Orlik
Moderátor: Vojta Č.
-
- Příspěvky: 37
- Registrován: sob 4.2.2012 17:38
Re: Orlik
Ta vlaková souprava (pokud to opravdu souprava je) a ten Lotus by mě docela zajímaly.Kdy to bude k mání , cena apod.
Re: Orlik
Modely jsou už u Orlíku v e-shopu dostupné, tak se dá předpokládat, že je p.Gora a spol dovezou na nejbližší akci, které se zúčastní .
Více zde:
http://sklep.orlik-models.pl/index.php? ... ts_id=5838" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sklep.orlik-models.pl/index.php? ... ts_id=5873" onclick="window.open(this.href);return false;
Více zde:
http://sklep.orlik-models.pl/index.php? ... ts_id=5838" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sklep.orlik-models.pl/index.php? ... ts_id=5873" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 37
- Registrován: sob 4.2.2012 17:38
Re: Orlik
Super,díky za info.Ten Lotus zatím vypadá docela dobře.
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
Re: Orlik
Ivane tu soupravu mám, sice není celá, jsou tam tři vagony
Re: Orlik
Schumy.0003: Což se dá jednoduše napravit spojením dvou stejných třídílných polovin (model obsahuje jednu tu polovinu) do jedné kompletní 6dílné jednotky. Koncepce podvozků je totiž taková, že každá třídílná polovina jednotky sedí na dvou normálních hnacích a dvou Jakobsových běžných podvozcích. Tzn., že uspořádání náprav je Bo'2'2'Bo'+Bo'2'2'Bo. Ale pozor na to, v H0 bude celá 6dílná jednotka dlouhá cca 130 cm.
Edit: Ještě k tomu dodám, že různé polské železniční společnosti (a taky jedna italská) jich od r. 2012 objednaly už 101 ks ve variantách dlouhých od 2 do 6 článků (takže ze dvou výtisků modelu lze zkombinovat několik možných variant, viz tady https://pl.wikipedia.org/wiki/Newag_Impuls#Wersje" onclick="window.open(this.href);return false;) a že 5dílná jednotka 45WE je od r. 2015 držitelkou železničního rychlostního rekordu mezi vozidly 100% polské výroby v hodnotě 225 km/h. (Podobný rekord mezi československými vozidly drží dnes už muzejní lokomotiva 124.601 už od r. 1972, a to 219 km/h. Pendolino sice dosáhlo mezi Brnem a Břeclaví 237 km/h, ale to není vozidlo české ani československé výroby...)
Edit: Ještě k tomu dodám, že různé polské železniční společnosti (a taky jedna italská) jich od r. 2012 objednaly už 101 ks ve variantách dlouhých od 2 do 6 článků (takže ze dvou výtisků modelu lze zkombinovat několik možných variant, viz tady https://pl.wikipedia.org/wiki/Newag_Impuls#Wersje" onclick="window.open(this.href);return false;) a že 5dílná jednotka 45WE je od r. 2015 držitelkou železničního rychlostního rekordu mezi vozidly 100% polské výroby v hodnotě 225 km/h. (Podobný rekord mezi československými vozidly drží dnes už muzejní lokomotiva 124.601 už od r. 1972, a to 219 km/h. Pendolino sice dosáhlo mezi Brnem a Břeclaví 237 km/h, ale to není vozidlo české ani československé výroby...)
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
Re: Orlik
Teda, a já to chci zvětšit na A3
- bedatruhlar
- Příspěvky: 497
- Registrován: pát 20.1.2012 22:36
- Bydliště: kyjovsko
Re: Orlik
Nejni to zbytečně malý?