Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32 hotovo
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32 hotovo
Další model do kterého se pustím je z Rally Dakar 2010 v Argentině a Chile, se kterým posádka ve složení Martin Macík, Jan Bervic a Josef Kalina obsadila 4. místo.
Jako vždy je nejsložitější vybrat z archívu další model když je toho tolik co volá po slepení.
Tentokrát to bylo už dopředu rozhodnuté teď jen výběr ze dvou.
Ten vpravo či vlevo?
Začínám od konce návodu a jdu na kola,přidám dezény pár matiček.
První zrada dva díly mají stejné číslo a je nutné hledat.Naštestí jsou to velké středy disků.
Pokračuji už podle návodu,chladič nějak vyšel jiný průměr nesedí kryt vrtule nemám dojem že je to celé rukama.
Motor další chyba ale moje boční pohled na plánu vypadá že kryty ventilů mají být šikminou vzhůru,na řezu motorem je vidět opak.
teď je mám odpreparované a budu předělávat.Předěláno je to poznat ale snad to zanikne pod kabinou.
Jako vždy je nejsložitější vybrat z archívu další model když je toho tolik co volá po slepení.
Tentokrát to bylo už dopředu rozhodnuté teď jen výběr ze dvou.
Ten vpravo či vlevo?
Začínám od konce návodu a jdu na kola,přidám dezény pár matiček.
První zrada dva díly mají stejné číslo a je nutné hledat.Naštestí jsou to velké středy disků.
Pokračuji už podle návodu,chladič nějak vyšel jiný průměr nesedí kryt vrtule nemám dojem že je to celé rukama.
Motor další chyba ale moje boční pohled na plánu vypadá že kryty ventilů mají být šikminou vzhůru,na řezu motorem je vidět opak.
teď je mám odpreparované a budu předělávat.Předěláno je to poznat ale snad to zanikne pod kabinou.
Naposledy upravil(a) muf10 dne úte 16.9.2014 20:24, celkem upraveno 2 x.
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010/VIMOS/1:32
Toš s těma kolama sis pohrál opravdu velmi pěkně! - když porovnám s tím co je ve vystřihovánce... Možná když už, tak bych ještě doplnil dohušťování . A pro příště si myslím, že ten černý náboj mohl být ještě víc zapuštěný.
Rád tedy budu sledovat! A ještě, interiér bude?
Rád tedy budu sledovat! A ještě, interiér bude?
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010/VIMOS/1:32
Uf, no toto je opravdu dobrý začátek.
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010/VIMOS/1:32
Umí !! Kola jsou jako živý .
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010/VIMOS/1:32
Děkuji za reakce intík bych rád,vlastní nezvládnu možná nějaký upravit teď sem stáhl nějaké fotky tak můžu dodělat něco na kolech zatím jsou jen podle obálky.
Edit:Motor přeplňovaný jedním turbodmychadlem.Tolik říká obálka návod neříká skoro nic.Potřeboval bych zjistit jestli má chladič stlačeného vzduchu.(měl by mít)zatím předpokládám že je to ten první před chladičem "vody"
Jedno "turbo"jsou dvě turbíny spojené hřídelem.
Na modelu jsou dvě turbíny ve směru jízdy levá je horká k ní mají vést oba výfukové svody připojené zespodu do boku výfuk .Měla by být barvy rzi.
Pravá spojena hřídelem stláčí vzduch barva hliníku vstup z boku výstup nad dílem 17 a vstup do motoru z pravého dílu 19 to jsou sací svody.nedaří se mi najít fotku s odklopenou kabinou jak je vedené potrubí.snad něco najdu než dodělám podvozek.
Edit:Motor přeplňovaný jedním turbodmychadlem.Tolik říká obálka návod neříká skoro nic.Potřeboval bych zjistit jestli má chladič stlačeného vzduchu.(měl by mít)zatím předpokládám že je to ten první před chladičem "vody"
Jedno "turbo"jsou dvě turbíny spojené hřídelem.
Na modelu jsou dvě turbíny ve směru jízdy levá je horká k ní mají vést oba výfukové svody připojené zespodu do boku výfuk .Měla by být barvy rzi.
Pravá spojena hřídelem stláčí vzduch barva hliníku vstup z boku výstup nad dílem 17 a vstup do motoru z pravého dílu 19 to jsou sací svody.nedaří se mi najít fotku s odklopenou kabinou jak je vedené potrubí.snad něco najdu než dodělám podvozek.
