Stránka 2 z 2

Re: LIAZ 111_154 DAKAR 88 / R.Vyškovský, Albatros / 1:32 /Ho

Napsal: sob 7.4.2012 18:15
od Tomáš S.
Gratuluju k dokončení ;) . Rád budu sledovat autobus :!: .

Re: LIAZ 111_154 DAKAR 88 / R.Vyškovský, Albatros / 1:32 /Ho

Napsal: sob 7.4.2012 20:00
od spida
Taky se přidám ke gratulantům. Pěkně slepené, ale ten rám je opravdu macek. ;)

Re: LIAZ 111_154 DAKAR 88 / R.Vyškovský, Albatros / 1:32 /Ho

Napsal: sob 7.4.2012 21:08
od Waclaf
Díky za gratulace!

Kauza rám:
Jo, jo, jo, vypadá to robustně. Dvoumilimetrový drát jsem si obhajoval výpočtem 2mm x 32 = 64mm, což nevypadá nereálně. Trubky, ze kterých je ten ochranný rám v reálu udělaný, by takový průměr mít mohly... možná. Přece jen je to náklaďák, ne motokára. :)

V modelařině je někdy ale nutné opustit exaktní výpočet rozměrů, a vyzkoušet si, jak moc modelově to vypadá. Železniční modeláři o tom vědí své... Kolejiště s přesně přepočítaným nádražím, ve kterém zastavují rychlíky, se v H0 (1:87) málokomu vejde do obejváku, a navíc by to ani nevypadalo moc dobře... Takže každý přizpůsobuje tak, aby to vypadalo věrohodně - modelově, ale měřítkově to neodpovídá.
Koukám, že u některých prvků na VDT bude možná tento problém také, i když ne tak markantní, jako u zmenšování tak obrovských celků, jako je nádraží v krajském městě. :)
Takže Waclafe, příště bacha na ochranné rámy :!: ;)

Konec vědeckého pojednání. :D

Re: LIAZ 111_154 DAKAR 88 / R.Vyškovský, Albatros / 1:32 /Ho

Napsal: stř 2.11.2016 23:45
od Juraj1983
Ahoj, je to luxus. Není nad klasické "retro" vystřihovanky. Gratulace, já osobně bych rám pouzil origo, na druhou stranu, díky možnosti úprav jsou papíráci mnohokrát lepší, než jejich plastikoví bratříčci. Patlu zdar!