Kamaz 4326-9 (Dakar 2011) / Jiří Vintr / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
-
- Příspěvky: 82
- Registrován: ned 5.2.2012 21:07
Kamaz 4326-9 (Dakar 2011) / Jiří Vintr / 1:32
Dobrý den,
zatím jen ve fázi pracovního modelu čerstvě po dokončení zde mám fotografie mého nejnovějšího počinu. něco k předloze: pro dakaristy netřeba představovat. Kamaz 4326-9 je poslední verzí úspěšné řady ruských závodních speciálů. Tento konkrétní kousek jel Dakar 2011 a samozřejmě s ním Čagin vyhrál, byl to také jeho poslední závod. V letošním Dakaru se prezentovaly další dva vozy tohoto typu, ale ty byly postavené nově. Na modelu jsem použil originální logotypy od týmu a vzhledu to jistě prospělo. Kdo si pamatuje na limitovanou edici Kamazu 4911, vydanou v roce 2005 (někteří volají i po jejím znovuzrození na Aukru, viď Miroslave G. ), tak na ni zapomeňte. tento model je ve všech detailech o modelářskou generaci dál - podvozkem, kabinou, nástavbou, koly, prostě vším. Použil jsem jen blok motoru, to je možná jediný společný díl.
Model je taková moje klasika - kdo moje modely zná, tak ví. je to nejlepší model, co jsem dělal, i když to lépe odhalí osobní prohlídka, fotky tolik ne, mám z něj radost. Počet jednotlivých dílů jsem si ještě neurčoval. Co je na modelu nové a zajímavé: nejvíc upoutají laserové doplňky, za které touto cestou ještě jednou děkuji teovi. kromě klasických dezénů mi totiž na mj návrh vyrobil také mřížkový strop nástavby (takže do nástavby je vidět, nástavba nemá podlahu ani přední stěnu, takže je to efektní), boční sací kapsy za kabinou, mřížku do sání nad nástavbou, mřížka a šusplech v předním nárazníku, mřížka na levém boku nástavby, a také mřížky na světelné rampě. Musím říct, že na ně jsem se těšil nejvíc, ale přece jen ta světla jsou za ní trošku pohřbena, ale dělali jsme to pletivo co nejjemnější. Nicméně laserové doplňky modelu dost pomohly. Taky jste si všimli, že v rozporu se svým modelářským světonázorem jsem zpracoval interiér - nikdy mě nebavil a nebavil mě ani nyní, ale když je doba taková... Na intíku ještě budu muset zapracovat, tam spokojenost taková není... Jinak se na modelu pracovalo krásně, byla to radost. Byla to moje první takto rozsáhlá práce s laserovými doplňky a myslím, že to bylo velmi dbrým krokem, Teovi vysekávám poklonu.
Na otázku, kterou mi všichni chcete položit, zatím odpovídat nebudu. V tuto chvíli mám rozpracovány ještě 1-2 modely v různých fázích, času mám málo a celá ta návodářská ambaláž je ještě přede mnou. Navíc jsem si ještě neosvojil 3D a modely si stavím sám nabílo i nabarevno. I další věci, na kterých pracuji, budou hodně atraktivní. Tento Kamaz někteří viděli na promítání Tomečků, tam mohli vidět detaily...
zatím jen ve fázi pracovního modelu čerstvě po dokončení zde mám fotografie mého nejnovějšího počinu. něco k předloze: pro dakaristy netřeba představovat. Kamaz 4326-9 je poslední verzí úspěšné řady ruských závodních speciálů. Tento konkrétní kousek jel Dakar 2011 a samozřejmě s ním Čagin vyhrál, byl to také jeho poslední závod. V letošním Dakaru se prezentovaly další dva vozy tohoto typu, ale ty byly postavené nově. Na modelu jsem použil originální logotypy od týmu a vzhledu to jistě prospělo. Kdo si pamatuje na limitovanou edici Kamazu 4911, vydanou v roce 2005 (někteří volají i po jejím znovuzrození na Aukru, viď Miroslave G. ), tak na ni zapomeňte. tento model je ve všech detailech o modelářskou generaci dál - podvozkem, kabinou, nástavbou, koly, prostě vším. Použil jsem jen blok motoru, to je možná jediný společný díl.
