Chyby v modelech

Aneb Kavárna - vítáni jsou slušní hosté
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kamil
Příspěvky: 148
Registrován: ned 10.1.2016 21:08

Chyby v modelech

Příspěvek od Kamil »

Ahoj, jak často narážíte na chyby v profi modelech? Já jsem těžký začátečník a ve 3 modelech ze 4 jsem narazil na chyby, což mě překvapilo, včetně třeba modelu od Betexy http://i.imgur.com/bOex9JK.jpg . Většinou to šlo sice jednoduše vyřešit, ale i tak to překvapilo. Extrém byla Eiffelovka ( http://cp.c-ij.com/en/contents/CNT-0010408/index.html" onclick="window.open(this.href);return false; ), tak jsem byl cca v 1/3 a měl jsem už 6 chyb a narazil jsem na takovou, kterou jsem už nedokázal opravit, tak jsem to zklamaně vyhodil.

Jak to řešíte, upozorňujete autory? Zcela chápu chyby u modelů, které někdo "na koleně" (nemyšleno špatně) vymyslí a dá k dispozici. Ale u kupovaných modelů mě to množství překvapuje.

PS: Nevylučuji, že jsem jen něco nepochopil a chyba to nebyla, je to také možnost :-)
Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 1684
Registrován: sob 21.1.2012 9:23
Bydliště: Brno

Re: Chyby v modelech

Příspěvek od Lukáš »

Až toho slepíš víc, tak tě to překvapovat přestane. Spíš tě to občas pořádně namíchne, to zas jo.. :lol:
Uživatelský avatar
Venca 21
Příspěvky: 500
Registrován: sob 18.2.2012 22:56
Bydliště: Písek

Re: Chyby v modelech

Příspěvek od Venca 21 »

Já chápu, že i mistr tesař se někdy utne a že i u profi modelů jsou občas nějaké ty chybičky. Spíš mě překvapuje, jak je možné, že nějakou chybu typu větší / menší díl, chybějící část dílku apod. neobjevil betatester během zkušebního modelu? Vždyť mu to přece při stavbě také nemohlo pasovat, stejně jako následně "řadovým" patlalům, kteří na chybu nakonec přijdou.
Uživatelský avatar
Kamil
Příspěvky: 148
Registrován: ned 10.1.2016 21:08

Re: Chyby v modelech

Příspěvek od Kamil »

Venca 21: přesně tak.