mě se to teda moc líbí . Pěkná práce .
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
Pěkné to máš, jen tak dál.
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
Jsem rád, že si to nedal k ledu. Byla by to škoda když ti to tak hezky jde... tak šup ať už vidíme už něco ze stavby kabiny... Teda jestli se nemýlím
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
Díky.
MatesHK: V podstatě máš pravdu. (Jen ještě filtr nacpat do korby.)
S kabinou to tak žhavé nebude. - Zasklívání a interiér "nějak" upravit z Liazy 2006. Už se vidím, jak kolem toho přešlapuju, abych to někde nezmastil.
MatesHK: V podstatě máš pravdu. (Jen ještě filtr nacpat do korby.)
S kabinou to tak žhavé nebude. - Zasklívání a interiér "nějak" upravit z Liazy 2006. Už se vidím, jak kolem toho přešlapuju, abych to někde nezmastil.
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
Tenhle model je ještě bez interiéru? Aha... No to dáš, kámo
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
Kabina se začíná rýsovat.
Vystřihovánka díly interiéru neobsahuje. A tak stejně jako předcházející stavitelé používám pro vnitřní díly kabiny "Interiér pro LIAZ 2006" volně stáhnutelný ze stránek SPIDAMODELS
https://www.spidamodels.cz/modely/model ... zeni/1-32/" onclick="window.open(this.href);return false;
Černé díly stěn a podlahy - jsou přenesené díly "Interéru" na černý papír. A díly dveří jsem jednoduše natřel "žlutým odstínem" vodovky.
Jsem rád, že mám zasklívání už za sebou. Obavy jsem měl veliké, ale z výsledkem jsem celkem spokojen. Až budu jednou v budoucnosti zasklívat STOU kabinu, tak snad tím budu i nadšen. Zatím takhle.
Vzhledem k tomu, že jsem vyřezával okna a zasklíval. Tak jsem odřezal chlopně z dílů, kde by oknům vadily. A naopak jsem tyto chlopně přikreslil na díly s okny.
Možná i proto jsem, víc než bych čekal, bojoval s palubní deskou, která mi tam nějak nešla napasovat. Nakonec je místo do rovna do oblouku. (Ze vnitřku se to schová a z venku snad odlákají pozornost stěrače.) Ale mrzí mě to.
Jedu s úsměvem dál.
Hezký den. Ahoj.
Vystřihovánka díly interiéru neobsahuje. A tak stejně jako předcházející stavitelé používám pro vnitřní díly kabiny "Interiér pro LIAZ 2006" volně stáhnutelný ze stránek SPIDAMODELS
https://www.spidamodels.cz/modely/model ... zeni/1-32/" onclick="window.open(this.href);return false;
Černé díly stěn a podlahy - jsou přenesené díly "Interéru" na černý papír. A díly dveří jsem jednoduše natřel "žlutým odstínem" vodovky.
Jsem rád, že mám zasklívání už za sebou. Obavy jsem měl veliké, ale z výsledkem jsem celkem spokojen. Až budu jednou v budoucnosti zasklívat STOU kabinu, tak snad tím budu i nadšen. Zatím takhle.
Vzhledem k tomu, že jsem vyřezával okna a zasklíval. Tak jsem odřezal chlopně z dílů, kde by oknům vadily. A naopak jsem tyto chlopně přikreslil na díly s okny.
Možná i proto jsem, víc než bych čekal, bojoval s palubní deskou, která mi tam nějak nešla napasovat. Nakonec je místo do rovna do oblouku. (Ze vnitřku se to schová a z venku snad odlákají pozornost stěrače.) Ale mrzí mě to.
Jedu s úsměvem dál.
Hezký den. Ahoj.
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
Až na tu palubku do oblouku to jde... Dělám si srandu Máš to parádní, kolego! Vypadá to hezky čisté tak si to nepokaž! Jsem rád že zase vidím nějakou tvou práci. Drž se
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
Pěkné to máš,tenhle model je pro mě top z Liazek. jen tak dále...
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
Díky.
Pokračoval jsem doplňkami do kabiny a nějakými přístroji. A rámem! Ten jsem zkoušel stvořit podle kresby nacházející se mezi díly interiéru, ale nějak mi teda do té kabiny nesedl. Takže se jednotlivé tyčové výztuhy doplňovaly průběžně - na míru.
Od počátku stavby jsem měl vizi s posádkou. Nejdřív jsem chtěl postavičky stvořit sám, ale od toho jsem po prvních pokusech upustil. Nakonec jsem sehnal, mezi hračkami, figurky traktoristy od SIKU ve vhodném měřítku. A ty jsem upravil do podoby závodní posádky. Tím upravil mám na mysli: seřezal, rozřezal, slepil, oblepil, vymaloval a doplnil přilbami a dalšímí srandičkami...
