Open Fan Race 2013 (OFR2013) Soutěž -SKONČENO-
Moderátor: tata
Re: Open Fan Race 2013 (OFR2013) Soutěž
Díky, ale z dálky vypadá spíš jako hromada šrotu s kabinkou nahoře . Původně byla v plánu i nějaká slušivá kapotáž, ale jak tak koukám na kalendář, budu rád, když stihnu aspoň funkční základ .
Mimochodem, přibyl další kousek - protikolizní radar:
Konstrukce je sice poněkud amatérská (magnetron z mikrovlnky, parabola z kdovíčeho a elektronika ze šrotiště), ale na kosmické smetí a šutry by měla stačit. Celé se to bude zaklápět do trupu, aby to neutrhly rázové vlny.
Mimochodem, přibyl další kousek - protikolizní radar:
Konstrukce je sice poněkud amatérská (magnetron z mikrovlnky, parabola z kdovíčeho a elektronika ze šrotiště), ale na kosmické smetí a šutry by měla stačit. Celé se to bude zaklápět do trupu, aby to neutrhly rázové vlny.
- Ing. Spendlik
- Příspěvky: 31
- Registrován: pát 20.1.2012 21:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Open Fan Race 2013 (OFR2013) Soutěž
Takže stavba na mojom stroji pokračuje pomalšie ako slimačím tempom - žiaľ moje ruky už dlho nedržali v ruke herkules a skalpel, takže to tak aj dopadlo. Kopec nepresností a zlá retuš - keby sa niekto pýtal tak to stavalo nejaké nadané 3 ročné dieťa
Re: Open Fan Race 2013 (OFR2013) Soutěž
Hmm, Crimson skies?
Tak už taky pomalu finišuju, snad se to do soboty stihne. Tady je hlavní generátor (kyslíkovodíkový palivový článek):
Při zkušebním provozu se mi trochu přehříval, vyřešilo se to provizorně větrákem. V kosmu samozřejmě větrat nebude, ale snad se to teplo nějak vyzáří... v nejhorším poletím na baterky .
Díly 3, které vypadají jako lyže, jsou ve skutečnosti rozvodné skříňky:
Ta divná kulatá věc v pozadí, co k ní vedou ty dva nejtlustší stříbrné kabely, je tajná zbraň, která mi zajistí buď rychlé vítězství nebo rychlou diskvalifikaci .
Ještě pohled zespodu. Podvozek dostal servomotory, takže už se dá vysunout i jinak než samotíží:
Takže zbývá natáhnout kabely k servům vektorovatelných trysek, hlavní napájecí kabely k antigravům, rozchodit palivová čerpadla a zapalování, oživit radar, propojit posledních pár drátů a tradá do Brna na první zkušební let .
Tak už taky pomalu finišuju, snad se to do soboty stihne. Tady je hlavní generátor (kyslíkovodíkový palivový článek):
Při zkušebním provozu se mi trochu přehříval, vyřešilo se to provizorně větrákem. V kosmu samozřejmě větrat nebude, ale snad se to teplo nějak vyzáří... v nejhorším poletím na baterky .
Díly 3, které vypadají jako lyže, jsou ve skutečnosti rozvodné skříňky:
Ta divná kulatá věc v pozadí, co k ní vedou ty dva nejtlustší stříbrné kabely, je tajná zbraň, která mi zajistí buď rychlé vítězství nebo rychlou diskvalifikaci .
Ještě pohled zespodu. Podvozek dostal servomotory, takže už se dá vysunout i jinak než samotíží:
Takže zbývá natáhnout kabely k servům vektorovatelných trysek, hlavní napájecí kabely k antigravům, rozchodit palivová čerpadla a zapalování, oživit radar, propojit posledních pár drátů a tradá do Brna na první zkušební let .
Naposledy upravil(a) B@F dne pát 26.4.2013 15:05, celkem upraveno 1 x.
Re: Open Fan Race 2013 (OFR2013) Soutěž
Hele nikde nevidím povinné díly
Re: Open Fan Race 2013 (OFR2013) Soutěž
Hlásím HOTOVO. Fotky budou až po soutěži. Co kdyby se chtěl někdo opičit
Re: Open Fan Race 2013 (OFR2013) Soutěž
Já vezu do Brna tři stihače héééč
Re: Open Fan Race 2013 (OFR2013) Soutěž -SKONČENO-
Děkujeme všem kteří se zůčastnili Fotky a výsledovku dodáme co nevidět .
Re: Open Fan Race 2013 (OFR2013) Soutěž -SKONČENO-
Tož tedy díky za stylový stojánek
Během výstavy se vyrojila spousta technických dotazů ohledně fungování zde vyobrazeného stroje LKN-1*. Protože jsem líný na všechny zdlouhavě odpovídat, předvedu raději praktickou ukázku - videozáznam zkušebního letu už je v péči režisérů a střihačů .
