Tatra T138 D-032a / RW / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Tatra T138 D-032a / RW / 1:32
Zkus spoje a hrany kolem střechy ještě trochu vyhladit.
- JesterZeleny
- Příspěvky: 153
- Registrován: stř 7.5.2014 11:15
- Bydliště: Pardubice
Re: Tatra T138 D-032a / RW / 1:32
Ahoj, kabina je vzhledem ke svojí složitosti docela tolerantní na nepřesnosti. Trošku jsem jí zmrsknul u T148 i u T138, tak vím o čem mluvím . V týhle fázi už by Tě neměla čekat žádná zrada... Ať se dílo daří!
Re: Tatra T138 D-032a / RW / 1:32
koukám, že zase uběhlo několik let a na toto vlákno se jen práší.
Tak to napravíme.
Dokončil jsem kabinu, osadil ji na rám, zasklil světla a dodělal kapotu plus drobnosti na podvozku (vzduchojemy, výfuk, ...)
Kapota je hodně hustá záležitost, takhle kulaté věci jsem ještě nedělal.
Na rozdíl od střechy se snad celkem povedla (prořezal jsem i masku, vypadá to podle mě líp, než s černou barvou mezi žebry).
Kapota je na pantech a jde otevírat.
Mám ambici ještě pokračovat, než to zase pár let zůstane ladem
tady nějaké fotky:
Tak to napravíme.
Dokončil jsem kabinu, osadil ji na rám, zasklil světla a dodělal kapotu plus drobnosti na podvozku (vzduchojemy, výfuk, ...)
Kapota je hodně hustá záležitost, takhle kulaté věci jsem ještě nedělal.
Na rozdíl od střechy se snad celkem povedla (prořezal jsem i masku, vypadá to podle mě líp, než s černou barvou mezi žebry).
Kapota je na pantech a jde otevírat.
Mám ambici ještě pokračovat, než to zase pár let zůstane ladem
tady nějaké fotky:
Re: Tatra T138 D-032a / RW / 1:32
Zdravím,
chtěl jsem pokračovat plošinou bagru,ale ani po hodině hledání jsem nenašel díly 24bL a 24bR.
Obávám se, že se staly před dvěma lety obětí stěhování.
Myslíte,že mě kvůli tomu čeká nákup celého modelu nebo by to šlo vyřešit jinak?
Předem díky za jakoukoliv radu.
chtěl jsem pokračovat plošinou bagru,ale ani po hodině hledání jsem nenašel díly 24bL a 24bR.
Obávám se, že se staly před dvěma lety obětí stěhování.
Myslíte,že mě kvůli tomu čeká nákup celého modelu nebo by to šlo vyřešit jinak?
Předem díky za jakoukoliv radu.
Naposledy upravil(a) geraltos dne sob 12.10.2019 21:42, celkem upraveno 1 x.
Re: Tatra T138 D-032a / RW / 1:32
tak změna - objevil jsem úhledný balíček s dalšími podlepenými díly.
takže beru zpět a jdu pokračovat v krasojízdě...
uf...
takže beru zpět a jdu pokračovat v krasojízdě...
uf...
Re: Tatra T138 D-032a / RW / 1:32
Super, krásně ti to roste a je radost sledovat tvou práci
Ať se ti daří Jakub.
Ať se ti daří Jakub.
- JesterZeleny
- Příspěvky: 153
- Registrován: stř 7.5.2014 11:15
- Bydliště: Pardubice
Re: Tatra T138 D-032a / RW / 1:32
Otázka byla tak trochu řečnická,ale bylo to mou nepozorností, opravdu jsem zaměnil strany. Celkem nepěkný pocit, když jsem to zjistil...
Nicméně objevila se jiná věc a ta si myslím,že není na mé straně. Dlouho jsem hledal díl 36j a jsem přesvědčen,že tam vůbec není. Místo něj je tam duplicitně díl 36g, viz fotka. Chci se jen ujistit,že je to opravdu tak.
Díky za potvrzení, vyvrácení mé domněnky,podle mě je ten kónický pásek díl 36j, i když v návodové kresbě je jako 36g. Skutečný 36g jsem na první hlavě vzduchových spojek vynechal, protože jsem osadil ten duplicitní pásek,ale myslím,že to nevadí, normálně to uzavřu dílem 36k a jedu dál.
Jak to vidíte vy?
Nicméně objevila se jiná věc a ta si myslím,že není na mé straně. Dlouho jsem hledal díl 36j a jsem přesvědčen,že tam vůbec není. Místo něj je tam duplicitně díl 36g, viz fotka. Chci se jen ujistit,že je to opravdu tak.
Díky za potvrzení, vyvrácení mé domněnky,podle mě je ten kónický pásek díl 36j, i když v návodové kresbě je jako 36g. Skutečný 36g jsem na první hlavě vzduchových spojek vynechal, protože jsem osadil ten duplicitní pásek,ale myslím,že to nevadí, normálně to uzavřu dílem 36k a jedu dál.
Jak to vidíte vy?
Re: Tatra T138 D-032a / RW / 1:32
Tak vyřešeno, bubny a hlavy hotové.
Dle návodu se má na každý buben navinout alespoň 50 cm nitě. Předpokládám,že lana vedou vždy "nadhmatem",ale je to tak,že z každého bubnu povede jedno lano a pouze jedním směrem,dále se protahuje přes kladky na ramenech bagru a už se druhý konec do strojovny nevrací,ten bude ukotven někde venku.
Snad tomu rozumím správně.
Dle návodu se má na každý buben navinout alespoň 50 cm nitě. Předpokládám,že lana vedou vždy "nadhmatem",ale je to tak,že z každého bubnu povede jedno lano a pouze jedním směrem,dále se protahuje přes kladky na ramenech bagru a už se druhý konec do strojovny nevrací,ten bude ukotven někde venku.
Snad tomu rozumím správně.