Messerschmitt Bf 110G-2 / Hallinski / 1:33 HOTOVO
Moderátoři: old_Mr_Grim, numi
Re: Messerschmitt Bf 110G-2 / Hallinski / 1:33
Naposledy upravil(a) v.veverka dne ned 23.4.2017 21:53, celkem upraveno 1 x.
Re: Messerschmitt Bf 110G-2 / Hallinski / 1:33
Tak jsem se pustil do překrytu kabiny, který jsem koupil již vytažený z plastové folie. Nakonec jsem se rozhodl kokpit otevřít, když už jsem se s tím interierem tak patlal. Tolik okýnek jsem ještě nikdy nevyřezal V každém případě jsem dílko dokončil a odložil stranou, zkompletuji to až na závěr. Použil jsem jakési lepidlo od Patexu, které jsem měl doma a vše drží, jen ta avizovaná transparentnost není nic moc a kabinka je trochu upatlaná. Příště zkusím použít tenkou pružnou oboustrannou lepící pásku, o které jsem četl v nějakém příspěvku. Je fakt, že tento překryt je už vyšší level a moje schopnosti na něj ještě nestačí.
Re: Messerschmitt Bf 110G-2 / Hallinski / 1:33
Tak to nimrání s podvozkem zase trošku pokročilo. Přece jenom je potřeba pracovat, starat se o děti a pak někdy něco málo polepit. Je to hodně nimrání a také hodně přemýšlení, kam a co vlastně přijde, návod mně, jako tradičně, moc nepomáhá, více méně napoví, že "tady někdo to má být a pak se po....er, kámo...!"
V každém případě musím opět autorům přiznat, že všechno sedí tam, kde by to mělo sedět, úhly vlepené podvozkové nohy svírají s křídlem ten správný úhel jak zboku, tak zepředu. Drobné součásti podvozku dolepím až na konec, mám strach, že bych je teď ulomil. Teď mě čekají kola a hlavně nekonečná piplačka s výfuky...
V každém případě musím opět autorům přiznat, že všechno sedí tam, kde by to mělo sedět, úhly vlepené podvozkové nohy svírají s křídlem ten správný úhel jak zboku, tak zepředu. Drobné součásti podvozku dolepím až na konec, mám strach, že bych je teď ulomil. Teď mě čekají kola a hlavně nekonečná piplačka s výfuky...
Re: Messerschmitt Bf 110G-2 / Hallinski / 1:33
Skoro nikdo tady na stavbu nereaguje. Asi jako já jen s němým úžasem sledují jak stavba pokračuje.
Re: Messerschmitt Bf 110G-2 / Hallinski / 1:33
Děkuji za pochvalu, to vždycky potěší! Moje práce není v žádném případě srovnatelná s prací některých borců odtud, ale snažím se a dřina s tím je, to jako jo Takže ještě jednou díky!!!enzo66 píše:Skoro nikdo tady na stavbu nereaguje. Asi jako já jen s němým úžasem sledují jak stavba pokračuje.
Re: Messerschmitt Bf 110G-2 / Hallinski / 1:33
Tak jsem dopatlal podvozkové šachty. Na nějaké to drátování jsem použil ocelové drátky průměru 0,6 a 0,2 mm. Ta nuladvojka je tak měkká, že se mně při manipulaci stále ohýbala a proto jsou drátky prostě v některých místech zohýbané.
Kola nalepím až po zkompletování křídel a trupu. Teď konečně hurá na výfuky, to bude asi nejhorší práce pro mé baňaté prsty, no, uvidíme...
Kola nalepím až po zkompletování křídel a trupu. Teď konečně hurá na výfuky, to bude asi nejhorší práce pro mé baňaté prsty, no, uvidíme...
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: ned 7.5.2017 9:48
Re: Messerschmitt Bf 110G-2 / Hallinski / 1:33
Ahoj parádní práce , jenom bych měl připomínku k lepení rámečků na kabinku. Mě se osvědčil herkules. Sice to s ním nedrží nejlíp ale tady stačí když to drží jen tak symbolicky. Navíc když se kabinka trochu opatlá stačí lepidlo oškrábat třeba naostřenou špejlí nebo setřít navlhčeným kouskem kapesníku.
