Škoda 706 ROS/Schroub/1:100
Napsal: pát 20.6.2014 8:48
Stěhovací vůz vznikal v Karose Vysoké Mýto (od roku 1952).
Na jejich stavbu se používaly sériově vyráběné podvozky s přední částí karoserie, kterou tvořila šestimístná kabiná (pro řidiče a pracovní četu).
Motor a převodovka Škoda 706R, kola Trilex 12,00-22.
délka: 10,66m
šířka: 2,5m
výška : 3,15m
A teď pár fotek ze stavby.
Nejdřív pár menších celků:
Pak to psojit dohromady a přilepit podvozek:
Hurá na kola:
A už je hotovo (přidány ještě zvýrazňující prvky - světla, nárazníky, tažné, .... )
Na jejich stavbu se používaly sériově vyráběné podvozky s přední částí karoserie, kterou tvořila šestimístná kabiná (pro řidiče a pracovní četu).
Motor a převodovka Škoda 706R, kola Trilex 12,00-22.
délka: 10,66m
šířka: 2,5m
výška : 3,15m
A teď pár fotek ze stavby.
Nejdřív pár menších celků:
Pak to psojit dohromady a přilepit podvozek:
Hurá na kola:
A už je hotovo (přidány ještě zvýrazňující prvky - světla, nárazníky, tažné, .... )