Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test / HOTOVO
Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
Takže do toho vstoupím, modely budou dva kompletní v jednom sešitě. Pouze obálka a návod bude jen jeden
Na Chodov přivezeme na ukázku slepené modely do tisku půjdou později. Rozsah 3. strany modelu na C4 a návod.
Cenu jme určili lidovou a to 1.2 kg
Ahoj Ondra.
Na Chodov přivezeme na ukázku slepené modely do tisku půjdou později. Rozsah 3. strany modelu na C4 a návod.
Cenu jme určili lidovou a to 1.2 kg
Ahoj Ondra.
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
Hlavně nic neuspěchat. Hezky z rozvahou vše vyzkoušet. Však on modelář počká.
- Zdeněk-TEO
- Moderátor
- Příspěvky: 1295
- Registrován: pon 12.12.2011 10:16
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
A taky hlavně text převést do křivek, aby si to nevzalo jiný font....při převádění jinam.
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
krásný modýlky, už aby byly venku. tohle si ujít nenechám
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
Sice jsem očekával červenou Martini, ale i Totipem rozhodně neopovrhnu
Yvane je radost pohledět na to, jak ti nové modely doslova rostou pod rukama (doufám, že se mi brzy podaří střihnout do tvé M3...)
Yvane je radost pohledět na to, jak ti nové modely doslova rostou pod rukama (doufám, že se mi brzy podaří střihnout do tvé M3...)
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
Yvan jde dobrou cestou. Totip je vkusná varianta. Teším se až budou na stánku.
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
I když "modrosklíčka" moc nemusím, tak tohle si do archívu zařadím rád a následně snad ještě seženu "bávo s jégrem".
Pěkná práce za solidní penízky. Ideální stav pro staršího žáka v modelářském kroužku. Držím palec.
Pěkná práce za solidní penízky. Ideální stav pro staršího žáka v modelářském kroužku. Držím palec.
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
Tak výborně. Dezény budou, lasery taky, kdyby někdo chtěl předělávat interiér do Totipky, tak mu skla pro tisk na fólii rád pošlu.
Mimochodem, nikdo nikam nespěchá. To, že to tady celkem rychle přibývá, neznamená, že to tak rychle lepím, to ani omylem. Většina dílů byla nachystaná dopředu a několikrát ověřovaná, abych tady na konci threadu před finálníma fotkama nezjistil, že to nesedí. To bych zřejmě psychicky neunesl
Druhá verze je dolepená (už nějaký čas). Finální fotky budou později, vytáhnu na to komplet aparaturu, ať to má trochu formu. Do té doby jsem vám zdokumentoval to, čím se Totipka liší od Martini (teda kapličku sem nefotil, ta není žádná věda).
Jak jsem psal, poslední etapa se jela na asfaltu. Auto je tedy víc u země a má disky pro asfaltové pneumatiky. Ze stejného důvodu má jiné přední zástěrky:
Zadní by byly u sníženého auta moc dlouhé a nadbytečné, což se řešilo srulováním (mimochodem na fotce je vidět asfaltový vzorek):
Zrcátka jsou staršího typu, kulaté na nožičkách. Mají 4mm na výšku, takže chlopně se tam nevejdou:
Jak jste si možná všimli, přední kola mají jinou grafiku. To je tím, že je na nich nakreslená část držáku přídavných plastů pro lepší chlazení brzd:
A co mě osobně se líbí asi nejvíc je tohle. Nejenom, že poslední etapa byla na asfaltu, ale z velké části taky potmě:
Fotky odhalí i neviditelné, ale lepší když je vidět to, co chci, než když není vidět to, co nechci:) Finální fotky snad zanedlouho.
Mimochodem, nikdo nikam nespěchá. To, že to tady celkem rychle přibývá, neznamená, že to tak rychle lepím, to ani omylem. Většina dílů byla nachystaná dopředu a několikrát ověřovaná, abych tady na konci threadu před finálníma fotkama nezjistil, že to nesedí. To bych zřejmě psychicky neunesl
Druhá verze je dolepená (už nějaký čas). Finální fotky budou později, vytáhnu na to komplet aparaturu, ať to má trochu formu. Do té doby jsem vám zdokumentoval to, čím se Totipka liší od Martini (teda kapličku sem nefotil, ta není žádná věda).
Jak jsem psal, poslední etapa se jela na asfaltu. Auto je tedy víc u země a má disky pro asfaltové pneumatiky. Ze stejného důvodu má jiné přední zástěrky:
Zadní by byly u sníženého auta moc dlouhé a nadbytečné, což se řešilo srulováním (mimochodem na fotce je vidět asfaltový vzorek):
Zrcátka jsou staršího typu, kulaté na nožičkách. Mají 4mm na výšku, takže chlopně se tam nevejdou:
Jak jste si možná všimli, přední kola mají jinou grafiku. To je tím, že je na nich nakreslená část držáku přídavných plastů pro lepší chlazení brzd:
A co mě osobně se líbí asi nejvíc je tohle. Nejenom, že poslední etapa byla na asfaltu, ale z velké části taky potmě:
Fotky odhalí i neviditelné, ale lepší když je vidět to, co chci, než když není vidět to, co nechci:) Finální fotky snad zanedlouho.
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
Hezký. To auto se nemá za co stydět. Už mu jdu dělat misto do poličky. Opravdova masakra.
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
paradní kousky myslim že jako M3ku tak i tyto budu brát po dvou kusech....jeden na normální stavbu a jeden na popřípadný uchylárny.... jen tak dál
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
Smetí v podobě "akademické debaty" bylo zameteno. moderátor Zrzek
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test / HOTOVO
V jednoduchosti je krasa. Yvane jeste.
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test / HOTOVO
Nádhera - gratulace - těším.
/píšu v heslech, protože na celé věty těžko hledám slova
/píšu v heslech, protože na celé věty těžko hledám slova
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test / HOTOVO
Yvane, krása. Jsem rád že jsi Márův projekt znovu přivedl k životu- navíc v parádním kabátku.
Ta světelná rampa je suprrrrr
Ta světelná rampa je suprrrrr