Tatra T815 CA-18 / RipperWorks / 1:32 HOTOVO
Napsal: ned 4.5.2014 12:38
Přeji krásný den.
Krátce po dokončení estrojky mi zaměstnavatel dopřál ne zrovna příjemnou čtrnáctidenní služební cestu, která ovšem vygenerovala ty správné modelářské abstinenční příznaky. Takže jsem se hned po návratu vrhl na další kousek - vojenskou velkoobjemovou cisternu CA-18 na podvozku Tatry T815.
Něco o předloze(zdroj:valka.cz):
Cisternový automobil určený k přepravě automobilového i leteckého benzínu, motorové nafty a leteckého petroleje. Cisterna je vybavena čerpací a měrnou jednotkou. Čerpací jednotka je poháněna od motoru vozidla a umožňuje plnění a vyprazdňování vlastní nádrže na pohonné hmoty. Nádrž je vyrobena z polyesterového skelného laminátu o tloušťce stěny kolem 7,5 mm.
Technicko-taktická data
Hmotnost:
- celková mimo veřejné komunikace: 23 400 kg
- celková na veřejných komunikacích: 27 400 kg
- pohotovostní: 13 100 kg
Obsluha: 1 (řidič-strojník)
Rozměry:
- délka: 9 460 mm
- šířka: 2 500 mm
- výška: 3 170 mm
- světlá výška: 320 mm
Brodivost: 800 mm
Maximální rychlost: 80 km/h
Spotřeba paliva: 75 l / 100 km
Jízdní dosah: 560 km
Nádrž:
- počet komor: tři, oddělené
- skutečný objem: 18 000 l
- maximální užitečný objem: 17 500 l
- čerpadlo: odstředivé, samonasávací, čtyřstupňové s mechanickými ucpávkami
- průtok čerpadlem: 20 l/s
Vlastnictví originálu:
Stavba zahájena podle návodu nárazníkem a základním rámem. Ten jsem pro větší tuhost "vycpal" balzou:
Vše zatím jde dobře, teď se vrhnu na podvozek.
Krátce po dokončení estrojky mi zaměstnavatel dopřál ne zrovna příjemnou čtrnáctidenní služební cestu, která ovšem vygenerovala ty správné modelářské abstinenční příznaky. Takže jsem se hned po návratu vrhl na další kousek - vojenskou velkoobjemovou cisternu CA-18 na podvozku Tatry T815.
Něco o předloze(zdroj:valka.cz):
Cisternový automobil určený k přepravě automobilového i leteckého benzínu, motorové nafty a leteckého petroleje. Cisterna je vybavena čerpací a měrnou jednotkou. Čerpací jednotka je poháněna od motoru vozidla a umožňuje plnění a vyprazdňování vlastní nádrže na pohonné hmoty. Nádrž je vyrobena z polyesterového skelného laminátu o tloušťce stěny kolem 7,5 mm.
Technicko-taktická data
Hmotnost:
- celková mimo veřejné komunikace: 23 400 kg
- celková na veřejných komunikacích: 27 400 kg
- pohotovostní: 13 100 kg
Obsluha: 1 (řidič-strojník)
Rozměry:
- délka: 9 460 mm
- šířka: 2 500 mm
- výška: 3 170 mm
- světlá výška: 320 mm
Brodivost: 800 mm
Maximální rychlost: 80 km/h
Spotřeba paliva: 75 l / 100 km
Jízdní dosah: 560 km
Nádrž:
- počet komor: tři, oddělené
- skutečný objem: 18 000 l
- maximální užitečný objem: 17 500 l
- čerpadlo: odstředivé, samonasávací, čtyřstupňové s mechanickými ucpávkami
- průtok čerpadlem: 20 l/s
Vlastnictví originálu:
Stavba zahájena podle návodu nárazníkem a základním rámem. Ten jsem pro větší tuhost "vycpal" balzou:
Vše zatím jde dobře, teď se vrhnu na podvozek.