Tatra 148 NTt 6x6 / PMHT / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Tatra 148 NTt 6x6 / PMHT / 1:32
Na chodově jsem si koupil tuhle novinku a ještě v sobotu jsem do ní říznul, předlohu myslím netřeba dlouze představovat, plánuju čistostavbu jen s laserovými dezény,
Něco o předloze:
V roce 1969 byla zahájena výroba ověřovací série modernizovaného vozu s označením T 148. Tato řada byla vyvinuta jako inovační stupeň typové řady T 138, kterou celou nahradila a v mnoha variantách také rozšířila. Konstruktéři si dali za cíl uspořit jednu generální opravu, tzn. odstranění některých poruch T 138, zvýšit výkon motoru, přepravní rychlost, spolehlivost ... Všechny typy automobilů T 148 (svýjimkou návěsového tahače 4 x 4) jsou třínápravové, s trvalým pohonem obou zadních náprav a možností přiřazení pohonu přední nápravy a mají uzávěrky nápravových diferenciálů.
Výroba nabýhala postupně od roku 1969, nejvíce kusů se vyrobilo v r. 1982, celkem 14 128. Produkce byla ukončena v úterý 14. prosince 1982, kdy sjel z výrobní linky poslední typ s označetním T 148. Celkem se v Kopřivnici vyrobilo 113 647 těchto dodnes velmi dobře sloužících automobilů. Z tohoto počtu bylo 63 700 vozů vyexportováno do 43 zemí pěti kontinentů. Nejvíce vozů tradičně odebral bývalý SSSR.
převzato z Tatra148.unas.cz
zatím se to staví fakt dobře, akorát jsem měl menší nehodu s lepidlem, ale naštěstí to pak nebude moc vidět, ale teď už fotky:
, , , , , ,
, , ,
Něco o předloze:
V roce 1969 byla zahájena výroba ověřovací série modernizovaného vozu s označením T 148. Tato řada byla vyvinuta jako inovační stupeň typové řady T 138, kterou celou nahradila a v mnoha variantách také rozšířila. Konstruktéři si dali za cíl uspořit jednu generální opravu, tzn. odstranění některých poruch T 138, zvýšit výkon motoru, přepravní rychlost, spolehlivost ... Všechny typy automobilů T 148 (svýjimkou návěsového tahače 4 x 4) jsou třínápravové, s trvalým pohonem obou zadních náprav a možností přiřazení pohonu přední nápravy a mají uzávěrky nápravových diferenciálů.
Výroba nabýhala postupně od roku 1969, nejvíce kusů se vyrobilo v r. 1982, celkem 14 128. Produkce byla ukončena v úterý 14. prosince 1982, kdy sjel z výrobní linky poslední typ s označetním T 148. Celkem se v Kopřivnici vyrobilo 113 647 těchto dodnes velmi dobře sloužících automobilů. Z tohoto počtu bylo 63 700 vozů vyexportováno do 43 zemí pěti kontinentů. Nejvíce vozů tradičně odebral bývalý SSSR.
převzato z Tatra148.unas.cz
zatím se to staví fakt dobře, akorát jsem měl menší nehodu s lepidlem, ale naštěstí to pak nebude moc vidět, ale teď už fotky:
, , , , , ,
, , ,
-
- Příspěvky: 113
- Registrován: sob 21.1.2012 11:03
Re: Tatra 148 NTt 6x6/PMHT/1:32
Jsem rád za stavbu a těším se na kabinu, jak se ti dělalo z dezény, nebyl papír moc silný?
Re: Tatra 148 NTt 6x6/PMHT/1:32
Na kabinu se těšim taky No abych řekl pravdu tak je to silný až dost, bejt to trochu slabší tak je to dokonalý, protože vzorek je vypálenej fakt krásně
- Michal Traj
- Příspěvky: 336
- Registrován: pát 20.1.2012 21:51
Re: Tatra 148 NTt 6x6/PMHT/1:32
Držím ti palce Víťo. Já se během týdne připojím snad taky, jestli všechno klapne
Re: Tatra 148 NTt 6x6/PMHT/1:32
Tož vypadá to slibně..
- Michal Traj
- Příspěvky: 336
- Registrován: pát 20.1.2012 21:51
Re: Tatra 148 NTt 6x6 / PMHT / 1:32
Vypadá to dobře. Kola se ti povedly rozhodně líp jak mě.
Re: Tatra 148 NTt 6x6 / PMHT / 1:32
na bočnicích pneumatik chybí okraje disků... Obzvlášť vzadu je to hodně markantní.
Re: Tatra 148 NTt 6x6 / PMHT / 1:32
Jo máš pravdu, pokusim se to nějak doplnit
Re: Tatra 148 NTt 6x6 / PMHT / 1:32
Není to tak úplně okraj disku,je to pojistný kroužek.Nicméně lze ho velmi dobře napodobit prostým vykroužením asi 1mm kroužku a retušováním do barevného odstínu.Myslím nic složitého,pokud máš kružítko nejmenované firmy(např.)
A opravdu to vypadá realističtěji.
A opravdu to vypadá realističtěji.
-
- Příspěvky: 113
- Registrován: sob 21.1.2012 11:03
Re: Tatra 148 NTt 6x6 / PMHT / 1:32
Bočnice si barvil ke vzorku nebo sis otočil boky?
Re: Tatra 148 NTt 6x6 / PMHT / 1:32
Boky jsem si otočil, ale teď mi došlo proč tam bylo rozlišení vnitřní/vnější nějak mi to při stavbě nedocvaklo vůbec, budu se snažit to napravit
-
- Příspěvky: 113
- Registrován: sob 21.1.2012 11:03
Re: Tatra 148 NTt 6x6 / PMHT / 1:32
Jestli chceš můžu ti poslat celé boky nebo jen ty kroužky v pdf, napiš mi kdyžtak na email info@pmht.net