TATRA 815-7 CAS30 Wiss/ PMHT /1:32 HOTOVO!!!!!!
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: TATRA 815-7 CAS30 Wiss/ PMHT /1:32
Rybak cena je 200,-Kč za vše.
JakubSDK, tímto jsem tě jmenoval vrchním mluvčím této stavby. Teď už budu říkat :Obraťte se na tiskového mluvčího
JakubSDK, tímto jsem tě jmenoval vrchním mluvčím této stavby. Teď už budu říkat :Obraťte se na tiskového mluvčího
Re: TATRA 815-7 CAS30 Wiss/ PMHT /1:32
Menší report z nástaveb. Nástavby budou uzavřené kromě poslední, tu bych chtěl udělat otevřenou. Vystužil jsem podlahy a boky kartonem, aby byly tvrdší a nepropadávali se. 1 skříň na pohodu bez problémů. U druhé doporučuji nepospíchat u té části, kde jsou blatníky samostatně bez výztuže. Bohužel se mě e podařilo ohnout a už to není ono..... Jinak stavba taky v pohodě.
Re: TATRA 815-7 CAS30 Wiss/ PMHT /1:32
Kabina. Stavba je bez záludností a problémů. Nechce to pospíchat a pracovat pomalu. Použil jsem laserovánky, což urychlilo práci a pohodu. Nejdříve jsem slepil střechu. Na vyztužení jsem ji podlepil kartonem. Tam vznikne ale potom úprava dílů 55d a to tak, že je zapotřebí na boku ořezat lemy pro nalepení bočnic. U výztuže střechy je zapotřebí počítat s tím, že musí být o 2mm menší kvůli nalepení bočnic kabiny. Dále jsem pokračoval boky kabiny a to tak, že jsem začal bokem u řidiče, pak jsem nalepil předek, pak bokem u spolujezdce a nakonec zadní část kabiny. Poté jsem nalepil bočnice interieru. Jako poslední díl jsem lepil střechu a to díl 55d. Ještě jsem dodělal prostřední díl nástavby.
Re: TATRA 815-7 CAS30 Wiss/ PMHT /1:32
Dnes jsem začal lepit a dávat dohromady interier kabiny. Narazil jsem na jeden problém a to s dílem 55f Tento díly je menší a nepasuje na spodek na podlahu. Doporučuji díl rozstříhat a napasovat jednotlivé díly po rozstříhání na místo určení. Chybějící bílé místo jsem nahradil z náhradní plochy okopovým plechem. Na zadek kde je vidět bílá plocha nemusím nic lepit to nebude po usazení vidět. Ještě jsem slepil zadní polici.
Re: TATRA 815-7 CAS30 Wiss/ PMHT /1:32
Dal jsem dohromady interier kabiny. Práce v pohodě a bez problémů. Jen mě naštvalo to, že jsem malinko zblbnul před spolujezdcem a sedačkami uprostřed přidržovací trubku. ale v konečném důsledku to tak vidět není.
[url=http://www.papirove-modely.cz/galerie/f ... oto=260602] [/url
[url=http://www.papirove-modely.cz/galerie/f ... oto=260602] [/url
Re: TATRA 815-7 CAS30 Wiss/ PMHT /1:32
Ty jedeš jako k ohni.
Re: TATRA 815-7 CAS30 Wiss/ PMHT /1:32
Ne ne já jedu do Hořic do Milety k ohni
Re: TATRA 815-7 CAS30 Wiss/ PMHT /1:32
Ten model bude neprůstřelný , když je tak podlepený . Hraješ se s tím náramně a bude to určitě super model . Tomu říkám poctivá práce .
Re: TATRA 815-7 CAS30 Wiss/ PMHT /1:32
Kaktusák díky moc. Uvidíme jak se bude dařit dále včera večer se mě podařilo slepit kola. Jednu úpravu jsem udělal a to tu, že jsem je zůžil o 2mm na 12mm šířku dezénu. Mělo by to pak být podle skutečnosti. Kola jsou zkusmo osazená na podvozek. Asi jsem se zapomněl zmínit o tom, že jsem upravil světla jako plastická se žárovkou.
Re: TATRA 815-7 CAS30 Wiss/ PMHT /1:32
Rozhodně koukatelné Ten výraz toho malého (předpokládám syna) hovoří za vše
Re: TATRA 815-7 CAS30 Wiss/ PMHT /1:32
Jo jo když to Ríša viděl tak si naslintal do domácího úkolu z češtiny a musí to přepisovat
Re: TATRA 815-7 CAS30 Wiss/ PMHT /1:32
Dnes jsem se pustil do poslední části nástavby, kde je umístěno čerpadlo. Jak jsem avizoval tak obě rolety budou zavřené, akorát zadní výklopné budou otvírací. Jak jsem zjistil tak pravá úložná schrána je propojená s čerpadlovým prostorem. Obě rolety jsem zevnitř podlepil kartonem a to samé jsem udělal i s podlahou 79f zevnitř. Celkově se nástavba pěkně zpevnila. A aby toho nebylo málo tak se mě zdálo, že podlaha čerpadla díl 80 by se kroutila tak jsem ho také podlepil 1mm. Tím pádem jsem musel upravit díl 80b, který jsem zmenšil od vrchu o 2,5mm aby tam pak nástavba pásla. Samozřejmě jsem musel upravit i díl 80d a to jsem ho zúžil o 1,5mm, aby se vešel k podlepené roletě. Podlepení rolety na pravé straně nebude vidět.