FAVORIT 136L / Pressfoto / 1:24 / HOTOVO
Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek
FAVORIT 136L / Pressfoto / 1:24 / HOTOVO
Na tento model jsem se chystal už hodně dlouho . Dokonce jsem do něho už jednou říznul , ale dopadlo to neslavně . Nicméně poučen s chyb , jsem si opatřil od Dana (nick: Daniel) nový výtisk a pustil se znovu do stavby . Tímto Danielovi děkuji . Budu se snažit , aby stavba dopadla lépe .
Myslím si že tohle auto není potřeba představovat , každý ho dobře zná . Co se týká modelu tak platí skoro to samé , vždyť to bylo vydáno v poštu 20 tisíc kusů . Model byl natištěný na takový skoro plech . K mému překvapení se sním docela dobře pracuje . Barva ani po letech neodpadává , neloupe se a dobře se retušuje . Model je vytištěný na dvou A4 a každá má jiný barevný odstín to je bohužel vidět . Uvidíme co bude dál .
Náhled na originál :
No a tady už něco málo ze stavby .Naprosto výjmečně nepostupuju podle návodu , ale tak aby se to dalo slepit .Hodně mi pomáhá zkušenost z předešlé stavby . Začal jsem bočnicemi . Na bočnice se nalepí ještě zesílení kolem oken . To bohužel nesedí a musí se to napasovat tak nějak , aby byl na každé straně kousek . Rozhodně nedoporučuji ořezávat bočnice , aby to sedělo . Tak jsem se spálil při minulé stavbě . Taky nesedí díl 35 ( spodek kapoty a pomocné žebro ). Je asi o 3 mm kratší . Je potřeba první spojit střechu s dílem 35 a pak to vlepit mezi bočnice . Tu 3 milimetrovou mezeru překryje samotná kapota díl 50. Taky jsem odřezal masku z dílu 35 a posléze ji nalepím až na kapotu .
Myslím si že tohle auto není potřeba představovat , každý ho dobře zná . Co se týká modelu tak platí skoro to samé , vždyť to bylo vydáno v poštu 20 tisíc kusů . Model byl natištěný na takový skoro plech . K mému překvapení se sním docela dobře pracuje . Barva ani po letech neodpadává , neloupe se a dobře se retušuje . Model je vytištěný na dvou A4 a každá má jiný barevný odstín to je bohužel vidět . Uvidíme co bude dál .
Náhled na originál :
No a tady už něco málo ze stavby .Naprosto výjmečně nepostupuju podle návodu , ale tak aby se to dalo slepit .Hodně mi pomáhá zkušenost z předešlé stavby . Začal jsem bočnicemi . Na bočnice se nalepí ještě zesílení kolem oken . To bohužel nesedí a musí se to napasovat tak nějak , aby byl na každé straně kousek . Rozhodně nedoporučuji ořezávat bočnice , aby to sedělo . Tak jsem se spálil při minulé stavbě . Taky nesedí díl 35 ( spodek kapoty a pomocné žebro ). Je asi o 3 mm kratší . Je potřeba první spojit střechu s dílem 35 a pak to vlepit mezi bočnice . Tu 3 milimetrovou mezeru překryje samotná kapota díl 50. Taky jsem odřezal masku z dílu 35 a posléze ji nalepím až na kapotu .
Naposledy upravil(a) kaktusak dne úte 21.5.2019 20:33, celkem upraveno 1 x.
Re: FAVORIT 136L / Pressfoto / 1:24
Ty kluku ušatá, no vidíš, ale příště zase něco lodičkového, ju?
To je nějaký křídový karton, že se to tak leskne? nebo už dáváš lak?
To je nějaký křídový karton, že se to tak leskne? nebo už dáváš lak?
- Standa F.
- Administrátor
- Příspěvky: 1207
- Registrován: pon 5.12.2011 16:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: FAVORIT 136L / Pressfoto / 1:24
Týýý brďo, takový retrouš tady!!!
