Tatra T-148 UDS 110a / RipperWorks / 1:32 betatest - HOTOVO
Napsal: sob 22.11.2014 9:57
Dobrý den všem,
na konci loňského roku se mi dostalo cti sestavit betu stroje UDS 110a na podvozku Tatra 148 PP6. Stavbu jsem zahájil ještě na ostrově a po mnoha osobních peripetiích dokončil 28.10.2014.
Foto předlohy převzato ze stránek Tatraportal.
Pár slov k předloze:
Hydraulické lopatové rypadlo UDS 110a je stroj na strojovém podvozku automobilu TATRA 148.
Strojový podvozek se zesileným perováním přední nápravy umožňuje velkou pohyblivost rypadla.
Zdroj: http://forum.valka.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Technická data a další detaily na tomto odkazu:
http://forum.valka.cz/viewtopic.php/t/40467/start/-1" onclick="window.open(this.href);return false;
Model - RW-54
Délka: 280 mm
Šířka: 80 mm
Výška: 115 mm
Tiskový rozsah: 9xB4
Počet dílů (cca): 1095
Náhled modelu:
Začínáme klasicky nápravami:
Kompletní podvozek.
Pak přišly na řadu kola… Tentokrát bez laser vzorku, jen z vystřihovánky.
… a kola nasazena na podvozku ...
Torzí tyče a listová pera
Motor a jeho montáž do rámu.
A jdeme na to, co dělá Tatru 148 148čkou tzn. kabina. Lepeno dle návodu, sklo přichyceno oboustrannou lepicí páskou (jinak to zatím neumím)… Tvaroval jsem oblouky, namáčel z rubu, nadával a vzniklo toto.
Kabina přilepena na rám.
A pak přišlo na řadu to nové - nástavba. Práce zahájíme rámem nástavby a doplňky kolem ní.
Sklopný žebřík po obou stranách - funkční
Pak pokračujeme základní konstrukci plošiny otoče.
Propracovaným motorem Zetor.
Kabinou řidiče včetně interiéru.
A blížíme se do finále. Sestavit výklopnou a otočnou část držáku lopaty nebyla úplně sranda, aby vše fungovalo jak má.
Zbývalo už jen sestavit díly ramene a vnitřní výsuvný píst.
Stav po montáži na základnu otoče. Hydraulické písty jsem předělával (s původními jsme nebyl spokojen), proto ta mírně odlišná barva tisku.
A na závěr jsem dodělal lopaty.
Po kompletaci celého stroje a nalepení doplňků vzniklo toto.
A lopaty na výměnu
Pak už jen odevzdat na finální focení a čekat na vydání.
Ať se Vám to dobře lepí
JS
na konci loňského roku se mi dostalo cti sestavit betu stroje UDS 110a na podvozku Tatra 148 PP6. Stavbu jsem zahájil ještě na ostrově a po mnoha osobních peripetiích dokončil 28.10.2014.
Foto předlohy převzato ze stránek Tatraportal.
Pár slov k předloze:
Hydraulické lopatové rypadlo UDS 110a je stroj na strojovém podvozku automobilu TATRA 148.
Strojový podvozek se zesileným perováním přední nápravy umožňuje velkou pohyblivost rypadla.
Zdroj: http://forum.valka.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Technická data a další detaily na tomto odkazu:
http://forum.valka.cz/viewtopic.php/t/40467/start/-1" onclick="window.open(this.href);return false;
Model - RW-54
Délka: 280 mm
Šířka: 80 mm
Výška: 115 mm
Tiskový rozsah: 9xB4
Počet dílů (cca): 1095
Náhled modelu:
Začínáme klasicky nápravami:
Kompletní podvozek.
Pak přišly na řadu kola… Tentokrát bez laser vzorku, jen z vystřihovánky.
… a kola nasazena na podvozku ...
Torzí tyče a listová pera
Motor a jeho montáž do rámu.
A jdeme na to, co dělá Tatru 148 148čkou tzn. kabina. Lepeno dle návodu, sklo přichyceno oboustrannou lepicí páskou (jinak to zatím neumím)… Tvaroval jsem oblouky, namáčel z rubu, nadával a vzniklo toto.
Kabina přilepena na rám.
A pak přišlo na řadu to nové - nástavba. Práce zahájíme rámem nástavby a doplňky kolem ní.
Sklopný žebřík po obou stranách - funkční
Pak pokračujeme základní konstrukci plošiny otoče.
Propracovaným motorem Zetor.
Kabinou řidiče včetně interiéru.
A blížíme se do finále. Sestavit výklopnou a otočnou část držáku lopaty nebyla úplně sranda, aby vše fungovalo jak má.
Zbývalo už jen sestavit díly ramene a vnitřní výsuvný píst.
Stav po montáži na základnu otoče. Hydraulické písty jsem předělával (s původními jsme nebyl spokojen), proto ta mírně odlišná barva tisku.
A na závěr jsem dodělal lopaty.
Po kompletaci celého stroje a nalepení doplňků vzniklo toto.
A lopaty na výměnu
Pak už jen odevzdat na finální focení a čekat na vydání.
Ať se Vám to dobře lepí
JS