Motory, nástavby a podobné informace - vozidla TATRA
Re: PMHT
Dík v modelu je totiž dekl. Sice tím pádem svody z turb do výfukového tlumiče nebudou moc vidět ale nevím jak je vytvarovat.Nevím kde se spojují v jeden kus a jak je to tvarovaný kolem centrální roury. Kdyžtak stačí scan z katalogu ND ,nebo klidně jen náčrt... Dík JP
PS NA TRUCK FORU sleduju renovaci DIAMOL-a Ale v současné době majitel opravuje plechařinu kabiny.
PS NA TRUCK FORU sleduju renovaci DIAMOL-a Ale v současné době majitel opravuje plechařinu kabiny.
Re: Motory, nástavby a podobné informace - vozidla TATRA
Zdravímq chtěl bych se zeptat jakej úhel přibližně sviraji poloosy na napravach u T 815 S3? Vím že to závisí podle toho jak je auto naloženy, ale neni to 180° jak to má RW na svých tatrách. Ale nejsem schopen nikde dohledat jakej úhel přibližne můžou svírat při prázdnym autě.
A jestě sem se chtěl zeptat proč se prava strana na vyklápění zavařovala jak to pise RW v návodu u S3?
Děkuji
A jestě sem se chtěl zeptat proč se prava strana na vyklápění zavařovala jak to pise RW v návodu u S3?
Děkuji
Re: Motory, nástavby a podobné informace - vozidla TATRA
Azaret: Pravá strana se zavařuje, aby korba byla stabilnější. Nejen v modelu, ale i ve skutečnosti je to dle mého názoru dosti fórové řešení. A když sklápíš jen vlevo, tak k čemu mít pohyblivou i pravou sajtnu?
Re: Motory, nástavby a podobné informace - vozidla TATRA
To mě sice napadlo, ale zase jsem si řikal kdo sklápí jen doleva.
Edit:
K těm kolům se mi nakonec povedlo dohledat úhel 6° 40'.
Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Tatra_815" onclick="window.open(this.href);return false;
A pokud jsem to dobře pochopil tak rovnou nápravu mají akorát tatry co nemají listová pera.
Edit:
K těm kolům se mi nakonec povedlo dohledat úhel 6° 40'.
Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Tatra_815" onclick="window.open(this.href);return false;
A pokud jsem to dobře pochopil tak rovnou nápravu mají akorát tatry co nemají listová pera.
Re: Motory, nástavby a podobné informace - vozidla TATRA
Vlevo se sklápí vždycky hlavně když máš vlek,je to strana řidiče.
Má to praktickej důvod je na sklápění vidět a hlavně nemusíš obcházet
celé auto když když si odjišťuješ bočnici.
Slápění do prava se používá hlavně když je auto solo a je potřeba na stavbě
vyklopit do prava kvůli místu,ale dělá se to málo ...
Sklon náprav se odvíjí od toho v jakém stavu jsou péra, na počtu pér,
na nástavbě atd. jinak máš pravdu když má Tatra měchy tak nápravy jsou rovně.
Má to praktickej důvod je na sklápění vidět a hlavně nemusíš obcházet
celé auto když když si odjišťuješ bočnici.
Slápění do prava se používá hlavně když je auto solo a je potřeba na stavbě
vyklopit do prava kvůli místu,ale dělá se to málo ...
Sklon náprav se odvíjí od toho v jakém stavu jsou péra, na počtu pér,
na nástavbě atd. jinak máš pravdu když má Tatra měchy tak nápravy jsou rovně.
Re: Motory, nástavby a podobné informace - vozidla TATRA
Já sem je vyhl na necelích 6° takže by to mělo byt OK. Počítám s prázdnou S3.
A ještě jednou diky za osvětlení situace s nástavbou, doma na traktoře je to prostě podle toho jak zareznou kerháky na vleččce, tak tam se sklápí. Ale Tatra je něco jinyho, tak mě to zajimalo.
A ještě jednou diky za osvětlení situace s nástavbou, doma na traktoře je to prostě podle toho jak zareznou kerháky na vleččce, tak tam se sklápí. Ale Tatra je něco jinyho, tak mě to zajimalo.