Tatra 815 Fat Boy - Buggyra /Spidamodels/ 1:32 / beta
Napsal: pon 6.4.2015 14:26
Jsem tu u stavby dalšího modelu s produkce Spidamodels.
Tento model pro nás nakreslil Dominik Polák, který si říká Dody.
Jedná se o středně náročnou stavbu, ale všechno sedí přesně, model se staví velice dobře.
Nebyl bych to já, abych na modelu neudělal nějaké drobné vylepšení.
Ale jedno po druhém.
Jedná se o Tatru Martina Kolomého s kterou jel na Dakaru 2014.
Začínám rámem. Hlavní nosníky jsem kvůli pevnosti vyztužil kartonem na patřičnou tloušťku.
Následují nápravy. I ty jsem dostatečně vyztužil, hlavně pohyblivé části.
Hlavní rouru a můžu nápravy skompletovat.
Pokračuji na motoru. Tuto cást stavby jsem si oravdu užil.
Motor vypadá parádně, že jo.
Tlumiče, chladič, ostatní drobotina a nainstalovat to vše do rámu.
U koleček začínám se svými úpravami. Trochu jsem si pohrál s diskama, aby to bylo plastičtější. Jo a kdyby se vám jedno kolečko nepovedlo, nezoufejte, tohle auto umí jezdit i po třech.
S nárazníkem jsem si také pohrál. je to sice pracny, ale myslím že námaha se vyplatí.
Jdu na kabinu. Na přední masce je nejdůležitější úprava na celém modelu, chtěl jsem ji mít plastickou. Měl jsem z toho trochu obavy, ale nakonec to šlo líp, než jsem čekal. Myslím že s fotky je jasné, jak jsem to udělal.
Tak tím jsem začal stavbu kabiny. Další mojí oblíbenou vychytávkou jsou kliky.
Pokud jste zvládli interiér, máte nejhorší za sebou. U vnitřního rámu madlo, co se ho závodníci drží má být černé a né bílé, jako to mám špatně já.
Poslední kontrola, abychom na něco nezapomněli a zavíráme.
Pro dnešek to stačí. Pokračování příště.
Tento model pro nás nakreslil Dominik Polák, který si říká Dody.
Jedná se o středně náročnou stavbu, ale všechno sedí přesně, model se staví velice dobře.
Nebyl bych to já, abych na modelu neudělal nějaké drobné vylepšení.
Ale jedno po druhém.
Jedná se o Tatru Martina Kolomého s kterou jel na Dakaru 2014.
Začínám rámem. Hlavní nosníky jsem kvůli pevnosti vyztužil kartonem na patřičnou tloušťku.
Následují nápravy. I ty jsem dostatečně vyztužil, hlavně pohyblivé části.
Hlavní rouru a můžu nápravy skompletovat.
Pokračuji na motoru. Tuto cást stavby jsem si oravdu užil.
Motor vypadá parádně, že jo.
Tlumiče, chladič, ostatní drobotina a nainstalovat to vše do rámu.
U koleček začínám se svými úpravami. Trochu jsem si pohrál s diskama, aby to bylo plastičtější. Jo a kdyby se vám jedno kolečko nepovedlo, nezoufejte, tohle auto umí jezdit i po třech.
S nárazníkem jsem si také pohrál. je to sice pracny, ale myslím že námaha se vyplatí.
Jdu na kabinu. Na přední masce je nejdůležitější úprava na celém modelu, chtěl jsem ji mít plastickou. Měl jsem z toho trochu obavy, ale nakonec to šlo líp, než jsem čekal. Myslím že s fotky je jasné, jak jsem to udělal.
Tak tím jsem začal stavbu kabiny. Další mojí oblíbenou vychytávkou jsou kliky.
Pokud jste zvládli interiér, máte nejhorší za sebou. U vnitřního rámu madlo, co se ho závodníci drží má být černé a né bílé, jako to mám špatně já.
Poslední kontrola, abychom na něco nezapomněli a zavíráme.
Pro dnešek to stačí. Pokračování příště.