82x - Intergalactical Racing Team - Jirka Z.
Napsal: čtv 11.12.2014 9:23
Se zpožděním oproti původně zamýšlenému termínu se Vám představuje Intergalactical Racing Team, zkráceně IRT. Shánění sponzorů pro tento závodní tým trvalo déle, ale nakonec se podařilo. Za IRT nestojí žádná nadnárodní společnost ani nejde o tovární závodníky. Tým vznikl jako poslední možnost pro piloty, kteří nemají šanci se uchytit v jiných, zpravidla zaběhnutých a úspěšných stájích.
Prvním pilotem, kterého Vám představíme je Kolomaz Vyjety. Jde o nadějného mladého závodníka. Na svém kontě má již několik vítězství. Sice v plaveckých soutěžích, ale jak řekl klasik – každé vítězství se počítá. Kolomaz je odchovancem závodní stáje Gungan Racing sídlící na planetě Naboo. Ta před časem zkrachovala díky odchodu sponzorů po aféře, při které byla prošetřována sportovní komisí za nepovolené užívání Síly při závodech. Podezření se sice nepotvrdilo, nicméně dobré jméno závodního týmu bylo zcela zdevastováno. Kolomaz i technika stáje se tak najednou ocitli na prodej.
Kolomaz bude pilotovat stroj NASA 2001 (pozn. Redaktora – neplést s americkou agenturou pro letectví a vesmír, NASA je zkratka Naboo Aircraft Spacecraft Association). Stroj koncepčně vychází z úspěšné konstrukce ponorek řady 2000, které jsou na planetě hojně používané. Ponorky jsou určeny pro 12 osob a náklad. Tomu samozřejmě odpovídají také rozměry stroje, který se svou velikostí blíží rozměrům startovního boxu. Celková šířka stroje je úctyhodných 18 metrů, šířka trupu pak celé 4 metry. Pro potřeby závodu byl prostor pro 12 cestujících zredukován. Nově byla instalována kabina pro jednoho pilota. Zbytek prostoru byl doplněn o moderní prostředky řízení a ovládání lodě, které plně splňují přísné technické požadavky organizátorů. Vlastní kabina je samostatně odpojitelná v rámci specifikace EEV. Standardní pohon pro pohyb ve vodě byl samozřejmě nahrazen trojicí výkonných pulsních motorů s iontovými vstřikovači. Stroj NASA 2001 nemá ambice lámat v závodě rychlostní rekordy. Spoléhá na svou robustní a spolehlivou konstrukci doplněnou o silné motory. Právě díky těmto vlastnostem se v závěru může dostat hodnocením poměrně vysoko.
Startovat bude s číslem 821.
Prvním pilotem, kterého Vám představíme je Kolomaz Vyjety. Jde o nadějného mladého závodníka. Na svém kontě má již několik vítězství. Sice v plaveckých soutěžích, ale jak řekl klasik – každé vítězství se počítá. Kolomaz je odchovancem závodní stáje Gungan Racing sídlící na planetě Naboo. Ta před časem zkrachovala díky odchodu sponzorů po aféře, při které byla prošetřována sportovní komisí za nepovolené užívání Síly při závodech. Podezření se sice nepotvrdilo, nicméně dobré jméno závodního týmu bylo zcela zdevastováno. Kolomaz i technika stáje se tak najednou ocitli na prodej.
Kolomaz bude pilotovat stroj NASA 2001 (pozn. Redaktora – neplést s americkou agenturou pro letectví a vesmír, NASA je zkratka Naboo Aircraft Spacecraft Association). Stroj koncepčně vychází z úspěšné konstrukce ponorek řady 2000, které jsou na planetě hojně používané. Ponorky jsou určeny pro 12 osob a náklad. Tomu samozřejmě odpovídají také rozměry stroje, který se svou velikostí blíží rozměrům startovního boxu. Celková šířka stroje je úctyhodných 18 metrů, šířka trupu pak celé 4 metry. Pro potřeby závodu byl prostor pro 12 cestujících zredukován. Nově byla instalována kabina pro jednoho pilota. Zbytek prostoru byl doplněn o moderní prostředky řízení a ovládání lodě, které plně splňují přísné technické požadavky organizátorů. Vlastní kabina je samostatně odpojitelná v rámci specifikace EEV. Standardní pohon pro pohyb ve vodě byl samozřejmě nahrazen trojicí výkonných pulsních motorů s iontovými vstřikovači. Stroj NASA 2001 nemá ambice lámat v závodě rychlostní rekordy. Spoléhá na svou robustní a spolehlivou konstrukci doplněnou o silné motory. Právě díky těmto vlastnostem se v závěru může dostat hodnocením poměrně vysoko.
Startovat bude s číslem 821.