Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25 Hotovo
Moderátor: jozkin
-
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob 7.1.2012 13:12
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
jaký vybrousit mezi loukotěmi? dyť jsou ty kolečka plastový
Opět luxusní práce.
Opět luxusní práce.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Ahoj Ondro.
Jako vždy obdivuju Tvojí skvělou práci a co tak nějak vůbec nechápu, jak můžeš stříkat model s navěšenými drobnostmi, které jsou v jiné barvě. Tvoje barvení mi prostě hlava nebere....
Jednoznačně úžasná práce!
Martin
Jako vždy obdivuju Tvojí skvělou práci a co tak nějak vůbec nechápu, jak můžeš stříkat model s navěšenými drobnostmi, které jsou v jiné barvě. Tvoje barvení mi prostě hlava nebere....
Jednoznačně úžasná práce!
Martin
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
No tak budˇ doma 24 hodin denně a bez rodiny a dětí toho docílíš.....je to pěkná představa? nebo buď v důchodu, ale to třesení rukou a sklerozu už asi neodstraníš... co je teda k závidění? děláš modely? jsi spokojený? máš z toho radost....tak nezáviď a raduj se...moc času už není
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Ahoj
Díky pánové.
Makr ... ono to tak těžký není, ale je potřeba si promyslet co jsem ještě schopný zvlášť dobarvit a co ne. Tendr je v podstatě jednobarevný, takže jsem si jej rozdělil na podvozky a kola, krycí plachtu a horní část tendru.
Ke stavbě: Jako další jsem se rozhodl pro dýmnici, říkal jsem si že by to mohla být taková oddechovka před kotlem.
Díky pánové.
Makr ... ono to tak těžký není, ale je potřeba si promyslet co jsem ještě schopný zvlášť dobarvit a co ne. Tendr je v podstatě jednobarevný, takže jsem si jej rozdělil na podvozky a kola, krycí plachtu a horní část tendru.
Ke stavbě: Jako další jsem se rozhodl pro dýmnici, říkal jsem si že by to mohla být taková oddechovka před kotlem.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Ahoj
Mám tu další postup stavby, jak už jsem psal předtím jde o kotel. Dalo to docela zabrat, rozhodně nejnáročnější část stavby.
Kotel ve vystřihovánce má jiné tvary a tak mě nezbylo než jej značně upravit jak v přední tak i zadní části. Taky jsem celý kotel opláštil a přidal výmyvky. No a nakonec už to chtělo jen o nýtovat.
Mám tu další postup stavby, jak už jsem psal předtím jde o kotel. Dalo to docela zabrat, rozhodně nejnáročnější část stavby.
Kotel ve vystřihovánce má jiné tvary a tak mě nezbylo než jej značně upravit jak v přední tak i zadní části. Taky jsem celý kotel opláštil a přidal výmyvky. No a nakonec už to chtělo jen o nýtovat.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Kudyma se do toho hází uhlo?
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Zatím nikudy.
- štefíno
- Příspěvky: 902
- Registrován: sob 21.1.2012 10:33
- Bydliště: Zlín / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Bez komentáře
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Máš v tom velkou chybu.
Vnitřek pece nemáš z azbestu abys tam mohl pořádně zatopit. Takhle ti to shoří.
Vnitřek pece nemáš z azbestu abys tam mohl pořádně zatopit. Takhle ti to shoří.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Jsou věci mezi nebem a zemí . Tohle je jedna z nich .
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Ondrášku myslím že bys měl začít souložit jinak z toho zblbneš
Jinak velká poklona !!
Jinak velká poklona !!
-
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob 7.1.2012 13:12
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
To je neskutečný Ondro, tohle chci vidět na živo, to je prostě luxus největší.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Díky kluci.
Honzo jsi mě zbořil.
Honzo jsi mě zbořil.