Re: Messerschmitt Bf 110G-2 / Hallinski / 1:33
Ahoj, díky za komentář a připomínku. S Herkulem jsem lepil kabinky ze začátku, ale právě proto, že se mně stále rámování oddělovalo, hledal jsem náhradu. Tenhle "samolep" je na lepení kabinek pro plastové modeláře, má to výhodu, že to drží, je to pružné, ale nevýhodou je, že to strašně rychle schne a když se tím kabinka opatlá nedá se to téměř odstranit. Na fóru jsem našel příspěvek, kde nějaký kolega používal na lepení rámování tenkou oboustrannou lepící pásku nebo folii, tak bych to chtěl příště také vykoušet. No, uvidíme. Je fakt, že v tomto případě jsem si pro získávání zkušeností vybral kabinku extrémně "vyrámovanou"Michal Vicjan píše:Ahoj parádní práce , jenom bych měl připomínku k lepení rámečků na kabinku. Mě se osvědčil herkules. Sice to s ním nedrží nejlíp ale tady stačí když to drží jen tak symbolicky. Navíc když se kabinka trochu opatlá stačí lepidlo oškrábat třeba naostřenou špejlí nebo setřít navlhčeným kouskem kapesníku.
Re: Messerschmitt Bf 110G-2 / Hallinski / 1:33
Ještě přidám pár obrázků hotových podvozkových šachet, snad nevzbudím velké pohoršení zdatnějších kolegů a něco z průběhu lepení 24 výfuků, skládajících se ze tří dílů každý a pro každou polovinu válců je 6 kusů ve 4 velikostech.
Během lepení se mně podařilo, buď poztrácet část dílků, nebo jsou ve stavebnici vytištěné nějak podivně, to už nikdo nezjistí. Faktem bylo, že jsem během práce zjistil, že těch v základní velikosti mám mnohem víc a těch "speciálních" velikostně odstupňovaných mám málo. Musel jsem tedy použít ty, které jsem měl, jako šablony a podle nich vyřezat náhradní za ty chybějící. Byla to opravdu úděsná práce, stále hlídat , který je levý a pravý díl a kterou velikost ještě potřebuji, která mně, kdybych to sečetl, zabrala čistého času kolem 10 hodin práce a hlavně opruzu, jež mě nebavil a hrozilo, že to celé, jak to leží narvu do nějakého temného rohu skříně mezi jiné kostlivce a zapomenu.
Nyní mám vyřezáno a slepeno. Ještě chybí výfuky vlepit na jejich místo v motorových gondolách a trošku zaretušovat (na obrázku jsou tam jen na zkoušku a na sucho vloženy).
Během lepení se mně podařilo, buď poztrácet část dílků, nebo jsou ve stavebnici vytištěné nějak podivně, to už nikdo nezjistí. Faktem bylo, že jsem během práce zjistil, že těch v základní velikosti mám mnohem víc a těch "speciálních" velikostně odstupňovaných mám málo. Musel jsem tedy použít ty, které jsem měl, jako šablony a podle nich vyřezat náhradní za ty chybějící. Byla to opravdu úděsná práce, stále hlídat , který je levý a pravý díl a kterou velikost ještě potřebuji, která mně, kdybych to sečetl, zabrala čistého času kolem 10 hodin práce a hlavně opruzu, jež mě nebavil a hrozilo, že to celé, jak to leží narvu do nějakého temného rohu skříně mezi jiné kostlivce a zapomenu.
Nyní mám vyřezáno a slepeno. Ještě chybí výfuky vlepit na jejich místo v motorových gondolách a trošku zaretušovat (na obrázku jsou tam jen na zkoušku a na sucho vloženy).
Re: Messerschmitt Bf 110G-2 / Hallinski / 1:33
Do budoucna by to chtělo více dávat pozor na vystupující žebra. Jinak dobrý.
Re: Messerschmitt Bf 110G-2 / Hallinski / 1:33
Hezky jedeš. Žeber je škoda, ale pokud udržíš geometrii, tak to bude pěkný model. Taky dost velký. Už jsi pro něj našel místo