Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Ahojte,
léta páně 12.7.2012 jsem začal stavět tuto krasavici. 22.11.2012 jsem na ni sáhl naposledy, potom byla odložena do "šuplíku". Pak jsem ji zase vytáhl na světlo světa v únoru 2018 a pokračoval do dubna. Následovala opět rok a půl pauza až do 30.11.2019. To jsem si dal za cíl toho kostlivce dotáhnout do konce.
Je to první model, u kterého jsem se rozhodl pro zasklení a interier kabiny. po přečtení kladů a záporů jsem se rozhodl pro zasklení oboustrannou lepící páskou. Docela se dařilo, ale příště zvolím lepší postup při retušování hran a rubu papíru.
léta páně 12.7.2012 jsem začal stavět tuto krasavici. 22.11.2012 jsem na ni sáhl naposledy, potom byla odložena do "šuplíku". Pak jsem ji zase vytáhl na světlo světa v únoru 2018 a pokračoval do dubna. Následovala opět rok a půl pauza až do 30.11.2019. To jsem si dal za cíl toho kostlivce dotáhnout do konce.
Je to první model, u kterého jsem se rozhodl pro zasklení a interier kabiny. po přečtení kladů a záporů jsem se rozhodl pro zasklení oboustrannou lepící páskou. Docela se dařilo, ale příště zvolím lepší postup při retušování hran a rubu papíru.
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
A ja som si myslel, ze 5 rokov na Kolos je vela
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Na to že je ten volant z papíru to vypadá luxusně . Pěkná stavba .
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Říkal jsem si že by tímto způsobem šly vyrábět i výfukové svody a potrubí. Není to zase tak složité, použil jsem k výrobě klasický kancelářský papír o hmotnosti 80 g/m².
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Máš fígl jak začít točit? S tím mám vždycky problém .
Pak už to jde, ale ten začátek je vždycky mazec.
Štefan
Pak už to jde, ale ten začátek je vždycky mazec.
Štefan
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Trik na namotání papíru byl popsán na starém fóru. To už se nedá najít, obrázky zmizely. Dělá se to tak, že vezmeš drát, papír přehneš přes drát a zatáhneš tak, aby vzniknul profil P a zalepíš. Pak už jen stačí stáčet. Na tohle jsem místo kancelářského papíru používal cigaretový papír. Teď už tuhle metodu moc nepoužívám, na výfuky a svody používám bužírku nebo plastové profily.
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Pochopil jsem, a hned to vyzkouším.
Díky.
Štefan
Díky.
Štefan
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
A nemá na to stáčení TEO na youtube i natočený návod?
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Jj, na cigaretový papír jsem od Tea na youtube viděl návod. Já jsem to stočil tak, že jsem hranu papíru přetáhl přes hranu pravítka.
Papír se začne natáčet. Pak si z toho stočím v rukách trubičku a tu stáčím dokola tak dlouho, až se uprostřed zatáhne dutina. Není to moc zdlouhavé, akorát takhle asi nepůjde úplně ideálně dělat moc dlouhý váleček. Ale na svody si myslím, že nebude potřeba dělat nějak extra dlouhý. Tenkrát jsem tak dělal potrubí ke chladiči u Tatry Pumy Evo II 2003
http://papergallery.cz/thumbnails.php?album=714" onclick="window.open(this.href);return false;
Papír se začne natáčet. Pak si z toho stočím v rukách trubičku a tu stáčím dokola tak dlouho, až se uprostřed zatáhne dutina. Není to moc zdlouhavé, akorát takhle asi nepůjde úplně ideálně dělat moc dlouhý váleček. Ale na svody si myslím, že nebude potřeba dělat nějak extra dlouhý. Tenkrát jsem tak dělal potrubí ke chladiči u Tatry Pumy Evo II 2003
http://papergallery.cz/thumbnails.php?album=714" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) Tomáš59 dne stř 18.3.2020 12:13, celkem upraveno 1 x.
- bedatruhlar
- Příspěvky: 497
- Registrován: pát 20.1.2012 22:36
- Bydliště: kyjovsko
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Ta 813 má chladič? Doposud jsem žil v domnění že to bylo chlazené vzduchem ,no asi jsme měli jiný typ.
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
813 ne, 815 Terrno Puma dakarka.
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Řidič je supr. Vlastnií navrh?
Bude v kabině vypadat skvěle!
Bude v kabině vypadat skvěle!