Liaz č.627/ABC/F. Sochor/1:50
Napsal: ned 18.10.2015 11:50
Ahoj přátelé,
ještě před stavbou Baziliky jsem se pustil do této odpočinkové stavby, která mi zabrala cca 10 dní. Jedná se o legendární vůz Liaz s číslem 627, více si myslím není potřeba uvádět, každý bude znát a kdo ne stačí se kouknout sem:http://www.liaz.cz/l_100_55_d_dakar_1985.php
Náhled na originál:
A teď ke stavbě, kterou jsem zahájil rámem jak uvádí chytrý plán, jediné co jsem nedělal bylo, že jsem jednotlivé dílky nepodlepoval jak se mělo, ale drží vše krásně sedělo a nic se nezkroutilo.
Další na řadě byla kabinka, která se lepila skoro sama, jen doporučuji u lepení čelního skla začít od středu a na boky jak uvádí návod. Kresby by pak neseděly a to by byla škoda.. Další drobnůstka byla na strěše, kde také nesedly barevné proužky, ale tam stačilo pár tahů štětcem a vše bylo v pořádku
Poté následovaly doplňky jako blatníky, kolečka, nástavba a zadní nárazník. U blatníků bych chtěl napsat, že u předních je potřeba provést jeden pracovní řez pro lepší slípnutí a schování vnitřních chlopniček viz:
U zadních blatníků je potřeba domalovat uchycení zástěrky, které chybí, ale to je maličkost
Kolečka a nástavba šli parádně od ruky, jen u koleček jsem odřezal chlopně a podlepil čtvrtkou, protože jak už tu bylo někde psáno po natvarování s chlopněmi nevznikne hladký kruh ale tisícihran a už to kazí dojem
U zadního nárazníku se mi nelíbily ty šedé plochy a působil dost humpolácky, tak jsem se rozhodl pro vyřezání vzduchu a hned je to lepší
Nakonec jsem doplnil vše co zbývalo a zde jsou finální fotečky hotového modelu, stavba probíhala v poklidu a byl to opravdu odpočinek.
Hezkou neděli Jakub
ještě před stavbou Baziliky jsem se pustil do této odpočinkové stavby, která mi zabrala cca 10 dní. Jedná se o legendární vůz Liaz s číslem 627, více si myslím není potřeba uvádět, každý bude znát a kdo ne stačí se kouknout sem:http://www.liaz.cz/l_100_55_d_dakar_1985.php
Náhled na originál:
A teď ke stavbě, kterou jsem zahájil rámem jak uvádí chytrý plán, jediné co jsem nedělal bylo, že jsem jednotlivé dílky nepodlepoval jak se mělo, ale drží vše krásně sedělo a nic se nezkroutilo.
Další na řadě byla kabinka, která se lepila skoro sama, jen doporučuji u lepení čelního skla začít od středu a na boky jak uvádí návod. Kresby by pak neseděly a to by byla škoda.. Další drobnůstka byla na strěše, kde také nesedly barevné proužky, ale tam stačilo pár tahů štětcem a vše bylo v pořádku
Poté následovaly doplňky jako blatníky, kolečka, nástavba a zadní nárazník. U blatníků bych chtěl napsat, že u předních je potřeba provést jeden pracovní řez pro lepší slípnutí a schování vnitřních chlopniček viz:
U zadních blatníků je potřeba domalovat uchycení zástěrky, které chybí, ale to je maličkost
Kolečka a nástavba šli parádně od ruky, jen u koleček jsem odřezal chlopně a podlepil čtvrtkou, protože jak už tu bylo někde psáno po natvarování s chlopněmi nevznikne hladký kruh ale tisícihran a už to kazí dojem
U zadního nárazníku se mi nelíbily ty šedé plochy a působil dost humpolácky, tak jsem se rozhodl pro vyřezání vzduchu a hned je to lepší
Nakonec jsem doplnil vše co zbývalo a zde jsou finální fotečky hotového modelu, stavba probíhala v poklidu a byl to opravdu odpočinek.
Hezkou neděli Jakub