Figurka v modrém overalu je originál.
Následovalo upevnění sedadel do kabiny, doplnění rámu a zavírání.
Kabinu jsem zavíral zadní stěnou. Nejdřív jsem nalepil vnitřní díl střechy, ten jsem si pro lepší lepení rozdělil na tři díly (s přesahem u rovnější prostřední části). Zavřel kabinu zadním dílem, podlepeným 1mm kartonem. A nakonec nalepil venkovní díl střechy.
Kabina zasklená, zavřená, co víc si přát.
Mějte se fajn. Ahoj.
Pokračoval jsem doplňkami do kabiny a nějakými přístroji. A rámem! Ten jsem zkoušel stvořit podle kresby nacházející se mezi díly interiéru, ale nějak mi teda do té kabiny nesedl. Takže se jednotlivé tyčové výztuhy doplňovaly průběžně - na míru.
Od počátku stavby jsem měl vizi s posádkou. Nejdřív jsem chtěl postavičky stvořit sám, ale od toho jsem po prvních pokusech upustil. Nakonec jsem sehnal, mezi hračkami, figurky traktoristy od SIKU ve vhodném měřítku. A ty jsem upravil do podoby závodní posádky. Tím upravil mám na mysli: seřezal, rozřezal, slepil, oblepil, vymaloval a doplnil přilbami a dalšímí srandičkami...
Figurka v modrém overalu je originál.
Následovalo upevnění sedadel do kabiny, doplnění rámu a zavírání.
Kabinu jsem zavíral zadní stěnou. Nejdřív jsem nalepil vnitřní díl střechy, ten jsem si pro lepší lepení rozdělil na tři díly (s přesahem u rovnější prostřední části). Zavřel kabinu zadním dílem, podlepeným 1mm kartonem. A nakonec nalepil venkovní díl střechy.
Kabina zasklená, zavřená, co víc si přát.
Mějte se fajn. Ahoj.
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
Jirka Vintr by mohl uspořádat soutěž " na kolik způsobů lze uzavřít kabinu " . Další varianta na světě .
Panáčci jsou jako živí , pěkně slepeno .
Panáčci jsou jako živí , pěkně slepeno .
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
No pěkně si s tím hraješ... Opravdu moc pěkně
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
Paráda a extra palec za posádku !
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
No, tak tohle vypadá hodně povedeně.
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
Zdravím všechny a děkuji za ohlasy.
Kabinu jsem doplnil o spoustu věcí, těmi výraznějšími jsou: stupačky, spoiler, rám, kšilt, deflektory a houkačky... Tímto je kabina až na zrcátka dovybyvená komplet.
Kabinu jsem zkoušel na rámu, jak krásně sedí a teda neseděla!- tak úplně dle představ. Vadily ji potrubí na motoru, tak jsem s ními udělal rychlý proces. Fik-fik. ... Kabina bude stejně na pevno, tak jsem na motor přidělal i větší packu, na které bude pohodlně usazená. To kdyžtak ještě doladím, až k tomuto činu dojde.
Na rám jsem doplnil servo a přilepil korbu. K té jsem upevnil filtr a potrubí sání. A ještě k rámu přidělal podběhy.
Nějak se ty jednotlivé celky najednou obsypaly dílky, které mizely z placatých listů, až na nich zbyla jen troška. Snad to s tou troškou půjde dobře do cíle.
Mějte hezký den a radost z lepení. Ahoj.
Kabinu jsem doplnil o spoustu věcí, těmi výraznějšími jsou: stupačky, spoiler, rám, kšilt, deflektory a houkačky... Tímto je kabina až na zrcátka dovybyvená komplet.
Kabinu jsem zkoušel na rámu, jak krásně sedí a teda neseděla!- tak úplně dle představ. Vadily ji potrubí na motoru, tak jsem s ními udělal rychlý proces. Fik-fik. ... Kabina bude stejně na pevno, tak jsem na motor přidělal i větší packu, na které bude pohodlně usazená. To kdyžtak ještě doladím, až k tomuto činu dojde.
Na rám jsem doplnil servo a přilepil korbu. K té jsem upevnil filtr a potrubí sání. A ještě k rámu přidělal podběhy.
Nějak se ty jednotlivé celky najednou obsypaly dílky, které mizely z placatých listů, až na nich zbyla jen troška. Snad to s tou troškou půjde dobře do cíle.
Mějte hezký den a radost z lepení. Ahoj.
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
Podívejme se na kluka. Potichu a tak nenápadně mu to narůstá a úprava. SuperJob. Už se těším na finále. A k té kabině, teda spíš k jejímu usazení. Taky s tím občas bojuju.myslel jsem, že je to jen u mě, ale nejsem v tom sám. Nevím co děláme blbě že nám to tam nejde... držím pěsti