Re: PRAGA V3S se šípovou sněžnou radlicí / PK Graphica / 1:3
Napsal: sob 29.4.2017 21:44
Hezký večer,
po dalším měsíci měsíci jsem se přiblížil finále a zkompletoval přední šípovou radlici. Nakonec to nebyla taková hrůza, jak jsem si představoval, nicméně drobných chyb jsem se nevyvaroval, naštěstí nejsou moc vidět. Důležité je správně natvarovat šípové plochy (díly 250L/P) a nalepit co nejpřesněji horní lem 251, který vlastně určí definitivní tvar šípových ploch 250 L/P. V případě drobných nepřesností (můj případ) se ale dá upravit tvar a délka většiny dílů, které se na ně lepí.
Při sestavování jsem nepřišel na to, kam patří dva díly 253. V psaném návodu ani v návodné kresbě prostě nejsou uvedeny, tak jsem je na radlici nelepil. Více na fotkách:
Dále jsem upravil uchycení radlice na nosič pluhu na přední části vozu. Díly 258 jsem "prodloužil" a zahnul, aby šípový pluh na nosiči držel a díky tomu je lehce odnímatelný.
Šípový pluh nasazený na voze:
Zbývá dodělat doplňky - zpětná zrcátka, kliky dveří a přidělat přídavná světla s majákem a vše pořádně zaretušovat.
po dalším měsíci měsíci jsem se přiblížil finále a zkompletoval přední šípovou radlici. Nakonec to nebyla taková hrůza, jak jsem si představoval, nicméně drobných chyb jsem se nevyvaroval, naštěstí nejsou moc vidět. Důležité je správně natvarovat šípové plochy (díly 250L/P) a nalepit co nejpřesněji horní lem 251, který vlastně určí definitivní tvar šípových ploch 250 L/P. V případě drobných nepřesností (můj případ) se ale dá upravit tvar a délka většiny dílů, které se na ně lepí.
Při sestavování jsem nepřišel na to, kam patří dva díly 253. V psaném návodu ani v návodné kresbě prostě nejsou uvedeny, tak jsem je na radlici nelepil. Více na fotkách:
Dále jsem upravil uchycení radlice na nosič pluhu na přední části vozu. Díly 258 jsem "prodloužil" a zahnul, aby šípový pluh na nosiči držel a díky tomu je lehce odnímatelný.
Šípový pluh nasazený na voze:
Zbývá dodělat doplňky - zpětná zrcátka, kliky dveří a přidělat přídavná světla s majákem a vše pořádně zaretušovat.