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
Postupuji velmi pomalu chvilky po pozdních večerech.
Lepení tohoto modelu je tak nějak příjemě relaxující,na druhou stranu musí být člověk ve sřehu a přemýšlet co a jak má být.
Pár fotek ať je vidět že nekecám a malinko sem pokročil ve stavbě.Kola sou jen na sucho.
Edit:Tak nějak vyšla zadní náprava užší o zhruba 5mm stejně jako na DAFu.
Udělal jsem někde chybu?
Motor a chladič je v rámu spojený potrubím.dlouho si skládal kousky fotek jak by to mělo být tvarově není přesně ale zapojení by mohlo být reálné.
Lepení tohoto modelu je tak nějak příjemě relaxující,na druhou stranu musí být člověk ve sřehu a přemýšlet co a jak má být.
Pár fotek ať je vidět že nekecám a malinko sem pokročil ve stavbě.Kola sou jen na sucho.
Edit:Tak nějak vyšla zadní náprava užší o zhruba 5mm stejně jako na DAFu.
Udělal jsem někde chybu?
Motor a chladič je v rámu spojený potrubím.dlouho si skládal kousky fotek jak by to mělo být tvarově není přesně ale zapojení by mohlo být reálné.
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
Pár obrázků malého postupu.
trochu tápání v návodových kresbách ale nic zásadního.
Lepení když je člověk úplně "na odpis"po náročném dnu není dobrý nápad,ale když to tak láká.
Výsledek=chlopně nebyly vyřezané ze čtvrtky ale z rubu vystrihovánky a završil to otisk prstu na bočnici,jak jinak než pěkně černý.
Budu muset dokoupit nový archivní model.
trochu tápání v návodových kresbách ale nic zásadního.
Lepení když je člověk úplně "na odpis"po náročném dnu není dobrý nápad,ale když to tak láká.
Výsledek=chlopně nebyly vyřezané ze čtvrtky ale z rubu vystrihovánky a završil to otisk prstu na bočnici,jak jinak než pěkně černý.
Budu muset dokoupit nový archivní model.
Naposledy upravil(a) muf10 dne pát 11.4.2014 19:49, celkem upraveno 1 x.
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
moc pěkný, když to sleduju, tak mám taky chuť se do ní dát...
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32 HOTOVO
Tak po delší až dlouhé odmlce hlásím hotovo a zatím co mi zavadá fajnová na zdi dám sem pár obrázků.
Stavba modelu není uplně jednoduchá memůžu doporučit jako první papírák je tam pár záludností některé věci nesedí číslování dílů a nejsou úplně jasné návodové kresby,jinak řečeno nevedou lepiče za ruku musí se přemýšlet a některé díly mírně upravit asi není počítáno s tlouštkou papíru který je celkem silný.
Konec remcání,stavbu sem si plně užil,z výsledku nemám úplně dobrý pocit, (nárazník ) ale mám z něj radost a utěšuju se že další kousek bude lepší.Možná.
Stavba modelu není uplně jednoduchá memůžu doporučit jako první papírák je tam pár záludností některé věci nesedí číslování dílů a nejsou úplně jasné návodové kresby,jinak řečeno nevedou lepiče za ruku musí se přemýšlet a některé díly mírně upravit asi není počítáno s tlouštkou papíru který je celkem silný.
Konec remcání,stavbu sem si plně užil,z výsledku nemám úplně dobrý pocit, (nárazník ) ale mám z něj radost a utěšuju se že další kousek bude lepší.Možná.
- Petr Velecký
- Příspěvky: 151
- Registrován: sob 24.3.2012 23:15
- Bydliště: Bocanovice
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32
Ode mne palec nahoru,
s nárazníkem jsem zápasil taky...interiér ji hodně pozvednul.
Petr
s nárazníkem jsem zápasil taky...interiér ji hodně pozvednul.
Petr
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32 hotovo
Dobrá práce, hezká líza. Gratulace.
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32 hotovo
Děkuji.
Když jsem se díval na fotky v počítači je na ní ještě trochu práce,dofoukávání kol lanka na zástěrky upevnění vyjížděcích plechů.
Když jsem se díval na fotky v počítači je na ní ještě trochu práce,dofoukávání kol lanka na zástěrky upevnění vyjížděcích plechů.
Re: Liaz 111.154 VK Dakar 2010 / VIMOS / 1:32 hotovo
Krásná líza, krásně slepený. Moc povedený.