TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32/ HOTOVO
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Pokud ale vyřežeš díry, vidět to bude určitě na zadní nápravě; viz např. moji stavbu liazky. Navíc pěkně to vycentrovat na obou stranách (teda hlavně na té lepené jako druhé) je pěkná otrava. Já bych ten pásek doporučoval trochu zkrátit.
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Takže mám 2 možnosti buď disk vycentrovat a nevyřezávat díky nebo zkrátit a vyřezat díry a taky vycentrovat.Jde mi o to aby vnitřek disku šel napasovat do toho proužku,případně aby nepropadával
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Samozřejmě, pokud disk zkrátíš, pak ten šikmý díl bude příliš velký...
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Takže asi nebudu nic vyřezávat,aspoň ušetřím čas
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Neví někdo proč mi střední část náboje kola nesedí v tom pásku co tvoří základ?Je to moc velké ale je to slepené přesně
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Nemáš fotku nebo označení dílů? Nerozumím co přesně myslíš.
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Ahoj, připadá mi to tak půl na půl. Ten šikmý díl disku se mi zdá trošku víc zkosený, než měl být. Druhá polovina může být větší prostřih u výřezu v boku pneu na bombírování, ikdyž třeba jen na každé straně o čtvrt milimetru řízneš do černé, ve finále ti průměr bombírovaného boku i ten půl mulimetr zkrátí.
Potom se sečtou obě dvě chybky a už to nesedne.
Nenech se ale odradit. Nabombíruj si všechny boky, vyber pak nejlepších šest a ostatní dej zezadu.
Potom se sečtou obě dvě chybky a už to nesedne.
Nenech se ale odradit. Nabombíruj si všechny boky, vyber pak nejlepších šest a ostatní dej zezadu.
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Nebo taky udělat lepší bombírování
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Taky možnost. Jak psal vladaZ, droboučké chybičky se nasčítaly do znatelných rozměrů. Být tebou, zkusil bych slepit další kolo a uvidíš, kde mohla být chyba. A až podle toho bych opravoval toto, ať si to zbytečně nezničíš.
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Tak sem se dostal po dlouhé době k mému rozpracovanému modelu a hlavně kolu.Dumal jsem nad tím diskem,zlepšoval jsem bombírování až mě napadlo tohle:
Krapet jsem zlepšil tvar pneumatiky a při zkusmém vsazení do disku jsem náhodou zkusil trochu potlačit místo kde se dotýká disk s pneumatikou hrotem kružítka a najednou to vypadalo docela dobře.Tak jsem slepil pásek se vzorem a nanesl lepidlo na diska a malinko zatlačil tím hrotem.Vypadá to dobře a jak sem zkoumal další model mám tak zhruba podobou šířku té dírky v disku
Vyšlo mi tohle
Jsem s tím spokojen a u zadních kol to asi nebude tak moc vidět
Krapet jsem zlepšil tvar pneumatiky a při zkusmém vsazení do disku jsem náhodou zkusil trochu potlačit místo kde se dotýká disk s pneumatikou hrotem kružítka a najednou to vypadalo docela dobře.Tak jsem slepil pásek se vzorem a nanesl lepidlo na diska a malinko zatlačil tím hrotem.Vypadá to dobře a jak sem zkoumal další model mám tak zhruba podobou šířku té dírky v disku
Vyšlo mi tohle
Jsem s tím spokojen a u zadních kol to asi nebude tak moc vidět
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Pro zlepšení kvality bombírování doporučuji prohlídnout stranu 2 přiloženého vlákna. Odpadnou nepěkné zlomy ve struktuře papíru
http://www.cashpick.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=2397" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cashpick.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=2397" onclick="window.open(this.href);return false;