Stránka 1 z 1

TATRA 815 PMS, břehový díl, RW 1:32

Napsal: úte 21.6.2016 23:06
od laina
Zdravím dámy a pánové

dlouho už zde pozoruji mistrovské díla které rostou pod rukama mistrů. Tak už i já jsem se konečně po dlouhé modelářské pauze rozhodl si pořídit nějaký ten skvostný model. Už před dávnem jsem objevil modely od RW, až teď jsem se odhodlal si od nich něco pořídit. Dlouho jsem probíral seznamem a rozhodoval jsem se mezi valníkem a PMS, nakonec volba padla na osmikolku s břehovým dílem. 1360 dílů mě docela zarazilo, ale co už doufám že mi práce půjde od ruky, a nebojte se kritizovat :D

Obrázek
Obrázek

Re: TATRA 815 PMS, břehový díl, RW 1:32

Napsal: stř 22.6.2016 22:16
od zkooter
Výbordelně, další PMSák. ;) Vítám tě mezi námi a neboj se ničeho, chce to jen pevnou ruku a spousty trpělivosti. Toto byl taky můj první model od RW a stavěl se parádně. Kdyby něco, tak neváhej se zeptat. Určitě se najde někdo, kdo rád poradí. Ať se ti daří a budu sledovat tvé počínání :)

Re: TATRA 815 PMS, břehový díl, RW 1:32

Napsal: pát 24.6.2016 7:04
od laina
Díky, práce pokračují pomaličku, ale s jistotou :D udělal jsem podle navodu narazník, do světel jsem přidal žárovky v podobě hlaviček špendlíku, jen mi tam chybí sklíčka, nějak jsem doma nemohl najít ani kapku lepidla co by mi to slepilo :D
Obrázek

Promiňte za horší kvalitu fotek, ale zjištuji že foťák to zblízka nejak nedavá :D

Re: TATRA 815 PMS, břehový díl, RW 1:32

Napsal: pát 22.7.2016 7:49
od laina
Tak práce pokračují pomalu, hold sezona staveb je v plném proudu.
Pokračoval jsem motorem krošku jsem se sním vymazlil, jen mi na něj chybí výfukové potrubí. Dále pokračuji prácemi na podvozku. Stavba mě baví a užívám si ji, jen kdyby na to bylo více času ale co hodl nadělám :D

Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Re: TATRA 815 PMS, břehový díl, RW 1:32

Napsal: sob 23.7.2016 19:47
od Lukáš
Dovolím si pár postřehů: Středová část ventilátoru je ve skutečnosti nepohyblivá, téčko bys tak neměl mít otočené. Vzadu ti pak ještě chybí řemen. Díly z drátu je dobře po ucvaknutí kleštěmi začistit pilníkem, zde bych navíc čela "začistil" papírovým kolečkem. Jo, a obávám se, že máš opačně nalepené držáky motoru, měly by být šikmo, ne vodorovně - to už je tradiční chyba stavitelů tatrovek RW.