Tatra 815 8x8 VPR9 PMS + PMS-1 /RW/ 1:32
Napsal: ned 27.4.2014 22:10
Nazdárek
Tak a je tady to na co mnozí čekali a já tajně doufal. Ba dokonce doktor předčil mnohá očekávání a vydal oba typy i člun. Já neváhal a ihned to všechno objednal. Na stole bylo zrovna volno, tak se do toho hned i pustim.
A jelikož auta jsou stejná, budu je tedy lepit současně obě dvě. Jak říkávala babička: „při jednom bordelu!“
Něco o předloze.
Pontonový most zná asi každý, kdo se jen trochu zajímá o vojenskou techniku. Ukázka stavby mostu patří k oblíbeným akcím při prezentaci armády. Videí jsem viděl už několik, ale bohužel nikdy fázi rozebírání a natahování pontonů zpátky na Tatry. To by mě hodně zajímalo. Umim si představit, že to už nejde tak hladce, jako je pouštět do vody.
Původně sovětský systém používá československá/česká armáda od druhé poloviny 60tých let a zpočátku byly jako nosiče používány Tatry 138, které pak vystřídaly T 813. Od poloviny 80tých pak byly osm set třináctky postupně nahrazovány současnými podvozky T 815 VPR9.
Více informací: http://forum.valka.cz/viewtopic.php/t/13531" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tatratech.wz.cz/prospekty/t815/t815vpr9.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tatraprehled.com/php/138vpms.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Model:
Podvozek VPR9 je téměř shodný s osmikolovým podvozkem VVN. Stejně tak je tomu i u modelu, tedy vychází z dříve vydané RW – 17 s drobnými „vývojovými“ úpravami a vylepšeními.
Chci zachovat stejnou linii úprav jako u vévéenky, tedy pohyblivé polonápravy, vyosení, úpravy na kabině apod., a vyvarovat se předchozím sekům a omylům.
Takže důkaz vlastnictví originálu.
,
Se stavbou jsem začal v předstihu ještě než jsem měl šmiknu fyzicky doma, a sice kolama. Takže 16 korpusů, 32 bombírovaných bočnic, 16 bombírovaných běhounů s celkem 2080ti zoubky, atd. Pro začátek zábavy docela dost.
,
Na bombírované bočnice jsem si udělal přípravek. Šlo to s ním jak po másle a bez mozolů na prstech.
, ,
To je zatím vše
Tak a je tady to na co mnozí čekali a já tajně doufal. Ba dokonce doktor předčil mnohá očekávání a vydal oba typy i člun. Já neváhal a ihned to všechno objednal. Na stole bylo zrovna volno, tak se do toho hned i pustim.
A jelikož auta jsou stejná, budu je tedy lepit současně obě dvě. Jak říkávala babička: „při jednom bordelu!“
Něco o předloze.
Pontonový most zná asi každý, kdo se jen trochu zajímá o vojenskou techniku. Ukázka stavby mostu patří k oblíbeným akcím při prezentaci armády. Videí jsem viděl už několik, ale bohužel nikdy fázi rozebírání a natahování pontonů zpátky na Tatry. To by mě hodně zajímalo. Umim si představit, že to už nejde tak hladce, jako je pouštět do vody.
Původně sovětský systém používá československá/česká armáda od druhé poloviny 60tých let a zpočátku byly jako nosiče používány Tatry 138, které pak vystřídaly T 813. Od poloviny 80tých pak byly osm set třináctky postupně nahrazovány současnými podvozky T 815 VPR9.
Více informací: http://forum.valka.cz/viewtopic.php/t/13531" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tatratech.wz.cz/prospekty/t815/t815vpr9.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tatraprehled.com/php/138vpms.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Model:
Podvozek VPR9 je téměř shodný s osmikolovým podvozkem VVN. Stejně tak je tomu i u modelu, tedy vychází z dříve vydané RW – 17 s drobnými „vývojovými“ úpravami a vylepšeními.
Chci zachovat stejnou linii úprav jako u vévéenky, tedy pohyblivé polonápravy, vyosení, úpravy na kabině apod., a vyvarovat se předchozím sekům a omylům.
Takže důkaz vlastnictví originálu.
,
Se stavbou jsem začal v předstihu ještě než jsem měl šmiknu fyzicky doma, a sice kolama. Takže 16 korpusů, 32 bombírovaných bočnic, 16 bombírovaných běhounů s celkem 2080ti zoubky, atd. Pro začátek zábavy docela dost.
,
Na bombírované bočnice jsem si udělal přípravek. Šlo to s ním jak po másle a bez mozolů na prstech.
, ,
To je zatím vše