Tatra 148 S1 /PMHT/ 1:32 HOTOVO
Napsal: čtv 25.2.2016 16:49
Ahoj,
původně jsem chtěl presentovat příští stavbu, ale když jsem byl osočen z registrace jenom kvůli sběrce a nic nepředvedl, tak jsem se rozhodl ukázat, že tady nehodlám být "spící buňka", která ožívá při sběrkách apod.
Tatru jsem začal lepit v květnu 2015, bohužel čas nedovolil věnovat se stavbě tak jak bych si přál, ale to tady každý zná z vlastní zkušenosti.
Jelikož jsem model bral hodně jako pokus, rozhodl jsem se, že budu stavět z laserové kopie a zároveň jsem chtěl vyzkoušet místní shopy, které se zabývají kopírováním (špatné rozhodnutí, ale stalo se). Docela jsem zápasil s retušováním, protože kopie u šedých odstínů chytla nazelenalý nádech, tak jsem si to krapet ztížil.
Na tomto modelu jsem dělal několik technik poprvé:
Bombírování bočnic kol- osvědčilo se mi používat karabinu, kterou zmínil tuším zkooter, že o ni někdo na fóru už psal, oběma děkuji.
Další byla prosklená kabina, na Tatru jsem dal můj druhý pokus, mohlo to být lepší, ale příště už alespoň budu vědět na co si dát větší bacha.
Poprvé jsem začal používat matice.
A ještě mě čeká zasklívání předních světel, výroba blinkrů z fólie a výroba pístu korby s použitím pokovené pásky, tak uvidíme jak se zadaří.
S foťákem nejsem moc kamarád, tak snad na nich bude něco vidět.
původně jsem chtěl presentovat příští stavbu, ale když jsem byl osočen z registrace jenom kvůli sběrce a nic nepředvedl, tak jsem se rozhodl ukázat, že tady nehodlám být "spící buňka", která ožívá při sběrkách apod.
Tatru jsem začal lepit v květnu 2015, bohužel čas nedovolil věnovat se stavbě tak jak bych si přál, ale to tady každý zná z vlastní zkušenosti.
Jelikož jsem model bral hodně jako pokus, rozhodl jsem se, že budu stavět z laserové kopie a zároveň jsem chtěl vyzkoušet místní shopy, které se zabývají kopírováním (špatné rozhodnutí, ale stalo se). Docela jsem zápasil s retušováním, protože kopie u šedých odstínů chytla nazelenalý nádech, tak jsem si to krapet ztížil.
Na tomto modelu jsem dělal několik technik poprvé:
Bombírování bočnic kol- osvědčilo se mi používat karabinu, kterou zmínil tuším zkooter, že o ni někdo na fóru už psal, oběma děkuji.
Další byla prosklená kabina, na Tatru jsem dal můj druhý pokus, mohlo to být lepší, ale příště už alespoň budu vědět na co si dát větší bacha.
Poprvé jsem začal používat matice.
A ještě mě čeká zasklívání předních světel, výroba blinkrů z fólie a výroba pístu korby s použitím pokovené pásky, tak uvidíme jak se zadaří.
S foťákem nejsem moc kamarád, tak snad na nich bude něco vidět.