Bezva - starý kousek, mraky výtisků... přesto moc často vidět není. Hodně zdaru!
(Drobná hygienická poznámka - když dáš mezi dvěma fotkami středního náhledu jen mezeru, nikoli Enter, tak budou hezky vedle sebe, nikoli pod sebou, což zbytečně natahuje příspěvek - výše jsem Ti to na ukázku upravil - díky předem! )
Bezva - starý kousek, mraky výtisků... přesto moc často vidět není. Hodně zdaru!
(Drobná hygienická poznámka - když dáš mezi dvěma fotkami středního náhledu jen mezeru, nikoli Enter, tak budou hezky vedle sebe, nikoli pod sebou, což zbytečně natahuje příspěvek - výše jsem Ti to na ukázku upravil - díky předem! )
Re: FAVORIT 136L / Pressfoto / 1:24
JoskaM. Draku je to hodně tlustý křídový papír , ale jak jsem psal už výše překvapivě dobře se s tím pracuje . Akorát se to leskne jak psí kulky .
No obávám se že lodička jen tak nebude i když v archívu jednu mám .
No obávám se že lodička jen tak nebude i když v archívu jednu mám .
Re: FAVORIT 136L / Pressfoto / 1:24
Týjo, kdy já tohle lepil? To už bude skoro 30 let. Můj první model s tvarovanými bočnicemi kol a vydržel mi pak hodně dlouho. Ještě si pamatuju, že na mém výtisku mělo každé přední světlo jinou barvu.
Re: FAVORIT 136L / Pressfoto / 1:24
Tenhle model mám slepený už také cca 20 let a jak píše Lukáš - každé přední světlo je jiné - levé do modra a pravé do zelena. Právě tahle přední část - maska + světla mi moc neseděla, nevím, jestli to bylo mojí nešikovností, nebo nepřesností modelu. A také jsem musel dodatečně podepřít přední nápravu o rub kapoty, protože konstrukce je navržena tak, že náprava drží jen na té prohnuté části podlahy a celé to jakoby plavalo v prostoru. Ale jinak je to docela pěkný model - na tu dobu
Re: FAVORIT 136L / Pressfoto / 1:24
Ty si nemůžeš vybrat nějaký lehce slepitelný model, že ...
Re: FAVORIT 136L / Pressfoto / 1:24
Asi chce vyhrát nějakou soutěž .....
Re: FAVORIT 136L / Pressfoto / 1:24
Tak tohle jsem fakt ještě nelepil a ani neviděl. Asi sem ještě mladé kluk.
Zbyňo ... bojuj.
Zbyňo ... bojuj.
Re: FAVORIT 136L / Pressfoto / 1:24
Tak jsem podlahu slepil s kastlí a stalo se to co se dalo čekat . Zadní část je o 3 mm větší než předek . Způsobuje to díl ze zadními světly . Ten je podle mě větší než by měl být . Upravovat to už nebudu , ale jisto jistě upravím uložení zadní nápravy . Snad se to nějak ztratí .
Přední náprava
Tady je vidět ta nerovná podlaha :
Přední náprava
Tady je vidět ta nerovná podlaha :
Re: FAVORIT 136L / Pressfoto / 1:24
Kdysi dávno jsem měl debatu s Jirkou Velochou , jestli jdou tyhle kola s tohoto papíru vůbec bombírovat . Jirko jde to . V Brně jsem byl na wokshopu zdejšího mága Zdenka Smaženky ( TEO ) , kde jsem si znovu oživil jak se má bombírovat . Ověřil jsem si co dělám špatně a co dobře a pustil se do práce . Prosté naslinění v tomto případě moc nestačilo . Musel jsem pořádně naslinit , minutu počkat až papír alespoň trochu změkne , lehce nabombírovat , znovu naslinit , počkat minutu a dokončit bombírování . No a tady je výsledek .