T815 VVN 6x6 / RipperWorks / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
T815 VVN 6x6 / RipperWorks / 1:32
Ahoj,
po dokončení Buggyry jsem se prohraboval hromádkou šmikajd a vybíral něco barevného, jako protiklad rozdělaným zeleným potvorám. Najednou mi padl pohled do vitríny na zelený přívěs BSS PV 16, který už přes rok nemá žádné tahadlo. Tak jsem vytáhl T815 VT a T815 VVN. Volba byla docela rychlá, soupravu s VVN-kou 6x6 mám nafocenou (prezentováno zde v sekci podklady) a taky to bylo asi nejčastější zapojení do soupravy v AČR.
Stavba by měla být čistá, bez patinování, s doplněním šroubů a řetězů po zapojení do souprany, možná přidám plachtu, podle toho, co se rozhodnu naložit na korbu. TTD vozu si zájemci určitě dokážou dohledat sami
Ještě fota k oprávněnosti stavby
A už k samotné stavbě: jako je mým zvykem, začal jsem podle návodu a to nárazníkem, rámem atd. . Rám jsem podlepoval dle návodu 1mm a 1,5mm lepenkou Chemoprénem Univerzál na pevné spoje. Nechám hodinu odvětrat a řežu, oblepím hrany, nalepil jsem nárazník, zadní čelo, jednotlivé vzpěry a pak teprve nechám celek schnout do druhého dne zafixovaný, pod zátěží. Je to už třetí rám a žádný se nekroutí Sušení probíhalo samozřejmě bez nosníků A zatím, než proschne, si lepím jednotlivé části "roury" .
Zatím vše...
po dokončení Buggyry jsem se prohraboval hromádkou šmikajd a vybíral něco barevného, jako protiklad rozdělaným zeleným potvorám. Najednou mi padl pohled do vitríny na zelený přívěs BSS PV 16, který už přes rok nemá žádné tahadlo. Tak jsem vytáhl T815 VT a T815 VVN. Volba byla docela rychlá, soupravu s VVN-kou 6x6 mám nafocenou (prezentováno zde v sekci podklady) a taky to bylo asi nejčastější zapojení do soupravy v AČR.
Stavba by měla být čistá, bez patinování, s doplněním šroubů a řetězů po zapojení do souprany, možná přidám plachtu, podle toho, co se rozhodnu naložit na korbu. TTD vozu si zájemci určitě dokážou dohledat sami
Ještě fota k oprávněnosti stavby
A už k samotné stavbě: jako je mým zvykem, začal jsem podle návodu a to nárazníkem, rámem atd. . Rám jsem podlepoval dle návodu 1mm a 1,5mm lepenkou Chemoprénem Univerzál na pevné spoje. Nechám hodinu odvětrat a řežu, oblepím hrany, nalepil jsem nárazník, zadní čelo, jednotlivé vzpěry a pak teprve nechám celek schnout do druhého dne zafixovaný, pod zátěží. Je to už třetí rám a žádný se nekroutí Sušení probíhalo samozřejmě bez nosníků A zatím, než proschne, si lepím jednotlivé části "roury" .
Zatím vše...
Re: T815 VVN 6x6 / RipperWorks / 1:32
Jsi neuvěřitelnej!
Tu krásnou a čistou podložku máš jen na focení, nebo sis pořídil novou?
Tu krásnou a čistou podložku máš jen na focení, nebo sis pořídil novou?
Re: T815 VVN 6x6 / RipperWorks / 1:32
To víš, tak jak Ty se s tím mazlit nedokážu, já jsem spíš přes kvantitu s trochou kvality . A k té podložce, je cirka rok stará a zatím se pracuje spíš na druhé straně
Re: T815 VVN 6x6 / RipperWorks / 1:32
Ahoj sleduji ,prosím čím tvaruješ boky vzduchojemů?
Re: T815 VVN 6x6 / RipperWorks / 1:32
Ahoj,
motor mě opět bavil, jednou se s ním budu muset trochu pohrát, dnes jen tak, jak byl nakreslen autorem . Ač jsem si dal pozor na lepení držáků motoru a jsem si jist, že byli nalepeny dle návodu (foto jsem bohužel nepořídil ), stejně jsem je musel na každé straně o 0,5mm zkrátit, aby se motor do rámu vešel. Jinak při focení na 3 a dalších fotkách utrpěl držák tlumiče výfuku, ale již je spraven. Zatím opět pohodové lepení
motor mě opět bavil, jednou se s ním budu muset trochu pohrát, dnes jen tak, jak byl nakreslen autorem . Ač jsem si dal pozor na lepení držáků motoru a jsem si jist, že byli nalepeny dle návodu (foto jsem bohužel nepořídil ), stejně jsem je musel na každé straně o 0,5mm zkrátit, aby se motor do rámu vešel. Jinak při focení na 3 a dalších fotkách utrpěl držák tlumiče výfuku, ale již je spraven. Zatím opět pohodové lepení
Re: T815 VVN 6x6 / RipperWorks / 1:32
Držáky jsem taky musel vždy zkracovat.