------------
*) Létající Kulatej Nesmysl Jedna. Název vymyslel výpravčí Tomáš S. (shoda jmen čistě náhodná).
Během výstavy se vyrojila spousta technických dotazů ohledně fungování zde vyobrazeného stroje LKN-1*. Protože jsem líný na všechny zdlouhavě odpovídat, předvedu raději praktickou ukázku - videozáznam zkušebního letu už je v péči režisérů a střihačů .
------------
*) Létající Kulatej Nesmysl Jedna. Název vymyslel výpravčí Tomáš S. (shoda jmen čistě náhodná).
Naposledy upravil(a) B@F dne pát 26.4.2013 15:05, celkem upraveno 1 x.
- Dejvo
- Příspěvky: 14
- Registrován: sob 21.1.2012 22:09
- Bydliště: Brno/Nové Zámky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Open Fan Race 2013 (OFR2013) Soutěž -SKONČENO-
Ako som už povedal, už sa teším na príbeh
Re: Open Fan Race 2013 (OFR2013) Soutěž -SKONČENO-
Jak sem slíbil, tak činím. Fotká mého výtvoru. Bohužel mi ho nějaký šprýmař popsal telefoním číslem. Ale podmínky dodrženy. Při oboustraném tisku sem použil všechny díly.
Re: Open Fan Race 2013 (OFR2013) Soutěž -SKONČENO-
Líný filmový štáb dostal vynadáno a pod pohrůžkou okamžité výpovědi konečně dodělal, co měl. Takže tady je dlouho slibovaný dokument ze záletu:
Teorie pohonu je jednoduchá: stačí jakousi obskurní dimenzí přeskočit do nadprostoru, který je geometricky menší než normální eukleidovský prostor, v něm popoletět o malý kousek, vrátit se a voila - najednou jsme o pořádný kus dál, předhonili jsme světlo, ale fyzikální zákony tím nijak výrazně neutrpěly . Jediná potíž je s navigací. Světlo se v nadprostoru šíří dost mizerně a navíc se různě kroutí, takže vidíte jenom něco jako zelenou mlhu. Jediné vodítko jsou mrňavá světýlka na místech odpovídajících hvězdám a větším planetám. Není divu, že jsem při prvním letu jaksepatří zakufroval .
Drobný technický problém představovalo přistání. Můj nezakapotovaný prototyp se nemůže vrátit přímo nad přistávací plochu, protože by ho zničila imploze - v nadprostoru je vzduchoprázdno a to se přenese spolu s lodí (navíc sousedům bohatě stačila ta šlupka při startu - nepřejte si vidět ta vysklená okna). Takže je potřeba vynořit se nad hranicí atmosféry a pak pomalinku klesat na antigravech, protože nadzvukovou aerodynamikou stroj také neoplývá. Ale přidejte pancíř a přesnější navikomp a můžete parkovat třeba rovnou v garáži .
Tím končí naše komedie...
Měl bych už konečně začít lepit něco normálního, jinak se z těch scifáren zblázním .
Teorie pohonu je jednoduchá: stačí jakousi obskurní dimenzí přeskočit do nadprostoru, který je geometricky menší než normální eukleidovský prostor, v něm popoletět o malý kousek, vrátit se a voila - najednou jsme o pořádný kus dál, předhonili jsme světlo, ale fyzikální zákony tím nijak výrazně neutrpěly . Jediná potíž je s navigací. Světlo se v nadprostoru šíří dost mizerně a navíc se různě kroutí, takže vidíte jenom něco jako zelenou mlhu. Jediné vodítko jsou mrňavá světýlka na místech odpovídajících hvězdám a větším planetám. Není divu, že jsem při prvním letu jaksepatří zakufroval .
Drobný technický problém představovalo přistání. Můj nezakapotovaný prototyp se nemůže vrátit přímo nad přistávací plochu, protože by ho zničila imploze - v nadprostoru je vzduchoprázdno a to se přenese spolu s lodí (navíc sousedům bohatě stačila ta šlupka při startu - nepřejte si vidět ta vysklená okna). Takže je potřeba vynořit se nad hranicí atmosféry a pak pomalinku klesat na antigravech, protože nadzvukovou aerodynamikou stroj také neoplývá. Ale přidejte pancíř a přesnější navikomp a můžete parkovat třeba rovnou v garáži .
Tím končí naše komedie...
Měl bych už konečně začít lepit něco normálního, jinak se z těch scifáren zblázním .
Naposledy upravil(a) B@F dne pát 26.4.2013 15:05, celkem upraveno 1 x.
- Standa F.
- Administrátor
- Příspěvky: 1207
- Registrován: pon 5.12.2011 16:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Open Fan Race 2013 (OFR2013) Soutěž -SKONČENO-
Kdo si hraje, nezlobí, že, Mirku - bezvadné!
Re: Open Fan Race 2013 (OFR2013) Soutěž -SKONČENO-
No dobře že jsi trefil domů