Model je taková moje klasika - kdo moje modely zná, tak ví. je to nejlepší model, co jsem dělal, i když to lépe odhalí osobní prohlídka, fotky tolik ne, mám z něj radost. Počet jednotlivých dílů jsem si ještě neurčoval. Co je na modelu nové a zajímavé: nejvíc upoutají laserové doplňky, za které touto cestou ještě jednou děkuji teovi. kromě klasických dezénů mi totiž na mj návrh vyrobil také mřížkový strop nástavby (takže do nástavby je vidět, nástavba nemá podlahu ani přední stěnu, takže je to efektní), boční sací kapsy za kabinou, mřížku do sání nad nástavbou, mřížka a šusplech v předním nárazníku, mřížka na levém boku nástavby, a také mřížky na světelné rampě. Musím říct, že na ně jsem se těšil nejvíc, ale přece jen ta světla jsou za ní trošku pohřbena, ale dělali jsme to pletivo co nejjemnější. Nicméně laserové doplňky modelu dost pomohly. Taky jste si všimli, že v rozporu se svým modelářským světonázorem jsem zpracoval interiér - nikdy mě nebavil a nebavil mě ani nyní, ale když je doba taková... Na intíku ještě budu muset zapracovat, tam spokojenost taková není... Jinak se na modelu pracovalo krásně, byla to radost. Byla to moje první takto rozsáhlá práce s laserovými doplňky a myslím, že to bylo velmi dbrým krokem, Teovi vysekávám poklonu.
Na otázku, kterou mi všichni chcete položit, zatím odpovídat nebudu. V tuto chvíli mám rozpracovány ještě 1-2 modely v různých fázích, času mám málo a celá ta návodářská ambaláž je ještě přede mnou. Navíc jsem si ještě neosvojil 3D a modely si stavím sám nabílo i nabarevno. I další věci, na kterých pracuji, budou hodně atraktivní. Tento Kamaz někteří viděli na promítání Tomečků, tam mohli vidět detaily...
Re: Kamaz 4326-9 (Dakar 2011) / Jiří Vintr / 1:32
U mě dobrý. Palec nahoru za interiér. Myslím, že až bude (jestli bude) k mání tak to bude pecka.
Re: Kamaz 4326-9 (Dakar 2011) / Jiří Vintr / 1:32
Moc pěkné. A když je to i s interiérem, rád si počkám..
Re: Kamaz 4326-9 (Dakar 2011) / Jiří Vintr / 1:32
Gratulace a klobouk dolů.Nádherný kousek závodního železa z Uralu.
Re: Kamaz 4326-9 (Dakar 2011) / Jiří Vintr / 1:32
Krása!! Prvního jsem slepil a moc se mi líbil. Rád si počkám a pořídím mu bratříčka ....
Re: Kamaz 4326-9 (Dakar 2011) / Jiří Vintr / 1:32
To je ale krasavec! Dakarek není nikdy dost. Vaše modely se mi líbí a moc dobře se lepí...
Re: Kamaz 4326-9 (Dakar 2011) / Jiří Vintr / 1:32
Wou, nemám slov. Naprosto famozní model. Nemůžu od něho odtrhnout oči.
Moc díky. Pan Vinter je třída.
Moc díky. Pan Vinter je třída.
Re: Kamaz 4326-9 (Dakar 2011) / Jiří Vintr / 1:32
Nádherný kousek, určitě to obohatí sbírku Tatrovek a Liazů, každopádně gratulka.
Re: Kamaz 4326-9 (Dakar 2011) / Jiří Vintr / 1:32
To je ale super překvápko. Fakt paráda.
Re: Kamaz 4326-9 (Dakar 2011) / Jiří Vintr / 1:32
Přidávám se k pochvale a jsem ze srdce rád, že p.Vintr se i nadále věnuje vytváření modelů. Co se týče modelu - úžasné, konečně originalní interier. Mě se tam ty volně ke stažení až tak nedařilo napasovat, aby to bylo detailně vydařené. (právě sem se dopral s Liazem 2010 Dakar)
Už se těším až ho objednám!!!!!
A že by šlo rovnou objednávat i s laserovými doplňky????
Už se těším až ho objednám!!!!!
A že by šlo rovnou objednávat i s laserovými doplňky????
Re: Kamaz 4326-9 (Dakar 2011) / Jiří Vintr / 1:32
Jestli motor nemá pohyblivé papírové písty tak to nemá cenu kupovat. Tyto jednoduché provedení jsou pro mateřskou školku.
Re: Kamaz 4326-9 (Dakar 2011) / Jiří Vintr / 1:32
Pěkný pěkný líbí se mi moc..
Re: Kamaz 4326-9 (Dakar 2011) / Jiří Vintr / 1:32
pěknýý... další adept na rozšíření skromného archivu