Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Žluté filtry jsou v pořádku, takhle se to normálně vyrábělo (- myslím, že komplet žluté byly z výroby všechny a tudíž ostatní jsou jen opravy a výměny).
Kryty kabiny mají být u tohoto typu až úplně dole, viz obrázek (je tam vidět i žlutá barva filtrů a kobry). O Tonnyho teorii s nečistotama silně pochybuju, vzhledem k poloze přední nápravy. A kvůli tomu spoji... no nevím - pozdější verze mají přece tyto kryty mimo spoj...
Jinak co se týče stavby tak jen tiše sleduju, vypadá to, že z toho bude povedený kousek .
Kryty kabiny mají být u tohoto typu až úplně dole, viz obrázek (je tam vidět i žlutá barva filtrů a kobry). O Tonnyho teorii s nečistotama silně pochybuju, vzhledem k poloze přední nápravy. A kvůli tomu spoji... no nevím - pozdější verze mají přece tyto kryty mimo spoj...
Jinak co se týče stavby tak jen tiše sleduju, vypadá to, že z toho bude povedený kousek .
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Jasně pokud je kabina předsunutá tak je té špíny ještě míň , ale mám to odzkoušeno na 815 T1 S3 před každoroční technickou jsem ty 4 krámy stříkával a když musela vyjet bez těch deflektorů tak kabina byla víc zasviněná než tatra která jela i s deflektorama dělal jsem tu takzvanou údržbu skoro 16 let, jo a filtr s kobrou co řidič to jinej názor jeden to chtěl černý druhý v barvě auta ........
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Toto je přímo z vebu Tatra: Tvarové změny deflektorů podporují zlepšení proudění vzduchu kolem kabiny vozidla a výrazným způsobem přispívají k nižšímu ostřiku bočních oken dveří.
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Jasně, ale to budou nečistoty způsobené jinými vozidly - to pak ano. Ovšem tvůj text se dal pochopit i tak, že myslíš nečistoty z přední nápravy tatrovky.
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Ono jde i o vlastní špínu a prach , při jízdě i osobním autem se ti dostane prach i na předek auta když pojedeš po polňačce a kola máš i o 80 cm posunutý do zadu , když projedeš větší kaluží tak ti stříká voda i ze předu jeto prostě o aerodynamice a ty deflektory před sebou stlačují vzduch a tím pádem je ve výsledku obtékání vzduchu jinou rychlostí než kolem zbytku kabiny
Sry za spam model je parádní
Sry za spam model je parádní
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Díky za vysvětlení ohledně deflektorů, myslím, že teď je to už celkem jasné.
Přidal jsem výfuk a podpěru pro jeřáb. Dále jsem zpracoval v zadní části ovládací panely. Než tam ale doplním hydrauliku a ovládací páky, mám dotaz na ty, kteří s tím mají zkušenosti: v návodu se píše, přilepit nejdříve ovládací panely a až potom doplnit páky a hydrauliku. Připadne mi to ale tak malinké a nepřístupné, že se mi zdá lepší nejdřív nalepit drátky a pak celek osadit na rám.
Co vy na to?
Přidal jsem výfuk a podpěru pro jeřáb. Dále jsem zpracoval v zadní části ovládací panely. Než tam ale doplním hydrauliku a ovládací páky, mám dotaz na ty, kteří s tím mají zkušenosti: v návodu se píše, přilepit nejdříve ovládací panely a až potom doplnit páky a hydrauliku. Připadne mi to ale tak malinké a nepřístupné, že se mi zdá lepší nejdřív nalepit drátky a pak celek osadit na rám.
Co vy na to?
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Tak Já dělám dráty až jako poslední , ale dělám si do dilu kam přijdou díry (Teda pokud je ta moznost).
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Já jsem u AD 28 dělal ovládání nohou a dalších věcí před lepením na místo a už bych to neudělal. Všechno teda skoro všechno jsem svýma prackama urval a to pak bylo něco. To se nedá publikovat Takže moje doporučení nalep na místo a pak dělej ovládání.
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Nádherná práce
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
díky za rady, dal jsem na ně a opět to byla ta správná cesta.
chvíli jsem tuhle mini dráteničinu odkládal, vůbec se mi do toho nechtělo, ale nakonec to dopadlo snad uspokojivě.
a mám taky nové pracoviště, snad to přispěje k častější práci. protože jídelní stůl je dost často obsazen
velikostně je to tak na hraně, chtělo by to větší stůl... třeba časem.
chvíli jsem tuhle mini dráteničinu odkládal, vůbec se mi do toho nechtělo, ale nakonec to dopadlo snad uspokojivě.
a mám taky nové pracoviště, snad to přispěje k častější práci. protože jídelní stůl je dost často obsazen
velikostně je to tak na hraně, chtělo by to větší stůl... třeba časem.
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
přeji dobrou noc,
nedalo mi to a dokončil jsem celou zadní část. podpěrné nohy jsou vyjímatelné a tažné zařízení taktéž funkční.
Jediné, co mě překvapilo je to, že když chcete tankovat, musíte nejdřív odsunout podpěrnou nohu. Že by to soudruzi v Tatře měli takto neprakticky vymyšleno?
příště jsou na řadě kola. mám připraveny TEO dezénky a zatím u mě vede varianta přebarvení Agamou (barva pneumatik)
má někdo námitek?
nedalo mi to a dokončil jsem celou zadní část. podpěrné nohy jsou vyjímatelné a tažné zařízení taktéž funkční.
Jediné, co mě překvapilo je to, že když chcete tankovat, musíte nejdřív odsunout podpěrnou nohu. Že by to soudruzi v Tatře měli takto neprakticky vymyšleno?
příště jsou na řadě kola. mám připraveny TEO dezénky a zatím u mě vede varianta přebarvení Agamou (barva pneumatik)
má někdo námitek?
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Námitky nemám ostatně celou stavbu máš perfektní. Mně jen vždycky přišla škoda ty krásné TEOvi dezénky přematlat barvou, takže jsem jen vodovkou doladil boky pneumatik.
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
tak jsem včera udělal jednu dvojmontáž a mám čím dál větší dilema: přebarvit agamou, přebarvit vodovkou, nepřebarvit vůbec.
drží ta vodovka na tom tisku? přijde mi, že to bude čmouhaté nebo to pořádně nepřekryje černý tisk. na druhou stranu běhoun nemá zcela stejnou barvu jako boky.
ale Lukáš mě nahlodal, že je možná fakt škoda ten dezének přemalovat...
drží ta vodovka na tom tisku? přijde mi, že to bude čmouhaté nebo to pořádně nepřekryje černý tisk. na druhou stranu běhoun nemá zcela stejnou barvu jako boky.
ale Lukáš mě nahlodal, že je možná fakt škoda ten dezének přemalovat...
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Kola máš parádní, takže bych možná naředěnou vodovkou přetřel jen běhoun.