Pár připomínek se vždycky najde...
Čelo přední kapoty je samostatný modul, takže je celé lakované červeně včetně boků a vršku. Světla dálkového reflektoru jsou v krabici nepřesahující do střechy kapoty. Ty žluté proužky ve výchozím olakování nejsou, pravděpodobně jde o nějakou lidovou (nebo lihovou) tvořivost.
foto: Medvěd.cz, k-report.net
Čelo zadní kapoty sice samostatný modul není, ale také červená z čela přechází do boků a na střechu, cca do úrovně hrany krajních dvířek. Světla dálkového reflektoru jsou v kapličce přesahující přes střechu kapoty. Opět žluté proužky - místo nich bych raději naznačil tenkou linkou okapní lišty.
foto: Medvěd.cz, k-report.net
Na střechy kapot by slušelo naznačit čárou madla.
Pod dveřmi do kabiny jsou schůdky, ty by chtělo naznačit jak na kabině, tak na rámu. Stupačky pro výstup na přední kapotu na kabině jsou
dvě (ale jen u přední kapoty!)
Prolisy na bočních krytech rámu jsou taky trochu jinačí - nahoře jeden tenký prolis přes celou délku krytu, dole dvojice tenkých prolisů cca 50 mm od krajů.
Barva rámu, pluhů a podvozků má být všude stejná (šedá, šedomodrá nebo šedohnědá - při nějaké
pivně-drážně-vědecké disputaci v Pcích kdysi dávno jsme se o tom vydrželi hádat snad hodinu), rozdílné odstíny na fotkách jsou způsobené špínou, rzí a prachem, to ale nevidím jako chybu. Jinak pěkné.