...po kratší sváteční pauzičce se vracím zpět do trucovny páchat další příkoří na bagříku.
Po kolečkách jsem se pustil do kompletace motorové a další "kapotáže", kterou zkouším mírně upravit. Nějaké vnitřky s ventily, vahadly, ojnicemi a pístními kroužky určitě nečekejte, bude se zase jednat jen o lehké kosmetické úpravy, které nevyžadují velké zásahy do konstrukce modelu.
Největším psychem s možností destrukce největšího dílu šmikny se stal samotný "motordekl", ve kterém jsem se jal vyříznout mřížku. Naprudko, bez podlepení, které mě napadlo až v půlce pitvy jsem se rosil nad vznikajícími pásky papíru o tloušťce viditelně menší než 1 mm. Podlepení jsem nakonec stejně odboural, protože by mi tak vzniklo nežádoucí nasílení síly papíru.
Papír to ale ustál celkem se ctí, čemuž jsem značně pomáhal vyplazováním jazyka a střídáním skalpelu a žiletky a i spoustou dalších očistných rituálů s šamanskými zaříkadly.
Kdyby měl někdo tip jak uříznout (vyříznout) něco třeba i tenčího, či jak si s tím poradit a podělil by se o know-how...
...vyrobil jsem taky plastičtější náhražku "slzičkového" plechu, nevypadá úplně k zahození, takže ji použiju.
Alikuba - díky, kolečka jsou v pohodě, pár smotaných pásků, větší díly zpravidla...pohodička
. Model přebarvovat nebudu, tuto techniku nemám zažitou, krom menších pokusů s patinováním, ale bagr stavím jako čistostavbu s pár úpravami a Teo-dezénem. Ani si nedovedu představit jak bych toto dolíčil...to by bylo na patinování potom
vladaZ - taktéž díky, Tvoji tvorbu mám celkem načtenou, je to pro mě velký zdroj inspirace...Možná kola trošičku zapráším, pro zvýraznění figur, ale jinak se budu snažit stavět víceméně leštěnku na předváděcí akce...