Re: T815 VVN 6x6 / RipperWorks / 1:32
Popravdě, já jsem uvažoval, že ty placaté udělám taky. Ale pak jsem si vzpomněl jak mi Kubaxx připomněl, že ty mé 3D na jakémsi modelu stejně nemají tvar reálný a tak jsem si ukrojil dvě hodiny času a vytvaroval ty drátěné. Čeká mě ještě drobotina za motorem, ale jinak bych řekl, že máme postup téměř stejně rychlý. Tak jsem zvědavý, jak pojedem oba dál.
Re: T815 VVN 6x6 / RipperWorks / 1:32
Já nemusel dělat turba, jinak bych byl na tom stejně. U kabiny přeskočím na chvilku na CAPLa, takže si budeš moct vybudovat náskok a navíc nejde o soutěž...
Re: T815 VVN 6x6 / RipperWorks / 1:32
Ahoj,
něco nového mám i zde a jak jsem koukal k Jéňovi na VT, tak jsme na tom opět podobně, jen já nestihl tu osádku . Ovšem já se v postupu držel striktně návodu a lepil nejdřív boudičku atd. Zde bych rád upozornil: - nelepit čelo 22a na výztuže 21dL , 21dR , jinak je problém dostat dovnitř interiér (já pak řezal)
Dál následoval interiér a kompletace s boudičkou . Všechno si sedlo, jen tu masku jsem musel lehce vytlačit ven, aby mi vklouzla kolem hrany zadní stěny lavice. Dvouma tečkama Herkulesu vpraveného přes masku jsem chytnul čelo zpátky a dolepil podlahu k boudě.
Ještě to není osazeno na čepech, ale s podvozkem to vypadá následovně . Na první 815-kovou boudu mám z toho dobrý pocit .
Tak zatím...
něco nového mám i zde a jak jsem koukal k Jéňovi na VT, tak jsme na tom opět podobně, jen já nestihl tu osádku . Ovšem já se v postupu držel striktně návodu a lepil nejdřív boudičku atd. Zde bych rád upozornil: - nelepit čelo 22a na výztuže 21dL , 21dR , jinak je problém dostat dovnitř interiér (já pak řezal)
Dál následoval interiér a kompletace s boudičkou . Všechno si sedlo, jen tu masku jsem musel lehce vytlačit ven, aby mi vklouzla kolem hrany zadní stěny lavice. Dvouma tečkama Herkulesu vpraveného přes masku jsem chytnul čelo zpátky a dolepil podlahu k boudě.
Ještě to není osazeno na čepech, ale s podvozkem to vypadá následovně . Na první 815-kovou boudu mám z toho dobrý pocit .
Tak zatím...
Re: T815 VVN 6x6 / RipperWorks / 1:32
Taky z toho mám dobrý pocit. Povedená kabina.
Palec nahoru za zapuštěné kliky.
Trochu to asi zazlobilo na bočních hranách střechy. Doktor kreslí na hranice oblouků ohybové čáry, takže se někdy narýhuje i to, co se rýhovat nemá.
Ve skutečnosti tam však ostrý ohyby mají být.
Palec nahoru za zapuštěné kliky.
Trochu to asi zazlobilo na bočních hranách střechy. Doktor kreslí na hranice oblouků ohybové čáry, takže se někdy narýhuje i to, co se rýhovat nemá.
Ve skutečnosti tam však ostrý ohyby mají být.
Re: T815 VVN 6x6 / RipperWorks / 1:32
haageeman - jo, moc jsem ti neutekl. Jako, docela letím, věnuji modelu téměř všechen volný čas, a ty jsi na tom cca stejně a stíháš ještě dělat na plniči.
Vašku, dovolím si nesouhlasit. Tedy aspoň z části. Na kabině není u horního ohybu hrana, ale řekl bych, spíš odkapnice. Tedy žlábek na odvod vody stékající ze střechy. Na lokomotivách je máme nad okny taky. Nicméně, je fakt, že v tomto měřítku je ostrý ohyb asi správné znázornění této vychytávky. Případně by mohl posloužit pásek papíru. Teď jsi mi nasadil brouka do hlavy.VašekS píše:...Ve skutečnosti tam však ostrý ohyby mají být.