Poměrně dávno již tomu, co se mi podařilo dokončit druhou barevnou verzi, která se v sešitě nachází, tedy verzi ze sezóny 2019. Po vynucené zdravotní pauze pak ještě delší dobu trvalo to nafotit a pak to upravit, takže výsledek až teď.
Postřehů už je tu dost, takže jenom dodám, že napodruhé jsem zkusil kabinu trochu jinak. Podlahu jsem slepil komplet s předními čely, tunelem a zadní stěnou a celek jsem obalil pláštěm kabiny (opět spojené přes sklo), přičemž před uzavřením pravého boku je potřeba tam šoupnout ten rám, protože pak už se přes střechu nevejde. Pak sklo dole a střechou jsem to uzavřel (bok, druhý bok, přední hrana, zadní hrana). Taky to jde.
Pro pořádek dodám ještě nějaké poznatky ze stavby po auditu přípravných a mých šotků:
Díly 144 a 145 jsou všechny levé. Rozdíl není ani milimetr nebude to vidět, ale tak mohlo by to zmást.
Díl 253 má plochu pro přilepení k rámu na druhé straně. Opět by mohlo být matoucí, ale jinak není potřeba řešit, není šance tu plošku odnikud vidět.
Stěrače jsou dlouhé, lépe odpovídají předloze, když se o cca 8-9 mm zkrátí, pravý se přilepí na vyznačené místo a levý tak nějak s odstupem k němu, přičemž místo pro levý na rámu skla se doretušuje (vychází to jinak až za ohyb, tak to upravené vypadá líp).
Plášť vzduchojemu 245 bych doporučoval zúžit (odříznout pryč tmavší pásky na bocích). Je to asi na technice lepení rámu a na to navazující rozteči držáků tlumičů, ale pokud by tam někde ujela síla papíru, tak tohle je cesta, jak se zaručeně vyhnout tomu, že se bude vzduchojem mačkat mezi vyrovnávací válečky na držácích. Vidět to asi nebude, ale ušetří to nervy s následným upravováním, když by to tam nešlo narvat.
Popruhy rezerv si řízněte delší, začněte odzadu, kde to bude vidět a zkraťte je/doretušujte podle toho, jak vyjdou kola do držáků.
Víc k tomu nemám, kromě fotek. Vlevo nenavazující kapota je bohužel cena za pohyblivost. Dá se tam došťouchnout, ale sama u toho blatníku nedrží
Tož zas někdy u něčeho