Re: Williams FW-07 B / Richard Vyškovský, ABC / 1:24
Napsal: ned 25.3.2018 18:11
V mezičase jsem přidundal volantek - placatý papírový mne už léta neohromuje, zachoval jsem pouze paprsky, obruč je z kousku černého izolovaného drátku:
Tož, co s kolcama.
Pánové, děkuji velice za názory – hezká konfrontace „čistých retráků“ s „flexibilňáky“ . Jak padlo výše a s čímž se ztotožňuji, jelikož model krapítek vylepšuji (oblouk, zrcátka, volant), dáme tomu i malinko plastičtější pneu. Ne moc, aby byla jen jemně vyboulená a byla jakýmsi kompromisem mezi placatým originálem a modernější školou.
Čili pokud má být bok pneu bombírován, je třeba ho upravit nůžkami. Přesný tvar bočnice si vypočítám, abych se dobral solidního výsledku. Použiji vzorců s mezinárodně platnými jednotkami SI, a sice PŘIMĚŘENĚ (PŘ) a CHLUP (CHL).
Abych po bombírování získal původní průměr bočnice (d), musím ji vystřihnout o CHLUP větší. Poté je třeba z boku vyříznout výseč pod takovým úhlem, aby po opětovném spojení nabombírované bočnice vyšel původní průměr d, a tedy původní obvod pro běhoun.
Vzorec pro výpočet úhlu výseče PŘIMĚŘENÉHO bombírunku je následující:
[π×(d+CHL) — π×d] × 360° / [π×(d+CHL)] = 6°
Fajn, z boku pneu vyřezávám výseč pod úhlem 6° a mělo by to vyjít PŘIMĚŘENĚ okay...
Stejně tak vyřezávám výseč z vnitřního disku kola. Další části kola lepím natupo, všechny pidi-chlopničky a pidi-trojúhelníčky jdou do koše:
Celkem to, myslím, aj vyšlo. Na CHLUP PŘIMĚŘENĚ.
Následuje montáž na vůz. Na černou práci mám lidi. Na rozdíl od pošahaných hlídačů genderové pseudo-diskriminace a zvrácené hyperkorektnosti, v mém depu závodních vozů nadále mohou pracovat sličná děvčata, pro potěchu oka (...onehdy jsem Fru-Fru navrhnul, v duchu moderních trendů, že by měla s holkama vymajznout z depa a pořídit si tři děti, nejlépe s nějakým exotickým jižanem, načež jsem dostal ránu rýčem mezi oči a podobné idiocie mne rázem přešly).
Tož, co s kolcama.
Pánové, děkuji velice za názory – hezká konfrontace „čistých retráků“ s „flexibilňáky“ . Jak padlo výše a s čímž se ztotožňuji, jelikož model krapítek vylepšuji (oblouk, zrcátka, volant), dáme tomu i malinko plastičtější pneu. Ne moc, aby byla jen jemně vyboulená a byla jakýmsi kompromisem mezi placatým originálem a modernější školou.
Čili pokud má být bok pneu bombírován, je třeba ho upravit nůžkami. Přesný tvar bočnice si vypočítám, abych se dobral solidního výsledku. Použiji vzorců s mezinárodně platnými jednotkami SI, a sice PŘIMĚŘENĚ (PŘ) a CHLUP (CHL).
Abych po bombírování získal původní průměr bočnice (d), musím ji vystřihnout o CHLUP větší. Poté je třeba z boku vyříznout výseč pod takovým úhlem, aby po opětovném spojení nabombírované bočnice vyšel původní průměr d, a tedy původní obvod pro běhoun.
Vzorec pro výpočet úhlu výseče PŘIMĚŘENÉHO bombírunku je následující:
[π×(d+CHL) — π×d] × 360° / [π×(d+CHL)] = 6°
Fajn, z boku pneu vyřezávám výseč pod úhlem 6° a mělo by to vyjít PŘIMĚŘENĚ okay...
Stejně tak vyřezávám výseč z vnitřního disku kola. Další části kola lepím natupo, všechny pidi-chlopničky a pidi-trojúhelníčky jdou do koše:
Celkem to, myslím, aj vyšlo. Na CHLUP PŘIMĚŘENĚ.
Následuje montáž na vůz. Na černou práci mám lidi. Na rozdíl od pošahaných hlídačů genderové pseudo-diskriminace a zvrácené hyperkorektnosti, v mém depu závodních vozů nadále mohou pracovat sličná děvčata, pro potěchu oka (...onehdy jsem Fru-Fru navrhnul, v duchu moderních trendů, že by měla s holkama vymajznout z depa a pořídit si tři děti, nejlépe s nějakým exotickým jižanem, načež jsem dostal ránu rýčem mezi oči a podobné idiocie mne rázem přešly).