Tatra 138 C-12-príves CP-11"Benzina"/ RipperWorks+beta/1:32
Napsal: ned 31.1.2016 1:06
Ahoj!
Určite ste zaregistrovali, že z dielne Ripper Works vyšli dva nové modely, ktorých zlepením vzniká ozaj pekná súprava.
Celé to začalo ešte v zime 2014 keď som od doktora dostal prvý model a to príves. Následne začiatkom roku 2015 som dostal tatru no a aby toho nebolo málo tak príves som lepil ešte raz v lete. Prečo popíšem nižšie..
TATRA- podvozok
Stavbu tatry som začal klasicky podľa návodu podvozkom. Podvozok je rovnaký ako na T 148 a teda som vedel do čoho idem a podľa toho to aj šlo. Motor je podobný tiež podobný a nebol tam problém.
TATRA- nadstavba
Pokračoval som nadstavbou. Samostatná bedňa nieje zložitá ale je treba si dať pozor na pretlačenie rebier. Potom celok doplníte bedňami na jeho spodnej časti a doplnkami. Tu som si nedal pozor a svojou nešikovnosťou som ohradku na streche nalepil opačne. ( vpredu má byť kolmo vzadu šikmo. Ako jednoduchšie riešenie som považoval nechať to tak. Pri odlepovaní by som hlavnú nádrž poškodil. Tak som iba upravil držiak rebríka. V prednej části nadstavby je doležité dať si pozor nato aby sadli bočné bedne na nadstavbu. osvedčilo sa mi najprv ich prilepiť a až potom nalepiť rám.
TATRA- kabína
Potom už iba ostávalo dorobiť kabínu.. Aké problémy s ňou sú určite už viete kedže kabína je rovnaká ako pri 148čke. Mne sa to opäť celkom podarilo a s výsledkom som bol spokojný. Kapota je na tvarovanie trocchu zložitá no nič nezvladnutelné. Mne sa dokonca dovolím si povedať lepila jednoduchšie ako tá na 148čke. Dôležité je iba správne narezať a potom už to ide.
Určite ste zaregistrovali, že z dielne Ripper Works vyšli dva nové modely, ktorých zlepením vzniká ozaj pekná súprava.
Celé to začalo ešte v zime 2014 keď som od doktora dostal prvý model a to príves. Následne začiatkom roku 2015 som dostal tatru no a aby toho nebolo málo tak príves som lepil ešte raz v lete. Prečo popíšem nižšie..
TATRA- podvozok
Stavbu tatry som začal klasicky podľa návodu podvozkom. Podvozok je rovnaký ako na T 148 a teda som vedel do čoho idem a podľa toho to aj šlo. Motor je podobný tiež podobný a nebol tam problém.
TATRA- nadstavba
Pokračoval som nadstavbou. Samostatná bedňa nieje zložitá ale je treba si dať pozor na pretlačenie rebier. Potom celok doplníte bedňami na jeho spodnej časti a doplnkami. Tu som si nedal pozor a svojou nešikovnosťou som ohradku na streche nalepil opačne. ( vpredu má byť kolmo vzadu šikmo. Ako jednoduchšie riešenie som považoval nechať to tak. Pri odlepovaní by som hlavnú nádrž poškodil. Tak som iba upravil držiak rebríka. V prednej části nadstavby je doležité dať si pozor nato aby sadli bočné bedne na nadstavbu. osvedčilo sa mi najprv ich prilepiť a až potom nalepiť rám.
TATRA- kabína
Potom už iba ostávalo dorobiť kabínu.. Aké problémy s ňou sú určite už viete kedže kabína je rovnaká ako pri 148čke. Mne sa to opäť celkom podarilo a s výsledkom som bol spokojný. Kapota je na tvarovanie trocchu zložitá no nič nezvladnutelné. Mne sa dokonca dovolím si povedať lepila jednoduchšie ako tá na 148čke. Dôležité je iba správne narezať a potom už to ide.