Liaz 111.154 Dakar 1988 / Vyškovský, Albatros / 1:32 / Hotov
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: čtv 1.5.2014 17:25
Liaz 111.154 Dakar 1988 / Vyškovský, Albatros / 1:32 / Hotov
Zdravím
Tak mám volný víkend, a včera odpoledne jsem začal lepit Liazku. Zatím mám základ rám hotový a už i slepený přední nárazník, kde jsem zvolil obtížnou situaci vlepení světel zevnitř. Tenkrát se mi to moc nepovedlo co jsem to lepil, ale teď jsem si dal větší pozor. + Jsem si nejdříve udělal retuš.
SPZ jsem si podlepil na černou čtvrtku o síle 160 g, aby zde puntičkáři neřekli, že to nemá žádný efekt , takže se učím podlepovat menší díly co jde
Tak mám volný víkend, a včera odpoledne jsem začal lepit Liazku. Zatím mám základ rám hotový a už i slepený přední nárazník, kde jsem zvolil obtížnou situaci vlepení světel zevnitř. Tenkrát se mi to moc nepovedlo co jsem to lepil, ale teď jsem si dal větší pozor. + Jsem si nejdříve udělal retuš.
SPZ jsem si podlepil na černou čtvrtku o síle 160 g, aby zde puntičkáři neřekli, že to nemá žádný efekt , takže se učím podlepovat menší díly co jde
Naposledy upravil(a) SkylineJDM dne pon 4.8.2014 19:07, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: čtv 1.5.2014 17:25
- bedatruhlar
- Příspěvky: 497
- Registrován: pát 20.1.2012 22:36
- Bydliště: kyjovsko
Re: Liaz 111.154 Dakar 1988 / Vyškovský, Albatros / 1:32
Tak tohle bude další bomba, usedám do první řady.
Re: Liaz 111.154 Dakar 1988 / Vyškovský, Albatros / 1:32
Sedám vedle tebe Bédo
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: čtv 1.5.2014 17:25
Re: Liaz 111.154 Dakar 1988 / Vyškovský, Albatros / 1:32
Jojo a nezapomente mi poslat prašule první řada je za 50 €
Re: Liaz 111.154 Dakar 1988 / Vyškovský, Albatros / 1:32
Jako musím říct, že při pohledu na motor je tam vidět veliké zlepšení, ani ty světla v nárazníku nejsou špatná. Řekl bych že ti jdou lépe menší díly než ty větší. Rám je trošku do vrtulky a vnitřní díly moc nesedí. ale dobrý. Já jsem model taky lepil a jsou v něm dost nepřesnosti v řádu až několika milimetrů. Takže je dobré než něco přilepíš vyzkoušet to nejprve nasucho a případně upravit. Ale fandím ti.
Tady jen tak pro představu, jak tak zhruba by to mělo asi vypadat po sestavení.
Tady jen tak pro představu, jak tak zhruba by to mělo asi vypadat po sestavení.
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: čtv 1.5.2014 17:25
Re: Liaz 111.154 Dakar 1988 / Vyškovský, Albatros / 1:32
Spida, ale když koukneš na original fotky co je na obalu, tak tam vidíš taky nějaké nepřesnosti že něco neretušoval. Třeba u kol a u stupaček
Jinak bych řekl, že ta Liazka je těžší z detailama maličké díly více než ta Tatrovka.
Jinak bych řekl, že ta Liazka je těžší z detailama maličké díly více než ta Tatrovka.
- Standa F.
- Administrátor
- Příspěvky: 1207
- Registrován: pon 5.12.2011 16:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liaz 111.154 Dakar 1988 / Vyškovský, Albatros / 1:32
Což ale není omluvou - modely na obálkách dávných albatrosek lepil RV sám - ve spěchu, fotka musela být včas, jakápak velká retuš (která mohla i vadit - neretušovaný model lépe ukazuje staviteli, jak díly vypadají a jak jsou k sobě poskládány).
Ale jo, jak psal Spida výše - zlepšení tu bezesporu je - jen tak dál.
Ale jo, jak psal Spida výše - zlepšení tu bezesporu je - jen tak dál.
Re: Liaz 111.154 Dakar 1988 / Vyškovský, Albatros / 1:32
Souhlasím s ostatními, zlepšení je vidět se do toho dostaneš...
Ať se ti dílko daří.
P.S. tak za první řadu ti padesátku nedám, za kolik je tak třetí, čtvrtá řada
Ať se ti dílko daří.
P.S. tak za první řadu ti padesátku nedám, za kolik je tak třetí, čtvrtá řada
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: čtv 1.5.2014 17:25
Re: Liaz 111.154 Dakar 1988 / Vyškovský, Albatros / 1:32
Tvý odpovědi jsem si nějak všiml až teď. Aha takhle to bylo .Standa F. píše:Což ale není omluvou - modely na obálkách dávných albatrosek lepil RV sám - ve spěchu, fotka musela být včas, jakápak velká retuš (která mohla i vadit - neretušovaný model lépe ukazuje staviteli, jak díly vypadají a jak jsou k sobě poskládány).
===============Ale jo, jak psal Spida výše - zlepšení tu bezesporu je - jen tak dál.
Jakube 35 € , člověk jsi nějak musí vydělat
===============
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: čtv 1.5.2014 17:25
Re: Liaz 111.154 Dakar 1988 / Vyškovský, Albatros / 1:32
Tak jsem tu zpátky, no je to prostě nad lidský výkon pro amatéra udělat čistě přední osu kol ze špendlíků, ale jsem rád že je to funkční jak má být opět .
Nechápu jak to tu někteří dělaj čistě že se to nezničí při vpichovaní špendlíku i když jsi ty dírky samozřejmě připravím Ale aspoň to mám za sebou
Dneska to nechám zaschnout na rámu a špendlíky a zítra budu pokračovat, dneska už asi ne jdu hrát Watch dogs
Nechápu jak to tu někteří dělaj čistě že se to nezničí při vpichovaní špendlíku i když jsi ty dírky samozřejmě připravím Ale aspoň to mám za sebou
Dneska to nechám zaschnout na rámu a špendlíky a zítra budu pokračovat, dneska už asi ne jdu hrát Watch dogs
- Petr Velecký
- Příspěvky: 151
- Registrován: sob 24.3.2012 23:15
- Bydliště: Bocanovice
Re: Liaz 111.154 Dakar 1988 / Vyškovský, Albatros / 1:32
Jen se chci zeptat jak děruješ ty kolečka? Na Tatře i Liazu je vidět na tom kolečku jek se ten papír ohýbá a pak praská barva. Zkus si to první propíchnout třeba hrotem kružítka na něčem tvrdším a postupně tuto dírku zvětšovat. Já na to používám jehlový kulatý pilník. Točím tak dlouho dokud díra namá odpovídající průměr špejle. Díly jsou čisté a nepomačkané.
Snad moc neprudím...
Když tak to někdo smaže.
Petr
Snad moc neprudím...
Když tak to někdo smaže.
Petr
Re: Liaz 111.154 Dakar 1988 / Vyškovský, Albatros / 1:32
K těm špendlíkům: Řešením by také mohlo být protáhnout předpřipravenými otvory nezkrácený špendlík a špičku vhodnými klíšťkami ucvaknout až po zalepení
Re: Liaz 111.154 Dakar 1988 / Vyškovský, Albatros / 1:32
Myslím že Nissan přivítá každou radu takže klidně raďte
Re: Liaz 111.154 Dakar 1988 / Vyškovský, Albatros / 1:32
Co se týče špendlíků - štípacími kleštičkami zkrátím podle šablony a pak uštípnutý konec jemně obrousím jehlovým pilníkem do malého hrotu.
Co se týče "prořezávání" otvorů pro osy - vypichuji otvory hrotem špendlíku po okraji otvoru, pak do otvoru vsunu kuželovitý hrot kulatého párátka a lehce jím otáčím a okraj otvoru tím zarovnám. Z druhé strany otvoru pak ještě na párátku odříznu skalpelem otřepy.
A co se týče dalších informací (aby jsi si ušetřil "rádobychytré" poznámky některých jedinců)- udělej si čas a koukni semhle: http://papirovemodelarstvi.cz/phpBB3/viewforum.php?f=25" onclick="window.open(this.href);return false; . V téhle sekci najdeš spoustu informací, rad, postřehů a dotazů od jiných modelářů. Také pomůže tlačítko "HLEDAT" vpravo nahoře - klikneš na něj, zadáš hledané slovo, frázi a klikneš na Hledat. A pokud by jsi i tak odpověď nenašel, tak se neboj zeptat.
Co se týče "prořezávání" otvorů pro osy - vypichuji otvory hrotem špendlíku po okraji otvoru, pak do otvoru vsunu kuželovitý hrot kulatého párátka a lehce jím otáčím a okraj otvoru tím zarovnám. Z druhé strany otvoru pak ještě na párátku odříznu skalpelem otřepy.
A co se týče dalších informací (aby jsi si ušetřil "rádobychytré" poznámky některých jedinců)- udělej si čas a koukni semhle: http://papirovemodelarstvi.cz/phpBB3/viewforum.php?f=25" onclick="window.open(this.href);return false; . V téhle sekci najdeš spoustu informací, rad, postřehů a dotazů od jiných modelářů. Také pomůže tlačítko "HLEDAT" vpravo nahoře - klikneš na něj, zadáš hledané slovo, frázi a klikneš na Hledat. A pokud by jsi i tak odpověď nenašel, tak se neboj zeptat.